To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galancer Evilution i Satarion oraz czarne GTO TT MK3

Serek - 06-08-2007, 21:36

Tommi jak chcesz spiąć silnik 400 konny pod FWD ? Pozwolisz, że zapytam... :mrgreen:
Anonymous - 06-08-2007, 22:59

Spięcie wszystkiego do kupy to nie problem nawet pod FWD. To tak samo jak wsadzic do Seja 900 45KM silnik 1,2 turbo który ma 150KM, da sie ? sam osobiscie w krakowie scigałem sie z takim wynalazkiem. CO sie martwicie jak bedzie gotowe napewno Tommi zrobi jakas fotorelecje.
truespinmice - 07-08-2007, 19:45

Serek napisał/a:
Tommi jak chcesz spiąć silnik 400 konny pod FWD ? Pozwolisz, że zapytam...


poprostu przez pierwsze pięć biegów będzie buksował kołami :D

TommiCrazy - 14-08-2007, 10:43

czy ktos widzial gdzies seryjne amorki na sprzedaz od wide-body?

co do galanta to zdecydowalem, zakladam silnik tu w uk, pomyslalem ze jak cos bedzie nie tak to odrazu to wyjdzie na jaw, jak silnik bedzie chodzil bez zazutu to potem wpakuje sie w 4x4, puki co niemoge znalesc nic innego jak galanty sedany 4x4 a ja chce chathbacka

truespinmice - 17-08-2007, 23:42

TommiCrazy napisał/a:
czy ktos widzial gdzies seryjne amortyzatory na sprzedaz od wide-body?


masz na myśli przód (makperson) czy tył (wkłady)?

jak to pierwsze: począwszy od KYB a kończąc na tanich podróbach.
jeżeli to drugie..........szczęścia pomyślności na ebay'u lub USA :D :D

TommiCrazy - 23-08-2007, 16:35

dzis zrobilem male spotkanko dla stariona z ludzmi co maja inne autka turbo i jest pewna diagnoza.

dzwiek turbo jest bardzo dziwny , nie taki jak powinna byc
bost jest za pozno na turbinie
prawdopodobnie turbo jest juz podupadajace albo westgate sie niechce prawidlowo otwierac

zostaly wymienione wszystkie wezyki od podcisnien na nowe silikonowe wiec mam pewnosc juz ze nigdzie podcisnienie nie ucieka...

bede mial wieczorem filmik wiec go wrzuce, mam prosbe do innych wlascicieli starionow by powiedzili mi kiedy zalacza sie im turbo oraz porowanli dzwiek silnika.

pozdro


chyba jednak bedzie swap na dohc

truespinmice - 23-08-2007, 19:06

będzie filmik, będzie ocena :wink:
TommiCrazy - 02-09-2007, 01:12

hejo ludziska
pare newsow odnosnie staiona,
wkoncu trzbea bylo zajrzec pod auto .
wiec tak jest nowy wydech
caly z nierdzewki przeznaczony do lancerow evo, dwu elementowy, srednica wydechu jest wielkosci plyty cd, ale tlumik jest wyciszony i fajnie mrouczy, nie to co wczesniej moj galant , tamten to ryczal
autko sie odetkalo, ewidentnie pod spodem byla ameryka
czyli conquest, katalizatory byly dwa, nic dziwnego ze autko sie dusilo, te katalizatoryu byly w wersji 2,6turbo i ograniczaly moc do 155koni, teraz jest wsumie uklad przelotowy to teoretycznie powinno byc ponad 180 koni bo tyle mialo miec intercolowane 2.0t

reszta bajki
silnik jest napedzany turbem z rodziny tc-05 czyli turbo z wersji usa, czyli tak naprawde nadal nie wiadomo ile to ma koni, bo to chyba nie jest to samo co turbo td-05 ktore bylo montowane w europie do starionow z koncowych lat produkcji, wkazdym razie czytalem notke z hameryki o turbach z rodziny td05 12a (starionowe) ze to bardzo przestarzale technologicznie turbo ktore wkreca sie pozniej niz wieksze turba , rozpedza sie bardzo wolno i daje mniejszy przeplyw powietrza niz np male turbiny t25

generalnie nareszcie hasaly znikly, a turbo sie juz dokreca do 0,5bara oraz wkreca sie juz ponizej 4tys a nie jak wczesniej po przekroczeniu 4tys

wkazdym razie to turbo i tak jest male wiec raczej wyleci z hukiem, teraz mam roztargnienie bo niewiem co wybrac obstawiac przy tubinie z rodziny mitsu td-05 big16 czy zapukac do konkurencji i brac garrett t28 ( takie same jak mam w silniku do galanta) , ktore jest na lozysku kulkowym i generuje podobná moc , ma znikomy lag ale potrzebuje innego kolektora

generalnie na fotkach ktore ogladam sobie w Uk widze ze moj starion krwawi olejem z dyfra, wiec trzebam miec to na oku w przyszlosci, niewiem czy to standardowy obrajw starionow ale nie jest to nic dobrego

pocieszjace wiesci sá takie ze kute tloki bedzie beda pasowac z silnikow evo 1 czy eclipsow 1g, silnik trzba zakuc bo umrze przy 240 koniach, a plan jus realnie sie zapowiada na ponad 300

