To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Carisma 1,8 GDI

Borysław - 24-09-2015, 23:17

Ziemba. napisał/a:
Tak nagle zaczęły puszczać czy od dłuższego czasu wciaga olej?

Między wymianami dolewałem 1-1,5l oleju.
Wszystko się posypało w przeciągu dwóch tygodni.

Borysław - 30-09-2015, 18:52

Nie ma nigdzie silnika w dobrym stanie.Jeżeli nie znajdę nic do końca tygodnia, będę zmuszony sprzedać auto a szkoda :(
Ziemba. - 30-09-2015, 22:22

Interesuje Cię tylko 1.8GDI?
Borysław - 30-09-2015, 22:36

Inny silnik to większe koszta.Przekładkę jestem w stanie zrobić sam ale nie ma w mojej okolicy silnika w stanie nadającym się do jazdy.Ostatnio odpaliłem,,igłę" na szrocie z Carismy po lifcie.Dymił bardziej od mojego :roll:
Szkoda mi tego auta ale nie przeskoczę pewnych rzeczy.

Ziemba. - 30-09-2015, 23:07

Doraźna naprawa do czasu, aż znajdzie się jakiś lepszy silnik nie wchodzi w grę?
apg2312 - 30-09-2015, 23:19

Szukaj też pod innymi misiami (na pewno Space Star, Space Wagon, Galant, Lancer) oraz Volvo V40/S40 1.8 GDI
Borysław - 30-09-2015, 23:20

Albo coś robić dobrze albo w ogóle :)
Musiał bym chyba zacząć wlewać olej mineralny aby tyle nie zjadał co uśmierciłoby nowe popychacze.
apg2312 napisał/a:
Szukaj też pod innymi misiami (na pewno Space Star, Space Wagon, Galant, Lancer) oraz Volvo V40/S40 1.8 GDI

Szukam i oglądam ale bez powodzenia.

apg2312 - 01-10-2015, 00:11

A kapitalka silnika ?
Koszt chyba mniejszy, niż swap ? No i kupując jakiś silnik, to nic o nim nie wiesz...a przy kapitalnym remoncie wiesz, co masz.

Borysław - 01-10-2015, 00:50

Remont silnika od to ponad 3000 zł.Nowe tłoki,pierścienie, panewki, szlify bloku, wału itp.Drugi silnik z wymianą uszczelniaczy i kilkoma zabiegami uzdrawiającymi po wcześniejszych pomiarach to max 1700 zł.
Hugo - 01-10-2015, 08:24

Ani w Space Wagonie, ani w Galancie, ani w Lancerze nie było silnika 1,8 GDI. Remont kapitalny tego silnika będzie kilkakrotnie droższy niż swap.
MManiak - 02-10-2015, 21:54

Problem w tym, że nigdy do końca nie wiesz co kupujesz, chyba, że wyjmujesz silnik z rozbitka. Wtedy swap ma sens moim zdaniem. Jeśli Borysław przekonałby się do remontu, to wiedziałby co ma, ale pod warunkiem, że kupiłby nowe części, bo te używki z allegro to Bóg wie co przeszły.
Borysław - 03-10-2015, 00:12

Wolę remont niż silnik niewiadomego pochodzenia.Niestety cyfry stanu konta mi to skutecznie blokują
W mojej miejscowości zamieszkania, stoją 3 opuszczone Carismy i wszystkie z tym samym problemem :(

Borysław - 05-10-2015, 22:22

Trochę dymi powyżej 3000 obr.Spożycie oleju ustało.Już nic z tego nie rozumiem :shock:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group