To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarny TURBOLOT-O1T

Hugo - 19-05-2017, 22:22

Czym smarowałeś prowadnice przednich zacisków?
Pawel1988 - 19-05-2017, 22:42

Hugo napisał/a:
Czym smarowałeś prowadnice przednich zacisków?

Smarem miedziowym

Pawel1988 - 19-05-2017, 22:43

Bizi78 napisał/a:
Piasta jak dobrze kojarzę to 0,05mm.

Dzięki

Hugo - 19-05-2017, 23:06

Pawel1988 napisał/a:
Smarem miedziowym
Oszalałeś? W ogóle się do tego nie nadaje. Tym bardziej do tych kapryśnych zacisków. Za kilka miesięcy prowadnice staną. Są do tego specjalne smary, ja używam tej pasty i spisuje się rewelacyjnie: http://allegro.pl/ate-pas...6789518290.html
Pawel1988 - 19-05-2017, 23:48

Zawsze dawałem smar miedziowy na prowadzenie klocka i prowadnice jak była potrzeba i przy kolejnym montażu nic nie było. A wytrzymałość temperaturowa ma bardzo wysoka. Ale możesz napisać czemu się nie nadaje może po tylu latach zmienię:-)
Fragu - 20-05-2017, 19:32

Tylko specjalne smary! Np ate plastilube.
Bzyk_R1 - 20-05-2017, 20:03

No Pawciu w prowadnicach nie za bardzo miedziówka działa. Straszne "tarcia" powoduje. Ona jest dobra do otworów w felgach i na piastę zastosować żeby kółko łatwiej ściągnąć. Ja stosuje od niedawna TRW:


W@sio - 20-05-2017, 21:19

Krzysiu, zmartwię Cię, smar miedziowy wchodzi w reakcję z amelinium i przez to felga się zapieka i wbrew pozorom nie jest łatwiej zdjąć, co innego do gwintów śrub stalowych, lub gwintów nakrętek kół
Pawel1988 - 20-05-2017, 22:33

Dobra dobra :-) Chyba mnie przekonaliscie. Piast pod tarcze nie smaruje w ogóle:-). Składam na sucho, na dobrze wyczyszczona piaste. Co do tych zacisków to na bank coś jest nie tak. Grzeje się lewa tarcza przód a tloczki i prowadnice lekko chodziły. Wydaje mi się że wcześniej nie było tego czuć bo tarcza ciensza była. No więc trzeba było zakupić zaciski. Będą we wtorek. :-) od razu uprzedzam ok posmaruje prowadnice tym co polecacie. Przed zamontowanie będę jeszcze wszystko mierzył czujnikiem.
Hugo - 20-05-2017, 22:45

Bzyk_R1 napisał/a:
Ja stosuje od niedawna TRW
Jaki to ma kolor? Wpadły mi raz w ręce zaciski przednie z Outka i miały nasmarowane prowadnice jakimś smarem koloru białego. Ate plastilube się przy nim chowa. Rzadsza konsystencja, prowadnice działały idealnie. Zacisk sam spadł z prowadnic jak go obróciłem jarzmem do góry :shock:
Bzyk_R1 - 21-05-2017, 11:43

Hugo, dokładnie tak jak opisujesz. TRW ma biały mętny kolor. Kilka razy rozbierałem zaciski i prowadnice chodzą gładko. Nie mieli w sklepie Ate więc kupiłem ten a tu taka niespodzianka;-) ja zapłaciłem za tubkę 25g 14zł
Hugo - 21-05-2017, 20:29

Cholera, gdybym wiedział wcześniej... Tyle co kupiłem nową tubkę Plastilube za 2 razy tyle :?
Pawel1988 - 24-05-2017, 21:16

Temat hamulcy ogarnięty :-) już bałem się że to piasta ale okazało się że krzywe jarzmo, patrząc z góry nie było tego widać ale od dołu już bardzo. To by tłumaczyło czemu tak szybko pokrzywil się pierwszy zestaw. Chwila zastanowienia i padla decyzja o zakupie zaciskow z ASX. Udało sie kupić zaciski z samochodu z 2015r :-) i po pierwszych kilometrach stwierdzam że była to najlepsza decyzja jaką mogłem zrobić. Nie wiem czy taka różnica przez te jarzmo było ale teraz hamulec dużo wyżej łapie, jest bardziej czuły, i jakby to powiedzieć po prostu mniej siły trzeba użyć aby hamowalo jak wcześniej. Po prostu jest pięknie -i mam nadzieję że tak zostanie.

A tu pierwsza przymiarka do wskaźnika. Muszę krawędzie ogarnąć:-)


Fragu - 26-05-2017, 07:17

Cóż mogę powiedzieć - a nie mówiłem x 2 :D Odnośnie krzywego jarzma i działania zacisków z ASXa.
Ja mam przejechane jakieś 2 tys km i hamulce działają bajecznie 8)

tomikraknh - 26-05-2017, 10:13

Cześć podepnę się :)
autko super, a czy orientujecie się ile z takiego silnika można podnieść bezpiecznie moc ,do ilu km i nm?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group