To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót po latach do Gala;)

eremita - 18-09-2014, 17:18

Zadzwoniłem, majster wie o co chodzi :mrgreen:
robertdg - 18-09-2014, 19:51

Marcino napisał/a:
robertdg napisał/a:
Blacharz sciągnie blachę od góry i będzie widział ile syfu jest w tym wzmocnieniu, kibicuję

Robert,
Czy to znaczy że trzeba sciagnać blachę w komorze silnika tam gdzie są wykwity rdzy i zobaczyć co jest pod spodem? Jak wyglada kielich w przekroju?

Trzeba, rdza wyszła ze zgrzewu i rozprzestrzeniła się miedzy blachy, zawsze można jeszcze znależć majstra co obsmarka sam zgrzew i zakituje, ale to bezsens, tlenkek żelaza się nie spawa
Tomek napisał/a:
lepiej więcej za dużo niż za mało
co za dużo to nie zdrowo, namieszaja w głowie i z mózgu papka zostanie :P
Marcino - 18-09-2014, 23:19

Torp12 napisał/a:
Marcino Ty chcesz chyba zrobić profesure z tych nadkoli... W każdym temacie ciągle to samo :P

NO dopytuje sie bo chce sam robić.... kręci mnie to żeby samemu. Tak samo miałem z 126p.. wszystko sam. Ale jak łądnie pospawam i bedzie co lakierować to może zlecę bo mam słabą komorę:P

John24 - 19-09-2014, 07:23

Bizi78 napisał/a:
eremita, nie za dużo fachowiec wyciął :?: .
W przypadku Galanta prawidlowo. Wystarczy zajrzec do wnek nadkoli zeby sie przekonac,ze korozja zaglebia sie wlasnie w laczeniu blach zewnetrznych z wewnetrznymi. Widac ze kompleksowo podchodzisz do tematu,a to cieszy :D
Bizi78 - 19-09-2014, 07:42

Skoro tam też ruda się zadomowiła to ok.
Tylko ruda jak kiedyś powróci to pewnie najszybciej na spawie :? .
Trzeba będzie następnie wyciąć jeszcze więcej :wink: .

robertdg - 19-09-2014, 08:04

John24 napisał/a:
korozja zaglebia sie wlasnie w laczeniu blach zewnetrznych z wewnetrznymi
Bizi78 napisał/a:
Skoro tam też ruda się zadomowiła to ok.
Tylko ruda jak kiedyś powróci to pewnie najszybciej na spawie :? .
Trzeba będzie następnie wyciąć jeszcze więcej :wink: .
Rzecz w tym, że nie zrobiła tego (bo jak wcześniej wspomniane zadomawia się na łaczeniu nadkola wewnętrznego z zewnętrznym panelem - po wcześniejszych zdjęciach wątpie aby podeszła aż tak wysoko), a podejrzenia masz bardzo słuszne
eremita - 19-09-2014, 16:01

Marcino napisał/a:
NO dopytuje sie bo chce sam robić.... kręci mnie to żeby samemu. Tak samo miałem z 126p.. wszystko sam. Ale jak łądnie pospawam i bedzie co lakierować to może zlecę bo mam słabą komorę:P


Jak bym miał sprzęt też bym sam spróbowała, radocha i doświadczenie jak się coś samemu zrobi bezcenne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

eremita - 22-09-2014, 19:52

Gal u lakiernika a tu przywieźli jeszcze ciepłe bo wyprodukowane na koniec maja 2014 zimowe obuwie :mrgreen:
Mam tylko nadzieje że nie będę żałował wyboru bo kilka osób mi poleciło i cena super więc się zdecydowałem na Nexen WINGUARD SPORT w rozmiarze 205/50 R17

i ta data :lol:

Marcino - 23-09-2014, 10:43

17" zimówki.... :shock: :shock:
eremita - 23-09-2014, 11:11

Marcino napisał/a:
17" zimówki.... :shock: :shock:


W pierwszej wersji miały być standardowo 15
Ale mając w pamięci hamulce w poprzednim galu zacząłem szukać i wyszukałem że podchodzą do gala hamulce z outlander ale wtedy 15 będą za małe, więc szukałem 16 by po zmianie hamulców nie mieć potrzeby zmiany kół zimowych,
Szukałem i niechcący w dobrej cenie znalazłem oryginalne borbetki od avanca17 :badgrin:
Pomyślałem i wymyśliłem "A co niech będzie ładny cały rok" :twisted:

Choć trochę się zmartwiłem bo po zakupie kotś mnie uświadomił że są miękkie :roll:
Trzeba będzie bardziej na dziury uważać ale za to na tym profilu gal będzie trochę wyżej stał :wink:

WreX - 23-09-2014, 11:41

eremita napisał/a:
Choć trochę się zmartwiłem bo po zakupie kotś mnie uświadomił że są miękkie


Musiałbyś tylko po drogach bez dziur jeździć, osobiście nie wierze w to, żeby mieć proste felgi 17 oryginalne od naszych miśków przy "normalnym" użytkowaniu, czyli też po jeździe po gorszych drogach które stanowią większość...

Fragu - 23-09-2014, 11:53

Ja miałem proste :lol:
eremita - 23-09-2014, 12:33

Fragu napisał/a:
Ja miałem proste :lol:


Jednak da się :P

WreX napisał/a:
eremita napisał/a:
Choć trochę się zmartwiłem bo po zakupie kotś mnie uświadomił że są miękkie


Musiałbyś tylko po drogach bez dziur jeździć, osobiście nie wierze w to, żeby mieć proste felgi 17 oryginalne od naszych miśków przy "normalnym" użytkowaniu, czyli też po jeździe po gorszych drogach które stanowią większość...


Zobaczymy w najgorszym wypadku poszukam jakiś innych pancernych 17 albo letnie pójdą na zimę a na lato poszukam 18 :twisted: bo i tak muszę opony kupić nowe na lato.

I tak znowu mam dylemat bo chciałem mieć ori fele ale jak mam je co chwilę prostować to kiszka troche :roll:
Mam dwa tygodnie zanim gal wróci od lakiernika na zastanawianie się może te letnie dam na zimę, borbetki pójdą na sprzedaż a na lato poszukam sobie takich jak mi się najbardziej podobają czyli pięcioramienne, takie np. jak ma Fragu,

Fragu jakiej są firmy te Twoje fele?

Fragu - 23-09-2014, 12:41

Te 16" ? nie mam pojecia, jakieś włoskie chyba :lol:
eremita - 23-09-2014, 12:44

Fragu napisał/a:
Te 16" ? nie mam pojecia, jakieś włoskie chyba :lol:


No te 16
Już w 16 super wyglądają a w 17 były by jeszcze lepsze :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group