Nasze Miśki - galant... czyli jak się wszedłem na minę i jak ją rozbrajam
awas - 12-11-2014, 16:02
Mam pytanko - czy da się coś wstawić zamiast tych niezbyt ładnych przedliftowych świateł przeciwmgielnych z przodu (tak, żeby było plug&play)?
sveno - 12-11-2014, 19:19
P&P to tylko soczewki z przedliftowego diesla.
czy są ładniejsze? Kwestia gustu.
awas - 23-11-2014, 21:14
Ostatnio jeździłem spokojnie żeby zobaczyć jak wyjdzie mi spalanie przy spokojnej jeździe. Dziś natomiast zacząłem ostro i przypomniało mi się o przypadłości którą mój gal ma od "nowości" a mianowicie powyżej 5 tys obr/min (obojętnie czy na luzie czy na biegu) coś zaczyna warczeć i nie jest to przyjemny warkot tylko coś jakby jakieś łożysko w silniku czy skrzyni miało luz. Też tak macie czy to u mnie coś nawala?
szuwar - 23-11-2014, 21:18
awas, żadnych takich.
robertdg - 23-11-2014, 21:59
Pewnie zerwany pasek balansowy albo źle ustawiony balans silnika, do weryfikacji
awas - 25-11-2014, 09:09
A drogie by to było w naprawie?
Jak dobrze przygazuję, to obojętnie czy na biegu czy na luzie zaczyna warczeć gdzieś z okolic gałki zmiany biegów a sama gałka zaczyna się trząść jak wiertarka udarowa.
Hugo - 25-11-2014, 13:12
awas napisał/a: | A drogie by to było w naprawie? | Tyle co wymiana rozrządu (nie licząc części, jedynie pasek balansowy). awas napisał/a: | Jak dobrze przygazuję, to obojętnie czy na biegu czy na luzie zaczyna warczeć gdzieś z okolic gałki zmiany biegów a sama gałka zaczyna się trząść jak wiertarka udarowa. | No to robertdg pewnie ma rację.
awas - 25-11-2014, 15:09
No to postanowione - rozrząd muszę zrobić już teraz i nie będę czekał do wiosny - jeszcze coś wybuchnie i będzie lipa. Widać sprzedawca który zapewniał że niedawno robił rozrząd po prostu wciskał kit.
robertdg - 25-11-2014, 20:13
Róznie to bywa, każdy inaczej interpretuje wymiane rozrządu, dla jednego to wymiana głownego paska zębatego, dla innego wymiana kompletu pasków z rolkami, pompą wody, uszczelniaczami, etc.
Druga strona medalu, 2.0 to specyficzny silnik jezeli chodzi o ustawienie rozrządu, jezeli ktoś wczesniej przy nim nie robił a przy naprawie nie posiłkował sie instrukcją to mógł źle ustawić balans (to że znak sie zgadza nei zawsze musi być dobrze)
awas - 26-11-2014, 09:24
A istnieje jakaś instrukcja? Wydrukowałbym i zapodał mojemu mechanikowi - nie chcę żeby po wymianie było tak samo jak przed.
Taki komplet będzie pasował?
http://allegro.pl/rozrzad...4833171144.html
http://allegro.pl/napinac...4830704486.html
awas - 02-12-2014, 15:22
Rozrząd zamówiony (520 PLN z paskami mitsuboshi, napinaczem i przesyłką). Czy warto przy okazji wymieniać pompę?
Słyszał ktoś kiedyś o zatartej pompie w galancie?
Sunderland86 - 02-12-2014, 15:58
awas napisał/a: | Czy warto przy okazji wymieniać pompę?
Słyszał ktoś kiedyś o zatartej pompie w galancie? |
Warto. Tym bardziej jeśli nie wiesz kiedy była wymieniana.
polaff - 02-12-2014, 15:59
awas napisał/a: | Czy warto przy okazji wymieniać pompę? | moim daniem jest 100% większy sens niż wymiana tłumika drgań.
awas - 02-12-2014, 16:04
No dobra - pompa zamówiona.
Zdam relację jak wszystko będzie już założone, i czy w końcu na wysokich obrotach nie będzie tego dziwnego warczenia i telepania gałką.
piwomojepaliwo - 04-12-2014, 10:55
Ale chłopie Ci współczuje z tym autem....tak czytam i nie wierze...nie wierze w ludzi.
Kupiłem prawie rok temi miśka carisme i poza rozrządem i uszkodzoną przez żonę felgą nic w tym aucie nie robiłem a ma 280 tys. przebiegu!
|
|
|