Nasze Miśki - Czarny TURBOLOT-O1T
Hugo - 19-05-2017, 22:22
Czym smarowałeś prowadnice przednich zacisków?
Pawel1988 - 19-05-2017, 22:42
Hugo napisał/a: | Czym smarowałeś prowadnice przednich zacisków? |
Smarem miedziowym
Pawel1988 - 19-05-2017, 22:43
Bizi78 napisał/a: | Piasta jak dobrze kojarzę to 0,05mm. |
Dzięki
Hugo - 19-05-2017, 23:06
Pawel1988 napisał/a: | Smarem miedziowym | Oszalałeś? W ogóle się do tego nie nadaje. Tym bardziej do tych kapryśnych zacisków. Za kilka miesięcy prowadnice staną. Są do tego specjalne smary, ja używam tej pasty i spisuje się rewelacyjnie: http://allegro.pl/ate-pas...6789518290.html
Pawel1988 - 19-05-2017, 23:48
Zawsze dawałem smar miedziowy na prowadzenie klocka i prowadnice jak była potrzeba i przy kolejnym montażu nic nie było. A wytrzymałość temperaturowa ma bardzo wysoka. Ale możesz napisać czemu się nie nadaje może po tylu latach zmienię:-)
Fragu - 20-05-2017, 19:32
Tylko specjalne smary! Np ate plastilube.
Bzyk_R1 - 20-05-2017, 20:03
No Pawciu w prowadnicach nie za bardzo miedziówka działa. Straszne "tarcia" powoduje. Ona jest dobra do otworów w felgach i na piastę zastosować żeby kółko łatwiej ściągnąć. Ja stosuje od niedawna TRW:
W@sio - 20-05-2017, 21:19
Krzysiu, zmartwię Cię, smar miedziowy wchodzi w reakcję z amelinium i przez to felga się zapieka i wbrew pozorom nie jest łatwiej zdjąć, co innego do gwintów śrub stalowych, lub gwintów nakrętek kół
Pawel1988 - 20-05-2017, 22:33
Dobra dobra Chyba mnie przekonaliscie. Piast pod tarcze nie smaruje w ogóle:-). Składam na sucho, na dobrze wyczyszczona piaste. Co do tych zacisków to na bank coś jest nie tak. Grzeje się lewa tarcza przód a tloczki i prowadnice lekko chodziły. Wydaje mi się że wcześniej nie było tego czuć bo tarcza ciensza była. No więc trzeba było zakupić zaciski. Będą we wtorek. od razu uprzedzam ok posmaruje prowadnice tym co polecacie. Przed zamontowanie będę jeszcze wszystko mierzył czujnikiem.
Hugo - 20-05-2017, 22:45
Bzyk_R1 napisał/a: | Ja stosuje od niedawna TRW | Jaki to ma kolor? Wpadły mi raz w ręce zaciski przednie z Outka i miały nasmarowane prowadnice jakimś smarem koloru białego. Ate plastilube się przy nim chowa. Rzadsza konsystencja, prowadnice działały idealnie. Zacisk sam spadł z prowadnic jak go obróciłem jarzmem do góry
Bzyk_R1 - 21-05-2017, 11:43
Hugo, dokładnie tak jak opisujesz. TRW ma biały mętny kolor. Kilka razy rozbierałem zaciski i prowadnice chodzą gładko. Nie mieli w sklepie Ate więc kupiłem ten a tu taka niespodzianka;-) ja zapłaciłem za tubkę 25g 14zł
Hugo - 21-05-2017, 20:29
Cholera, gdybym wiedział wcześniej... Tyle co kupiłem nową tubkę Plastilube za 2 razy tyle
Pawel1988 - 24-05-2017, 21:16
Temat hamulcy ogarnięty już bałem się że to piasta ale okazało się że krzywe jarzmo, patrząc z góry nie było tego widać ale od dołu już bardzo. To by tłumaczyło czemu tak szybko pokrzywil się pierwszy zestaw. Chwila zastanowienia i padla decyzja o zakupie zaciskow z ASX. Udało sie kupić zaciski z samochodu z 2015r i po pierwszych kilometrach stwierdzam że była to najlepsza decyzja jaką mogłem zrobić. Nie wiem czy taka różnica przez te jarzmo było ale teraz hamulec dużo wyżej łapie, jest bardziej czuły, i jakby to powiedzieć po prostu mniej siły trzeba użyć aby hamowalo jak wcześniej. Po prostu jest pięknie -i mam nadzieję że tak zostanie.
A tu pierwsza przymiarka do wskaźnika. Muszę krawędzie ogarnąć:-)
Fragu - 26-05-2017, 07:17
Cóż mogę powiedzieć - a nie mówiłem x 2 Odnośnie krzywego jarzma i działania zacisków z ASXa.
Ja mam przejechane jakieś 2 tys km i hamulce działają bajecznie
tomikraknh - 26-05-2017, 10:13
Cześć podepnę się
autko super, a czy orientujecie się ile z takiego silnika można podnieść bezpiecznie moc ,do ilu km i nm?
|
|
|