Nasze Miśki - Pan Przypadek
polaff - 23-01-2015, 05:30
radek79 napisał/a: | Kombi jest brzydkie | Chętnie się zamienię bo ja mam EA5A a moim zdaniem ładniejsze jest EAxW co do skrzyni też osobiście wolę a/t i uważam, że to dobra i trwała skrzynia.
radek79 - 23-01-2015, 07:02
polaff,
polaff napisał/a: | radek79 napisał/a:
Kombi jest brzydkie |
a z kąt wyrwałeś ten cytat, ja tak nigdy nie na pisałem
Bizi78 - 23-01-2015, 07:26
radek79 napisał/a: | a z kąt wyrwałeś ten cytat, ja tak nigdy nie na pisałem |
To słowa svena, ale forumowe cytowanie robi takie niespodzianki, przypisując cytat komu chce .
polaff - 23-01-2015, 09:35
radek79, przepraszam. Nie moja wina.
dmi - 23-01-2015, 14:32
to chyba masz skopaną skrzynię albo skopany silnik w tym Galancie . JA miałem wcześniej Civic'a 1.6 vti na dwóch wałkach, który miał 180km po strojeniu( 6,9s do setki) i jakoś nie odczuwam specjalnej różnicy w przyspieszeniu,galant ciągnie bardzo ładnie, i elastyczność lepsza.
Marcino - 23-01-2015, 23:07
sveno napisał/a: | edyny automat jakim do tej pory jeździłem i który jestem w stanie zaakceptować to DSG ze stajni VW. Ale to ma więcej wspólnego z manualną skrzynią niż z automatyczną. |
Bo to nie jest automat.... to dual cluch bez torq konnvertera:)
Mamy taką nowość z naszej firmy w naszym manie testowym..... jakie komentarze idą na CB, a jak się gęba cieszy jak fajnie przyspiesza.
sveno - 25-01-2015, 15:20
dmi napisał/a: | to chyba masz skopaną skrzynię albo skopany silnik w tym Galancie | prosisz się, no to jedziemy, jak dziecku wytłumaczę:
porównuje sedana w manualu do kombi w automacie. Samo nadwozie kombi jest 50kg cięższe i ma gorszą aerodynamikę. Ponadto automat też jest kilkanaście kilo cięższy. Już na starcie kombi AT przegrywa.
Poszperałem w necie, szukałem czasów do setki. Na różnych stronach różnie piszą, że sedan MT setkę robi w 8,2-8,8s. Kombi w automacie potrzebuje już 9,3-10,5s. Zawsze jest przynajmniej ta sekund różnicy (a średnio to 1,5s) a to dużo i nawet totalny laik to wyczuje.
dmi napisał/a: | JA miałem wcześniej Civic'a 1.6 vti na dwóch wałkach, który miał 180km po strojeniu( 6,9s do setki) | super, cieszę się Twoim szczęściem.
dmi napisał/a: | i jakoś nie odczuwam specjalnej różnicy w przyspieszeniu,galant ciągnie bardzo ładnie, | no to świetnie, nie odczuwasz różnicy w przyspieszeniu między 6,9s a 9,5 do setki? Przecież to przepaść jest.
Co do rozbitka, to decyzja prawie podjęta: idzie na części jest lekko unikalny i go szkoda, ale nie był planowany...
Dzisiaj znowu go odpaliłem, zaworów nie słychać, ale coś popiskuje spod maski. W okolicy pompy wspomagania, albo to pasek albo sama pompa. Gdy nagrzeje się do temperatury roboczej to wszystko cichnie. Zajrzałem do świec: kończą się, kable WN też chyba nie wymieniane, ponadto poci się uszczelka dekla i jest olej w gniazdach świec - standard w Galancie V6.
Połowa podświetlenia przycisków nie dział, ale to akurat pierdółka. Tak poza to środek świetnie utrzymany: przyciski od klimatronika bez najmniejszego wytarcia, to samo biegałka i kierownica. Fotel kierowcy lekko otarty, ale o niebo lepszy od mojego. Jest brudno to fakt, ale będzie czysto.
Chcąc go naprawiać i rejestrować właduje w niego kupę kasy. Nie licząc rejestracji to sam pakiet startowy grubo przeskoczy 2000zł : świece, kable, uszczelki dekli/świec, paski, rozrząd, oleje (do skrzyni też) i chyba łożysko lewego przedniego koła pomału mówi pa pa. Do tego naprawa przodu i drzwi kolejne 2kzł no i jeszcze LPG 3000zł. To by było na tyle. Do stanu "igła"
Macie teraz pogląd jak muszą wyglądać "igły" z zachodu, za 7-8kzł do rejestracji.
A na części to będzie szybko: prostowanie za pomocą pasu i drzewa, przekładka lampy z mojego, zjazdówki z Niemiec i dawaj złomem do kraju. I tym sposobem Rekińczyk dostanie trochę fajnych gadżetów: zagłówki z otworami, elektrycznie składane lusterka, być może deskę, lepsze hamulce, podłokietnik w skórze. A za kaskę jaką być może uda się uzyskać z rozbitka, będzie kolejne malowanie: błękit MG ZT:
takie moje marzenie
Plus do tego masa części z kategorii "pierdółka, ale denerwuje", jak np. ostatnio rozleciała mi się jedna krańcówka drzwi w sedanie.
Hugo - 25-01-2015, 17:08
sveno napisał/a: | błękit MG ZT | Gorszego koloru nie dało się znaleźć? Odezwij się na maila jak możesz.
mjsystem - 25-01-2015, 17:13
sveno napisał/a: | A za kaskę jaką być może uda się uzyskać z rozbitka, będzie kolejne malowanie: błękit MG ZT: | Że malowanie, to na zasadzie, a nie mówiłem? Ale z kolorem to chyba prześpij się jeszcze
eremita - 25-01-2015, 19:08
Ja też twierdze że MT ma większego kopa
Ale zdecydowanie wole AT
sveno napisał/a: | Macie teraz pogląd jak muszą wyglądać "igły" z zachodu, za 7-8kzł do rejestracji. |
Hehe dokładnie a w Twoim przypadku nikt nie zarabia
A kupując w PL musi zarobić handlarz i pewnie turek u którego z komisu był kupiony złomek.
Mi ten kolor zawsze się podobał
Sunderland86 - 25-01-2015, 22:23
Ten niebieski kolor jest ładny ale nie pasuje do Galanta.
telewizoor - 25-01-2015, 22:27
Dokładnie : ) Pasuje do audi biturbo quattro: https://www.youtube.com/watch?v=cWVGXW2jLmQ
Marcino - 26-01-2015, 09:21
e tam nie pasuje.... Cuube maił podibnie malowanego galanta:)
Tomek - 26-01-2015, 09:23
Marcino napisał/a: | Cuube maił podibnie malowanego galanta:) |
którego? on miał błękitnego w oryginale
sveno, obudziłeś się już? wytrzeźwiałeś?
pytam poważnie, bo jeśli Ty pisałeś na poważnie, to mam obawy
ten kolor autentycznie nie będzie dobrze wyglądał
swinks_UK - 26-01-2015, 10:41
Oj tam, oj tam, ale się ludzie nadęli
Skrzynie a/t są do . Pełna zgoda ze Sławkiem
Kolor z palety MG w rzeczywistości wygląda bardzo fajnie. Zresztą podobny odcień ma w swej palecie VAG (Audi) i któryś z francuzów.
|
|
|