oprocz tego badalem sprawe zmiany glowicy na dohc
jest ona mozliwa, ale przez to ze starion ma inne ustawienie bloku, inne sa mocowania np termostatu i gryzie sie on z elementami glowicy dohc i jego osprzétem, wiec tu trzeba technologiczni mlotkiem podejsc i wyjasnic termostatowi ze ma sie obrucic w bok, druga sprawa to trzeba przeprojektowac przepustnice, alebo zastosowac jakis dolot obrocony o 180stopni, innaczej przepstnica bedzie skierowana prosto w sciane grodziowá i moze jak sie postara to czlowiek wcisnie tam palec.
oczywiscie konieczna bedzie listwa wtryskowa z jakimis wydajeniszymi pompkami bo seryjne pojednycze wtryski tego raczej nie pociagná, generalnie niewiem czy zmienaic glowice bo moc do okolo 400koni jest osiagalna na silniku sohc

Hugo - 02-09-2007, 10:59

Jestem pod wrażeniem planów dotyczących tego auta. Życzę powodzenia.
truespinmice - 02-09-2007, 13:45

TommiCrazy napisał/a:
wkazdym razie to turbo i tak jest male wiec raczej wyleci z hukiem, teraz mam roztargnienie bo niewiem co wybrac obstawiac przy tubinie z rodziny mitsu td-05 big16 czy zapukac do konkurencji i brac garrett t28 ( takie same jak mam w silniku do galanta) , ktore jest na lozysku kulkowym i generuje podobná moc , ma znikomy lag ale potrzebuje innego kolektora


niestety od mitsu nic fajnego nie bedziesz mial - tylko te starsze konstrukcje td i tc 05 i 06.
Jak masz już modzic to wrzuc garetta........najlepszy wybór t26/28 ale musisz flansze przerabiac. albo pojsc po całości i zmienic kolektor - co dały by napewno dooobry efekt ;)


TommiCrazy napisał/a:
generalnie na fotkach ktore ogladam sobie w Uk widze ze moj starion krwawi olejem z dyfra, wiec trzebam miec to na oku w przyszlosci, niewiem czy to standardowy obrajw starionow ale nie jest to nic dobrego

szczerze , to nigdy nie czytalem ani nie słyszałem , żeby był to jakis objaw starionow. moj 24 letni egzemplarz nie pocił sie na dyfrze. ale generalnie auto przeciez stalo......zawsze mozesz tam zajrzec i pamietaj o oleju do lsd !

TommiCrazy napisał/a:
st ona mozliwa, ale przez to ze starion ma inne ustawienie bloku, inne sa mocowania np termostatu i gryzie sie on z elementami glowicy dohc i jego osprzétem, wiec tu trzeba technologiczni mlotkiem podejsc i wyjasnic termostatowi ze ma sie obrucic w bok, druga sprawa to trzeba przeprojektowac przepustnice, alebo zastosowac jakis dolot obrocony o 180stopni, innaczej przepstnica bedzie skierowana prosto w sciane grodziowá i moze jak sie postara to czlowiek wcisnie tam palec.
oczywiscie konieczna bedzie listwa wtryskowa z jakimis wydajeniszymi pompkami bo seryjne pojednycze wtryski tego raczej nie pociagná, generalnie niewiem czy zmienaic glowice bo moc do okolo 400koni jest osiagalna na silniku soh

jak pewnie zauwazyles na fotkach z USA czy AU bardzo modne i czestym zabiegiem jest wstawienie MPI np. od sonaty 8)


pozdro !

TommiCrazy - 02-09-2007, 15:22

ale przeciez konstrukcja td05h jest do dzis stosowana, tyle ze lepiej wywazone, lzejsze i wydajniejsze, najwieksze prawdopodobienstwo bedzie ze wlasnie td05h-16g trafi do stariona

wydech wyglada teraz tak


a co do mpi od sonaty, to sádze ze tu jest pole do popisu, i prakrycznie tu osprzet silnika podejdzie tez chocby od galanta,, tylko przepustnice trzeba by na druga strone przelozyc, tak mala brutalna inkgerencja w konstrukcje, coby dolot byl do przedu skierowany, chyba ze sonata ma odrazu lustrzane odbicie?

truespinmice - 02-09-2007, 16:39

mpi wygląda w większości tak:

-to miałem na myśli.
czyli można powiedzieć wzdłużnie , w miejscu gdzie był stary wtrysk. jak już pisałem jest do dość popularny zabieg na forum austariona (i dość często opisywany...)

TommiCrazy napisał/a:
ale przeciez konstrukcja td05h jest do dzis stosowana

ino z innym kolektorkiem/flanszą



TOMMI - DAWAJ FILMIK Z NOWYM WYDECHEM!!!!! :!:
spool up boy :lol:

TommiCrazy - 02-09-2007, 18:54

co? turbina tc ma inná flansze niz td?
no nie mow... :/

truespinmice - 02-09-2007, 21:18

yyyyyyyyyyy okej, to w takim razie trzeba sprawdzić ;) nie będę rzucał słów na wiatr :P
TommiCrazy - 05-09-2007, 20:25

no to juz na bank rozgladam sie za nowym kolektorem bo kupilem BIG 16 z tytanowym wirnikiem z Evo 8, to powinno fajnie odpychac stariona


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group