To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Chłodny

Marcino - 03-12-2015, 14:08

Hugo napisał/a:
Bartek napisał/a:
Niestety muszę was zmartwić..... nie bardzo - kształt odzyska, za to sztywności już nie.
Tak, ale zawsze powinno być choć odrobinę lepiej.

Mam jeszcze pokrywkę z Anglika z tylnej głwicy to zobacze jak to wyglada.

Owczar - 03-12-2015, 15:18

U mnie niby nie były pogiete a erlingi ciekły od samego początku. Teraz dałem tam uszczelki w płynie. Póki co sucho, ale zobaczymy na jak długo.
Torp12 - 03-12-2015, 15:55

Owczar napisał/a:
U mnie niby nie były pogiete a erlingi ciekły od samego początku. Teraz dałem tam uszczelki w płynie. Póki co sucho, ale zobaczymy na jak długo.


Owczar u mnie erling ciekł co 3 tyś. Dałem oryginał i sucho przez 3 lata :)

Fragu - 03-12-2015, 21:30

Wniosek, że najlepiej zainwestować w oryginały i nie zniszczyć pokryw dociągając na siłę :)

Trochę dzisiaj odkopałem lakier z brudu na przodzie auta i....i..maska, błotniki i zderzak do malowania. Pierdyliard odprysków :roll: Się później pomyśli o tym.

Owczar - 04-12-2015, 13:53

Torp12 napisał/a:
Owczar napisał/a:
U mnie niby nie były pogiete a erlingi ciekły od samego początku. Teraz dałem tam uszczelki w płynie. Póki co sucho, ale zobaczymy na jak długo.


Owczar u mnie erling ciekł co 3 tyś. Dałem oryginał i sucho przez 3 lata :)


Gdybym wiązał z tym autem jakąś dłuższą przyszłość pewnie bym poszedł w OEM.

Fragu, jak to ma być auto do zabawy czy na tor to do kwestii estetyki aż tak bardzo bym nie przykladal uwagi. Auto będzie podsterowne i ten przód możesz nie raz uszkodzić jadąc na limicie.

Fragu - 04-12-2015, 20:58

Spokojnie, w jakiś poważnych zawodach nie będę brał udziału.
Zwykłe amatorskie pojeżdżawki, dla samego siebie, dla nauki, dla frajdy :)

Fragu - 05-12-2015, 20:09

Kilka fotek z dziś :)













I wnioski:

- na mokrym w ciasnych nawrotach fatalna trakcja, przód leci ostro.
- na suchym było bardzo ok, ale pisk opon niemiłosierny (wszystkich czterech)
- mocy wystarczająco
- skrzynia aż tak bardzo nie przeszkadza
- bardziej oryginalna kierownica

Konieczna jest zmiana opon, Barumy totalnie nie nadają się do jazdy po torze :mrgreen:
Pytanie, czy obniżać/utwardzać? Czym mogę powalczyć z podsterownością na mokrym?
:wink:

Hugo - 05-12-2015, 20:54

Fragu napisał/a:
Czym mogę powalczyć z podsterownością na mokrym?
4x4 :mrgreen:
Fragu - 06-12-2015, 20:56

Hugo napisał/a:
4x4


Najgorsze jest to, że przeszło mi to przez myśl :P

Wcisnę do Colta felgi 16" ? Pewnie tak..ale jaka opona do tego - 195/45 ?

mkm - 06-12-2015, 21:26

Fragu, spawanie, spawanie i jeszcze raz spawanie.
Zdejmij przednie błotniki, pospawaj pas przedni, wzmocnij podłużnice z tyłu.
Potem zawieszenie - końcówki drążków, maglownica, sworznie, gumy, gumki i gumeczki.
Sprężyny i amortyzatory (zważ przód, żebyś wiedział jaką sprężyne dobrać)
Rozpórki - przód, tył, trójkąty pod błotniki, trapez na spód.

Jak to wszystko skończysz to dopiero myśl o falgach.
Przy takim podpieraniu sie lusterkami felga nic Ci nie da :wink: .

Fragu - 06-12-2015, 21:37

ojj mkm płyniesz! :mrgreen:

Bez skrajności, przecież ja chcę tylko się pobawić od czasu do czasu. Niższy/twardszy zawias, większe koło, dobre opony powinny "coś" dać, prawda? :wink:

Auto na suchych fragmentach toru jechało bardzo posłusznie! Mimo tego, że opony słabiutkie.

Dla mnie to przede wszystkim nauka i fun, jeśli nie uzyskam podpowiedzi to będę próbował sam i uczył się na własnych błędach :wink:

mkm - 06-12-2015, 21:57

"Coś" na pewno, ale biorąc pod uwagę jak miękkie są CJ-otki to niewiele - jak chcesz pojeździć, a nie "powozić" :wink:
Przynajmnie przód pospinaj - pas obowiązkowo i boki, bo tam sie wszystko skręca, a jak masz dodatkowo kilkadziesiąt kilo na osi to efekt sie pogłębia.

Osobiście byłem w szoku jaka jest różnica w sztywności nadwozia między CA, a CJ.
CJ-ota jest "gumowa" i to bez znaczenia czy 98 czy 03 :wink:

Tu masz na wzór - wybiaraj - szukaj kogoś kto dobrze spawa i spinaj :wink:
http://www.stabilisermobi...LTRA-RACING.jpg

Fragu - 06-12-2015, 22:34

A tak to wyglądało:

http://sendvid.com/4yfj0osv

PabloGal - 07-12-2015, 18:30

Ale męczysz to maleństwo :D
Osobiście to dobrego prowadzenia bym chyba nie oczekiwał po tak ciężkim przodzie. A przynajmniej nie na krętym torze. Ale jakoś to wygląda.
Miłej zabawy.

Fragu - 11-12-2015, 13:40

Fakt, nasz mini tor jest dość ciasny, ale frajda jest!
Na wiosnę skoczymy z kolegą do Poznania, tam powinny być nieco lepsze warunki dla Colta :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group