To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - LEGNUM Vr4

Arturro-86 - 20-03-2011, 18:13

kochajj napisał/a:
kilka szczegółow z dzisiejszych prac...

Obrazek


kochajj - masz jakiś "schemat" malowania części w danym kolorze :?: Bo np. widzę zarówno miskę masz czerwoną jaki i np. wysprzęglik :biggrin:
Tylko, żeby mnie ktoś nie zrozumiał, że mi się nie podoba :axe: Wielbię Twoje auto, absolutnie do niczego się nie mogę przyczepić :twisted:

mkm - 20-03-2011, 18:17

kochajj, co tu dużo pisać... Chyba będzie trzeba akcenty kolorystyczne na podłogę wprowadzić bo środek podłogi wypada blado... :twisted:
Na zlocie/pokazach albo go będziesz musiał stawiać w kałuży, albo kombinuj coś w stylu lustra :mrgreen:

swinks_UK - 20-03-2011, 18:29

Wiedziałem, ze robisz maksa, ale żeby aż tak???!!

:shock:

Saqu - 20-03-2011, 18:53

mkm napisał/a:
Na zlocie/pokazach albo go będziesz musiał stawiać w kałuży, albo kombinuj coś w stylu lustra


haha takie wielkie rybie oko wysuwane :D

kochajj - 20-03-2011, 19:52

Arturro-86 napisał/a:
kochajj napisał/a:
kilka szczegółow z dzisiejszych prac...

Obrazek


kochajj - masz jakiś "schemat" malowania części w danym kolorze :?: Bo np. widzę zarówno miskę masz czerwoną jaki i np. wysprzęglik :biggrin:
Tylko, żeby mnie ktoś nie zrozumiał, że mi się nie podoba :axe: Wielbię Twoje auto, absolutnie do niczego się nie mogę przyczepić :twisted:


hey... schemat jest mniej wiecej taki że:
- napędy na zielono
- zawieszenie i belki na czerwono
- mcpersony zielone - TEIN
- reszta na czarno
- podłoga jasnosiwa

kochajj - 20-03-2011, 19:55

swinks_UK napisał/a:
Wiedziałem, ze robisz maksa, ale żeby aż tak???!!

:shock:


jak??? wiem... jestem inny :)

Wszyc - 20-03-2011, 19:55

Jak na okręcie w siłowni :D każdy układ ma swój kolor :D
deejay - 20-03-2011, 20:02

Wy tu mówicie ze Deejay uprawia paletę kolorów i uwielbia srebrzankę :P , to teraz wiecie kto "rzadzi " we Wrocławiu :mrgreen:





Tomek , ja nie mogę na to patrzec i więcej nie przyjadę do ciebie , jak mi nie pomozesz osiągnąc takiego rezultatu w moim Galu :P

kochajj - 20-03-2011, 20:08

o zdjęcie robione w sobote rano przez dejaja... widać że wskoczył dyfer, wydech, wał ( jeszcze w folii)... wydech musiałem zrobić praktycznie od podstaw bo przysmażył osłonę drążka kierowniczego - trzeba było przesunąć o około 2cm w stronę silnika
Na misce widać paski magnesów neodymowych... na filtrze oleju też :)

kochajj - 20-03-2011, 20:10

deejay napisał/a:




Tomek , ja nie mogę na to patrzec i więcej nie przyjadę do ciebie , jak mi nie pomozesz osiągnąc takiego rezultatu w moim Galu :P


ale auto na pół roku musi trafić na kołki...

deejay - 20-03-2011, 20:14

wiem , dlatego czekam jak skończysz VR i pożyczysz mi jako zestępcze :twisted:
kochajj - 20-03-2011, 20:24

pepi napisał/a:
Hejka
Nie mogę sobie sam odpowiedzieć bo przecież nie jest to moje auto nie widziałem go i nie ustawiałem i nie jeżdżę
To ty musisz mi podąć te parametry nie da się rozwiązać równania z 3 nie wiadomymi gdzie nie ma żadnego parametru
X+y+z = np. Q gdzie Q i po wyżej odpala knocka
Musisz mi podąć z y i z bo inaczej nie da się zrobić nic
To znaczy mogę je wyssac z palca alt to nie ma sesu

