To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - galant... czyli jak się wszedłem na minę i jak ją rozbrajam

awas - 12-11-2014, 16:02

Mam pytanko - czy da się coś wstawić zamiast tych niezbyt ładnych przedliftowych świateł przeciwmgielnych z przodu (tak, żeby było plug&play)?
sveno - 12-11-2014, 19:19

P&P to tylko soczewki z przedliftowego diesla.


czy są ładniejsze? Kwestia gustu.

awas - 23-11-2014, 21:14

Ostatnio jeździłem spokojnie żeby zobaczyć jak wyjdzie mi spalanie przy spokojnej jeździe. Dziś natomiast zacząłem ostro i przypomniało mi się o przypadłości którą mój gal ma od "nowości" a mianowicie powyżej 5 tys obr/min (obojętnie czy na luzie czy na biegu) coś zaczyna warczeć i nie jest to przyjemny warkot tylko coś jakby jakieś łożysko w silniku czy skrzyni miało luz. Też tak macie czy to u mnie coś nawala?
szuwar - 23-11-2014, 21:18

awas, żadnych takich.
robertdg - 23-11-2014, 21:59

Pewnie zerwany pasek balansowy albo źle ustawiony balans silnika, do weryfikacji ;-)
awas - 25-11-2014, 09:09

A drogie by to było w naprawie?
Jak dobrze przygazuję, to obojętnie czy na biegu czy na luzie zaczyna warczeć gdzieś z okolic gałki zmiany biegów a sama gałka zaczyna się trząść jak wiertarka udarowa.

Hugo - 25-11-2014, 13:12

awas napisał/a:
A drogie by to było w naprawie?
Tyle co wymiana rozrządu (nie licząc części, jedynie pasek balansowy).
awas napisał/a:
Jak dobrze przygazuję, to obojętnie czy na biegu czy na luzie zaczyna warczeć gdzieś z okolic gałki zmiany biegów a sama gałka zaczyna się trząść jak wiertarka udarowa.
No to robertdg pewnie ma rację.
awas - 25-11-2014, 15:09

No to postanowione - rozrząd muszę zrobić już teraz i nie będę czekał do wiosny - jeszcze coś wybuchnie :D i będzie lipa. Widać sprzedawca który zapewniał że niedawno robił rozrząd po prostu wciskał kit. :axe:
robertdg - 25-11-2014, 20:13

Róznie to bywa, każdy inaczej interpretuje wymiane rozrządu, dla jednego to wymiana głownego paska zębatego, dla innego wymiana kompletu pasków z rolkami, pompą wody, uszczelniaczami, etc.
Druga strona medalu, 2.0 to specyficzny silnik jezeli chodzi o ustawienie rozrządu, jezeli ktoś wczesniej przy nim nie robił a przy naprawie nie posiłkował sie instrukcją to mógł źle ustawić balans (to że znak sie zgadza nei zawsze musi być dobrze)

awas - 26-11-2014, 09:24

A istnieje jakaś instrukcja? Wydrukowałbym i zapodał mojemu mechanikowi - nie chcę żeby po wymianie było tak samo jak przed.

Taki komplet będzie pasował?
http://allegro.pl/rozrzad...4833171144.html
http://allegro.pl/napinac...4830704486.html

awas - 02-12-2014, 15:22

Rozrząd zamówiony (520 PLN z paskami mitsuboshi, napinaczem i przesyłką). Czy warto przy okazji wymieniać pompę?
Słyszał ktoś kiedyś o zatartej pompie w galancie?

Sunderland86 - 02-12-2014, 15:58

awas napisał/a:
Czy warto przy okazji wymieniać pompę?
Słyszał ktoś kiedyś o zatartej pompie w galancie?


Warto. Tym bardziej jeśli nie wiesz kiedy była wymieniana.

polaff - 02-12-2014, 15:59

awas napisał/a:
Czy warto przy okazji wymieniać pompę?
moim daniem jest 100% większy sens niż wymiana tłumika drgań.
awas - 02-12-2014, 16:04

No dobra - pompa zamówiona.
Zdam relację jak wszystko będzie już założone, i czy w końcu na wysokich obrotach nie będzie tego dziwnego warczenia i telepania gałką.

piwomojepaliwo - 04-12-2014, 10:55

Ale chłopie Ci współczuje z tym autem....tak czytam i nie wierze...nie wierze w ludzi.

Kupiłem prawie rok temi miśka carisme i poza rozrządem i uszkodzoną przez żonę felgą nic w tym aucie nie robiłem a ma 280 tys. przebiegu!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group