To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Pan Przypadek

polaff - 23-01-2015, 05:30

radek79 napisał/a:
Kombi jest brzydkie :)
Chętnie się zamienię bo ja mam EA5A a moim zdaniem ładniejsze jest EAxW :) co do skrzyni też osobiście wolę a/t :P i uważam, że to dobra i trwała skrzynia.
radek79 - 23-01-2015, 07:02

polaff,
polaff napisał/a:
radek79 napisał/a:
Kombi jest brzydkie

a z kąt wyrwałeś ten cytat, ja tak nigdy nie na pisałem

Bizi78 - 23-01-2015, 07:26

radek79 napisał/a:
a z kąt wyrwałeś ten cytat, ja tak nigdy nie na pisałem

To słowa svena, ale forumowe cytowanie robi takie niespodzianki, przypisując cytat komu chce :wink: .

polaff - 23-01-2015, 09:35

radek79, przepraszam. Nie moja wina.
dmi - 23-01-2015, 14:32

to chyba masz skopaną skrzynię albo skopany silnik w tym Galancie . JA miałem wcześniej Civic'a 1.6 vti na dwóch wałkach, który miał 180km po strojeniu( 6,9s do setki) i jakoś nie odczuwam specjalnej różnicy w przyspieszeniu,galant ciągnie bardzo ładnie, i elastyczność lepsza.
Marcino - 23-01-2015, 23:07

sveno napisał/a:
edyny automat jakim do tej pory jeździłem i który jestem w stanie zaakceptować to DSG ze stajni VW. Ale to ma więcej wspólnego z manualną skrzynią niż z automatyczną.

Bo to nie jest automat.... to dual cluch bez torq konnvertera:)

Mamy taką nowość z naszej firmy w naszym manie testowym..... jakie komentarze idą na CB, a jak się gęba cieszy jak fajnie przyspiesza.

sveno - 25-01-2015, 15:20

dmi napisał/a:
to chyba masz skopaną skrzynię albo skopany silnik w tym Galancie
prosisz się, no to jedziemy, jak dziecku wytłumaczę:
porównuje sedana w manualu do kombi w automacie. Samo nadwozie kombi jest 50kg cięższe i ma gorszą aerodynamikę. Ponadto automat też jest kilkanaście kilo cięższy. Już na starcie kombi AT przegrywa.
Poszperałem w necie, szukałem czasów do setki. Na różnych stronach różnie piszą, że sedan MT setkę robi w 8,2-8,8s. Kombi w automacie potrzebuje już 9,3-10,5s. Zawsze jest przynajmniej ta sekund różnicy (a średnio to 1,5s) a to dużo i nawet totalny laik to wyczuje.

dmi napisał/a:
JA miałem wcześniej Civic'a 1.6 vti na dwóch wałkach, który miał 180km po strojeniu( 6,9s do setki)
super, cieszę się Twoim szczęściem.
dmi napisał/a:
i jakoś nie odczuwam specjalnej różnicy w przyspieszeniu,galant ciągnie bardzo ładnie,
:) no to świetnie, nie odczuwasz różnicy w przyspieszeniu między 6,9s a 9,5 do setki? Przecież to przepaść jest.

Co do rozbitka, to decyzja prawie podjęta: idzie na części :( jest lekko unikalny i go szkoda, ale nie był planowany...

Dzisiaj znowu go odpaliłem, zaworów nie słychać, ale coś popiskuje spod maski. W okolicy pompy wspomagania, albo to pasek albo sama pompa. Gdy nagrzeje się do temperatury roboczej to wszystko cichnie. Zajrzałem do świec: kończą się, kable WN też chyba nie wymieniane, ponadto poci się uszczelka dekla i jest olej w gniazdach świec - standard w Galancie V6.
Połowa podświetlenia przycisków nie dział, ale to akurat pierdółka. Tak poza to środek świetnie utrzymany: przyciski od klimatronika bez najmniejszego wytarcia, to samo biegałka i kierownica. Fotel kierowcy lekko otarty, ale o niebo lepszy od mojego. Jest brudno to fakt, ale będzie czysto.
Chcąc go naprawiać i rejestrować właduje w niego kupę kasy. Nie licząc rejestracji to sam pakiet startowy grubo przeskoczy 2000zł : świece, kable, uszczelki dekli/świec, paski, rozrząd, oleje (do skrzyni też) i chyba łożysko lewego przedniego koła pomału mówi pa pa. Do tego naprawa przodu i drzwi kolejne 2kzł no i jeszcze LPG 3000zł. To by było na tyle. Do stanu "igła" :)
Macie teraz pogląd jak muszą wyglądać "igły" z zachodu, za 7-8kzł do rejestracji. :)

A na części to będzie szybko: prostowanie za pomocą pasu i drzewa, przekładka lampy z mojego, zjazdówki z Niemiec i dawaj złomem do kraju. I tym sposobem Rekińczyk dostanie trochę fajnych gadżetów: zagłówki z otworami, elektrycznie składane lusterka, być może deskę, lepsze hamulce, podłokietnik w skórze. A za kaskę jaką być może uda się uzyskać z rozbitka, będzie kolejne malowanie: błękit MG ZT:
takie moje marzenie :)

Plus do tego masa części z kategorii "pierdółka, ale denerwuje", jak np. ostatnio rozleciała mi się jedna krańcówka drzwi w sedanie.

Hugo - 25-01-2015, 17:08

sveno napisał/a:
błękit MG ZT
Gorszego koloru nie dało się znaleźć? :wink: Odezwij się na maila jak możesz.
mjsystem - 25-01-2015, 17:13

sveno napisał/a:
A za kaskę jaką być może uda się uzyskać z rozbitka, będzie kolejne malowanie: błękit MG ZT:
Że malowanie, to na zasadzie, a nie mówiłem? :P Ale z kolorem to chyba prześpij się jeszcze 8)
eremita - 25-01-2015, 19:08

Ja też twierdze że MT ma większego kopa :D
Ale zdecydowanie wole AT :twisted:

sveno napisał/a:
Macie teraz pogląd jak muszą wyglądać "igły" z zachodu, za 7-8kzł do rejestracji.


Hehe dokładnie a w Twoim przypadku nikt nie zarabia :wink:
A kupując w PL musi zarobić handlarz i pewnie turek u którego z komisu był kupiony złomek.

Mi ten kolor zawsze się podobał :P

Sunderland86 - 25-01-2015, 22:23

Ten niebieski kolor jest ładny ale nie pasuje do Galanta.
telewizoor - 25-01-2015, 22:27

Dokładnie : ) Pasuje do audi biturbo quattro: https://www.youtube.com/watch?v=cWVGXW2jLmQ
Marcino - 26-01-2015, 09:21

e tam nie pasuje.... Cuube maił podibnie malowanego galanta:)
Tomek - 26-01-2015, 09:23

Marcino napisał/a:
Cuube maił podibnie malowanego galanta:)


którego? on miał błękitnego w oryginale

sveno, obudziłeś się już? wytrzeźwiałeś?
pytam poważnie, bo jeśli Ty pisałeś na poważnie, to mam obawy

ten kolor autentycznie nie będzie dobrze wyglądał

swinks_UK - 26-01-2015, 10:41

Oj tam, oj tam, ale się ludzie nadęli :mrgreen:

Skrzynie a/t są do :butthead: . Pełna zgoda ze Sławkiem :mrgreen:

Kolor z palety MG w rzeczywistości wygląda bardzo fajnie. Zresztą podobny odcień ma w swej palecie VAG (Audi) i któryś z francuzów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group