To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - "Whoomp!!! There it is!" czyli Brzydal

sveno - 27-12-2015, 17:06

Hugo napisał/a:
Ale mroczna przeszłość :mrgreen:
mam tego więcej.
Dzisiaj przełożyłem wnętrze, wleciała czarna skóra w prawie idealnym stanie, ale po drodze wyszło kilka kwiatków:
-w aucie jeździł pies, sierść była wszędzie
-prawe przednie drzwi były malowane, ale nawet nieźle, zorientowałem się dopiero przyglądając się uszczelce klamki, lakier dobrany i położony idealnie. Po zdjęciu boczka okazało się, że była to jakaś powierzchowna naprawa (jakieś przerysowanie) bo nie ma śladu grubych napraw w środku
- coś tam jeszcze pewnie znajdę

Z dobrych wiadomości: obejrzałem sobie także niebieskie kombi, nie jest igłą, ale jego stan mnie zaskoczył do tego stopnia, że zapadły poważne decyzje: dostaje beżowe skóry i będzie rejestrowany w Polsce, ojciec sprzedaje swojego Passeratti w tedei i przesiada się na Eleganca w automacie :)
Do naprawy standardowo nadkola i jeszcze 3 elementy do malowania z zewnątrz no i jeden kielich wymaga cięcia i spawania.

jacek11 - 27-12-2015, 22:36

sveno napisał/a:

Z dobrych wiadomości: obejrzałem sobie także niebieskie kombi, nie jest igłą, ale jego stan mnie zaskoczył do tego stopnia, że zapadły poważne decyzje: dostaje beżowe skóry i będzie rejestrowany w Polsce, ojciec sprzedaje swojego Passeratti w tedei i przesiada się na Eleganca w automacie :)

=D> =D> =D> =D> =D>

Owczar - 28-12-2015, 13:52

A jak po uszczelce doszedlesz ze był malowany?

Odnośnie przesiadki. Słuszna droga :)

Ziemba. - 28-12-2015, 19:04

sveno napisał/a:
ojciec sprzedaje swojego Passeratti w tedei i przesiada się na Eleganca


Mądry ojciec =D>

sveno - 28-12-2015, 21:14

Owczar napisał/a:
A jak po uszczelce doszedlesz ze był malowany?

nie zdejmowali klamki do malowania (sic) i trochę ją nie dokładnie okleili. Trochę farby na niej zostało, gdyby nie to to bym nie poznał.

Brzydal dostał nowy olej i został zagazowany. W drodze powrotnej zaświeciła się kontrolka CE. Wróciłem, gazownik twierdzi, że to błąd sondy lambda a konkretnie upalona grzałka. Ciężko mi uwierzyć w taki zbieg okoliczności, ale jutro to Leszek zweryfikuje.
Miał ktoś styczność ze sterownikiem Zenit?
Reszta instalacji to: Barracuda, KME Silver i butla 64l :evil: ogólnie wszystko inaczej niż ustalaliśmy. Wkurzony jak nigdy odjechałem z piskiem opon i smrodem palonego sprzęgła,
oczywiście ja też nie wywiązałem się z umowy, żeby było fair.
Jak jeszcze jutro Leszek potwierdzi , moje obawy (zły skład mieszanki) to zatłukę debila.
Idę pakować sondy na podmiankę.

angelos - 28-12-2015, 22:54

Jak na benzynie jest ok to raczej tylko uboga mieszanka na lpg jest powodem błędu sondy. A gdzie gazowane i dlaczego zenith? Czy Silver obrobi mocne wdepniecie?
sveno - 28-12-2015, 23:07

CE na benzynie nie znika.
angelos napisał/a:
A gdzie gazowane
moje rodzinne okolice, 35km od Radomia
angelos napisał/a:
i dlaczego zenith
dobre pytanie, też je zadałem gazującemu, na co usłyszałem "to jest to samo" :evil: miał być Stag
angelos napisał/a:
Czy Silver obrobi mocne wdepniecie?
oczywiście, że nie, przynajmniej w bordowym nie obrabiał, tu nie testowałem, bo sprzęgło jest totalnie na wykończeniu, a muszę jeszcze jutro do Krakowa dojechać. Miał być inny reduktor, R1.
Owczar - 29-12-2015, 08:25

Sterownik jak sterownik. Tez wolałbym techa lub staga boje znam ale ważniejsze jest wystrojenie. Tutaj będzie ciężko stroić na silverze bo jest po prostu za słaby.

Z tą klamka dali ciała, przecież to kilkanaście minut pracy.

radek79 - 29-12-2015, 08:32

Owczar napisał/a:
Z tą klamka dali ciała, przecież to kilkanaście minut pracy.

standard

tomasek - 29-12-2015, 08:52

Ja mam u siebie ten sterownik od 2011r i złego słowa powiedzieć nie mogę,zero problemów :win Jak gaziarze ustawili na początku tak do tej pory jest wszystko ok,a przejechałem już ze 100 tyś z nim :mrgreen:
Hugo - 29-12-2015, 08:55

radek79 napisał/a:
standard
Niestety potwierdzam :?
Owczar - 29-12-2015, 09:06

Wychodzi na to ze uprawiając amatorskie lakierowanie bardziej się przykladam niż "fachofcy".
radek79 - 29-12-2015, 09:20

Owczar napisał/a:
Wychodzi na to ze uprawiając amatorskie lakierowanie bardziej się przykladam niż "fachofcy".

tam mieszkają bogaci ludzie i nikt na to uwagi nie zwraca,u nas wiadomo ciężej i więcej się na auto pracuje więc i się bardziej dba o wygląd

radek79 - 29-12-2015, 09:26

i tak są najlepsi mechanicy rozbierający silniki którzy nie umieją ich później złożyć
sveno - 30-12-2015, 10:32

zwracam honor gazującemu: grzałka sondy ma rezystancję nieskończoną, czytaj upaliła się.
Pilnie potrzebuje sprawnej sondy przed prekatem, najchętniej kupię tą z drugiego banku (ta co jest zaraz przy chłodnicy) ale ta z pierwszej (od strony grodzi) głowicy też się nada, kabel ma tylko dłuższy. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie, niech pisze PW.

Sprzęgło zmienione, tak samo olej w skrzyni. Nie jest ok.
Pedał sprzęgła chodzi niespodziewanie lekko, to chyba świadczy o słabym docisku. Skleja dobrze, ale ciekawe jak długo.
Sama tarcza pasowała bez problemu, ale różniła się budową. OEM tarcza ma 2 sprężynki i 4 cylinderki (tłumiki drgań?) a ta co kupiłem ma tylko 4 sprężynki. Efekt jest taki, że sprzęgło "drajgocze" przy hamowaniu biegami w okolicy 2k rpm :evil:
Człowiek miał za mało problemów to kupił drugiego Galanta. :evil: Nic, trzeba się napić dzisiaj.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group