To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Zegary indiglo EA

xcracing - 22-06-2007, 19:39

Ja zakładałem na SuperGlue ale następnym razem montowałbym na silicon.
Żeby założyć tarcze bez ściągania wskazówek trochę trzeba nimi pomanewrować a jak w pewnym momencie gdzieś nie tak klej przyłapie to może być problem. ( ja tak miałem i się trochę strachu najadłem)
Poza tym zaraz po przyklejeniu złożyłem zegary do kupy a rano na tarczach i na plastikach był taki biały osad, pewnie to jakieś opary wysychającego kleju, no i troche miałem czyszczenia.
Koniec końców wszystko wygląda idealnie, ale chyba z siliconem byłoby mi łatwiej i szybciej.

Co do prędkościomierza to w zwykłym 2,5 V6 były wyskalowane do 240km/h ale SE mogły mieć do 260.

Krzychu76 - 23-06-2007, 18:41

Simones napisał/a:
Ze sciagnieciem wskazowek tez, jak slyszalem nie ma wiekszego problemu, np. przy wlaczonym silniku wkladasz wskazowke w obrotomierzu tam gdzie zawsze wskazywala obroty jalowe i dziala prawidlowo.



........hmmm..........a od kogo słyszałeś Szymon??? :biggrin: ..........mała uwaga: obrotomierz to jak najbardziej udało mi się w ten sposób skalibrować ale prędkościomierz wg.wskazówek MoMan!!! Z prostej przyczyny - po właczeniu silnika skaczą tylko obroty a prędkościomierz stoi!!! zdemontowałem ten mały czarny pypeć wskazówka opadła, zaznaczyłem gdzie, wziałem widelec, zdjałem wskazowkę, tarcze ON BOARD, wskazówka tysz przekreciłem ją za pypcia i go przykleiłem. No I wszystko bangla :mrgreen:

swinks_UK - 10-08-2007, 00:07

Kurde... pobawiłbym sie w tarcze ale u mnie jest do... 160mph czyli działkę mniej więcej 260km/h :cry:

[ Dodano: 10-08-2007, 11:33 ]
Z tą podziałką to dziwne - główna jest do 160 mph (równe 254 km/h), a mniejsza ma w tym miejscu kreskę na 260 km/h. MMC się rozjechały wskazania o 6 km/h :lol:

mike951 - 11-08-2007, 10:18

Stary jesli chcesz w niemczech gostem ma takie trcvze do 260km na ebay sprawdz ale ja zamówiłem w polscer i bede drukował tarcze sam lubie sie bawić skaner jest itd warto sie pobawć widziałem na własne oka jak to wyglonda to jest niebo i ziemia.
swinks_UK - 13-08-2007, 10:51

Widziałem, są po 65 euro plus 20 przesyłki do UK (przesada z opłatą do UK). Problem w tym że mają zrobione napisy z TCL na obrotomierzu, a u mnie nie ma kontroli trakcji a jest GDI. Możnaby wziąść tarczę prękościomierza do 260 i obrotomierza z zestawu do 240 (jest czysta)
Czy w ogóle ktoś się zastanawiał jak "wyryć" napis GDI na tarczy obrotomierza? Czy w ogóle to można modyfikować?

Anonymous - 13-08-2007, 11:43

swinks_UK napisał/a:
Czy w ogóle to można modyfikować?

Ja mam napis GALANT (patrz galeria) na obrotomierzu i to jeszcze "galantowa" czcionka. Firma MoMan naniesie Ci wszystko oprocz znakow zastrzezonych gratis na tarcze.

Anonymous - 20-08-2007, 11:02

A czy nie będzie problemu z tymi tarczami przy posiadaniu auta z automatem? 8)
Na liczniku dochodzi wtedy pośrodku wyświetlanie położenia skrzyni.
Czy ktoś mający automat zakładał już do siebie te zegary?

swinks_UK - 20-08-2007, 13:29

wolfgang:
Cytat:
A czy nie będzie problemu z tymi tarczami przy posiadaniu auta z automatem? 8)
Na liczniku dochodzi wtedy pośrodku wyświetlanie położenia skrzyni.


Dyskusja dotyczy TYLKO tarczy. Wyświetlacz automatu zostaje niezmieniony.

simones:
Cytat:
Ja mam napis GALANT (patrz galeria) na obrotomierzu i to jeszcze "galantowa" czcionka. Firma MoMan naniesie Ci wszystko oprocz znakow zastrzezonych gratis na tarcze.


A napis GDI-ECO to jest zastrzeżony?? No i żeby nie świecił cały czas. Jeśli te tarcze nakleja się na oryginalne, to myślę, że można by to załatwić w ten sposób, że w miejscu tego GDI-ECO zostawić wyciętą dziurę z zaślepionymi krawędziami by nie świeciły na kontrolkę. Prosto i po krzyku.
A w ogóle to Simones masz jakiś kontakt tą firmą??
Zrobili by prędkościomierz też do 260km/h :?