Jak masz ustawione teraz auto? Ono jeździ czy nie ?
Musiałeś jakoś to ustawić, czy po prostu sa zmienione turbiny i nic więcej ?
Albo jeśli cos zmieniałeś to prześlij mi hexa ori i aktualnego
Wykres parametrow t4 nic mi nie daje bo zmiania się charakterystyka pracy silnika przy nich wiec w każdym silniku będzie inaczej
Mogę ci tylko ustawić 1 czyli 4500 na 1 biegu ( ale w manualnej skrzyni ?? ) czy masz dalej automat zalodzony ?

No i doładowanie 1,4 ale to nie ma sesu bo nie masz map paliwa pod ten setup jaki masz w aucie
Jak nie wiesz co masz u siebie to pogrzeb gdzieś , ktos miał już takie turbiny założone w kombi
Sylwek ma założone w swojej vr4 4 ale on ma manuala sedana wiec mogę z niego wziaść tylko cześć ale caly odpada bo inne softy sa
A co do propozycji co dalej to zobaczy się co u ROCHA się wymyśli przy każdym modzie jakis pomyśl wpada do głowy

Poszukaj info i daj znaka
Pozdrawiam


Siemka
-Nie wiem jak działa fabryczny ECU, ale czy KNOCK nie jest odpalany po przez zczytywanie sygnału z czujnika spalania stukowego??????
- auto jest teraz na GREDDY E managa Ultimate z AFR szerokopasmowym i na połączeniu MAP + MAF z Evo. wtryski 560 + walbro + FPR.
- mam manuala


- turbiny wstają na maksa od około 3500rpm... czy mozna ustawić to tak, aby do osiągnięcia max doładowania ( 1,4 bara) komp nie przechodził płynnnie z regulacją doładowania (WG są cały czas zamknięte, a po osiągnięciu 1,4 gwałtownie się otwierają - zasada MBC)... jeśli to problem, bede korzystał dalej z EBC.

- czy jesteś w stanie wyłączyć boost cut???

- najbardziej zaleśy mi na przeskalowaniu wtrysków z 390/560... EMU robi to, ale bawiąc się przepływką... ale jeśli zrobisz mi kompa w pełni mapowalnego to jetronic dostanie auto w swoje ręce...
- może mądrym posunięciem bedzie wgranie obrazu manuala???

swinks_UK - 20-03-2011, 21:15

A nie mądrzej ogarnąć to wszystko na rolkach? :wink:
Pepi mógłby ruszyć tyłek i byście w jeden dzień załatwili. :D
Tomek, co z tego, ze będziecie mieli teoretyczne dane, skoro jeszcze są takie zmiene jak otwieranie dv/bov, cykl i sprawność wtryskiwaczy, układ zapłonowy, wydajność regulowanego fpr, przepustowość dolotu i wydechu.
Auta o tym samym setupie na rolkach potrafią zupełnie różnie się zachowywać. Wystarczajaco się naoglądałem róznic do 20 HP na kołach, różnic afr o 2 pkt. itd. W jednym auto był nawet zapas na ciągnięcie, w drugim przy mniejsztym doładowaniu juz byo 5+ knocków.
Zresztą wiesz co ja sądzę o strojeniu korespondencyjnym, trochę to jak gra w bierki na telefon.

kochajj - 20-03-2011, 21:27

ale nie musisz mi tego mówić... ja chcę tylko mapowalne ECU...
swinks_UK - 20-03-2011, 21:38

W takim razie wszystko jedno co tam pepi wgra... :D I tak do piachu :)
No, najlepiej jak umieści obraz manuala :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group