Anonymous - 20-08-2007, 18:21

GDI-ECO nie jest znakiem zastrzezonym. Kontakt jest podany chocby na ich stronie http://www.moman.pl/index.php?a=t&id=14. Natomiast o co chodzi z
swinks_UK napisał/a:
No i żeby nie świecił cały czas. Jeśli te tarcze nakleja się na oryginalne, to myślę, że można by to załatwić w ten sposób, że w miejscu tego GDI-ECO zostawić wyciętą dziurę z zaślepionymi krawędziami by nie świeciły na kontrolkę.

to kompletnie nie czaje o co Ci chodzi, bedziesz musial jeszcze raz i jak krowie na rowie. :wink:

swinks_UK - 20-08-2007, 19:20

No dobra... po kolei:
1. Tarcze, jak rozumiem, świecą po przekręceniu kluczyka w stacyjce, czyli podaniu 12V z zapłonu. A same tarcze nakleja się na oryginalne.
2. Kontrolka GDI-Eco świeci tylko, gdy silnik pracuje w trybie ECO. Np. na wolnych nie świeci się.
3. Rozumiem, że napisy zapodane na tarcze świecą się cały czas (jak p. 1) - a mi zależy by GDI-ECO świeciło się tylko wtedy gdy ma się świecić.

Dlatego kombinuję, by np. zostawić tam coś przezroczystego na oryginalną kontrolkę, itp, itd.

Za namiary - dzięki!

Anonymous - 20-08-2007, 23:31

Ad. 1 NIE NIE NIE Tarcze swieca nie po przekreceniu kluczyka, tylko po zapaleniu swiatel mijania. Tzn. tak chyba jest logicznie - analogicznie jak zwykle podswietlenie ori tarcz. Jednak kiedy maja sie zapalac indiglo, zalezy tylko od tego skad podlaczysz zasilanie - ja wzialem z folii drukowanej z tylu zegarow (2 sciezki zasilajace zaroweczki podswietlenia tarcz).
Ad. 2 Jezeli w wersji GDI wystepuje kontrolka na ktorejs tarczy, to w zasadzie powinien byc wyciety otwor w indiglo na nia, co nie zostalo zrobione, bo nie mialem dostepu do tej wersji, a nikt z posiadaczy GDI nie zglosil takiego faktu. Pewnie firma uzupelnilaby ten brak, ale trzeba by wyslac im wzor, czyli skan lub najlepiej sama tarcze.

Przedewszstkim GDZIE jest ta kontrolka dokladnie, moze jakas fotka ???

mike951 - 21-08-2007, 00:44

swinks_UK napisał/a:
wolfgang:
Cytat:
A czy nie będzie problemu z tymi tarczami przy posiadaniu auta z automatem? 8)
Na liczniku dochodzi wtedy pośrodku wyświetlanie położenia skrzyni.


Dyskusja dotyczy TYLKO tarczy. Wyświetlacz automatu zostaje niezmieniony.

simones:
Cytat:
Ja mam napis GALANT (patrz galeria) na obrotomierzu i to jeszcze "galantowa" czcionka. Firma MoMan naniesie Ci wszystko oprocz znakow zastrzezonych gratis na tarcze.


A napis GDI-ECO to jest zastrzeżony?? No i żeby nie świecił cały czas. Jeśli te tarcze nakleja się na oryginalne, to myślę, że można by to załatwić w ten sposób, że w miejscu tego GDI-ECO zostawić wyciętą dziurę z zaślepionymi krawędziami by nie świeciły na kontrolkę. Prosto i po krzyku.
A w ogóle to Simones masz jakiś kontakt tą firmą??
Zrobili by prędkościomierz też do 260km/h :?


pytałem kiedyś o 160 mil lun 260km na dzien dzisiejszy mają za mało zapotzrebowania dlatego zamówiłem gołe tarcze bez nadruków a nadruki zrobie sam nie jest to prosta sprawa ale mozliwe, drukujesz na foli i wkładasz na tarcze i tyle mozna sobie zrobić indywidualne swoje tarcze

Anonymous - 21-08-2007, 01:53

mike951 napisał/a:
a nadruki zrobie sam

Nie polecam. Sporo sie traci gdyz tarcze staja sie monochromatyczne - jednokolorowe, wiec zapomnij o czerwonej skali. Poza tym o co chodzi z tymi 260 ? Masz inne wyskalowanie licznika, czy poprostu jest dolozona jedna kreska wiecej niz w zwyklych (240) :?:

swinks_UK - 21-08-2007, 09:45

simones: to mam teraz jasność. Kontrolka GDI jest na dole po środku tarczy obrotomierza (tam mniej więcej gdzie napis x1000/min). Tak głupio ją umieścili. Wieczorem jak mi się uda zrobić dobre zdjęcie zegarów to podeślę zdjęcie, albo cuś inne.
Tarcza angielska ma te same wyskalowanie co część kontynentalnych SE/Avance jakie szły w 2.5V6 czyli do 260 km/h i nie jest kompatybilna z tarczą 240km/h (podziałka jest innaczej wyskalowana). Osobiście jestem zdziwiony, że nie mają tarcz do 260, bo te są chyba bardziej popularne, a zastąpić jednych drugimi się nie da (nie powinno).

Anonymous - 21-08-2007, 11:01

swinks_UK napisał/a:
Osobiście jestem zdziwiony, że nie mają tarcz do 260, bo te są chyba bardziej popularne

a jednak nie, przynajmniej w zapotrzebowaniu na indiglo do tej pory. Tak jak mowilem trzeba wyslac taka tarcze, albo zrobic skan i wyslac do producenta. Innej drogi nie ma, a i tak to tylko mala czesc roboty jaka trzeba bylo wykonac na poczatku. Odrazu zdjeli by ten otwor na kontrolke GDI. Ja takowa nie dysponuje, wiec wszystko w rekach zainteresowanych. W razie czego moge pomoc w inny sposob, jesli bedzie potrzeba.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group