[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.
tomekrvf - 03-08-2009, 00:24
Piterek.P napisał/a: | a mianowicie podczas jazdy w zakrętach i na lekko pofalowanych wzniesieniach słychać odgłos z pompy abs/asc prawa strona nad schowkiem pasażera a po ok 100 km odłacza mi asc i wyświetla service recuaied/asc off. |
Może jeździsz zbyt szybko i włącza się kontrola trakcji/ESP. Być może po zbyt częstym działaniu systemu włącza się jakaś funkcja ochronna i system wyłącza się - stąd ostrzeżenie na zegarach.
Piterek.P - 03-08-2009, 07:25
No właśnie preferuje raczej spokojny styl jazdy a wydaje mi się że to czujnik poł.pojazdu szwankuje bo problem występuje nieregularnie i np.na prostej drodze pod górkę albo przy skręcie w lewo innym razem tylko przy skr w prawo .
Anonymous - 03-08-2009, 21:53
Musisz cisnąć serwis, jedz do Margo ale w Gdańsku. Odpukać w niemalowane nie musiałem korzystać z ich usług z powodu usterki auta, przestawili mi tylko kompa(licznik km) i ustawili radio, ale obsługa na normalnym poziomie, młoda załoga, dogadasz się:)
Anonymous - 03-08-2009, 22:21
tomekrvf napisał/a: | Piterek.P napisał/a: | a mianowicie podczas jazdy w zakrętach i na lekko pofalowanych wzniesieniach słychać odgłos z pompy abs/asc prawa strona nad schowkiem pasażera a po ok 100 km odłacza mi asc i wyświetla service recuaied/asc off. |
Może jeździsz zbyt szybko i włącza się kontrola trakcji/ESP. Być może po zbyt częstym działaniu systemu włącza się jakaś funkcja ochronna i system wyłącza się - stąd ostrzeżenie na zegarach. |
ja bym raczej szedł w kierunku sprawdzenia "prostego" ustawienia koła kierownicy(położenie koła kierownicy ma kluczowe znaczenie przy działaniu systemu-czujnik skrętu) i wyzerowaniu położenia za pomocą MUT-a przy ustawieniach kół na wprost
czynność proponuję wykonywać tylko i wyłącznie na urządzeniu do ustawiania zbieżności - bo inaczej nici z tego
ALE z tym do serwisu
tomekrvf - 03-08-2009, 23:37
jaceksu25 napisał/a: | ja bym raczej szedł w kierunku sprawdzenia "prostego" ustawienia koła kierownicy(położenie koła kierownicy ma kluczowe znaczenie przy działaniu systemu-czujnik skrętu) |
SAS można kalibrować przy +-15 stopniach. Gdyby nie był zamontowany w położeniu zaerowym w fabryce to ESP działałoby praktycznie bez przerwy.
Anonymous - 03-08-2009, 23:45
nie miałem na myśli fabryki - z jakiegoś powodu dealer mógł wyciągać kierownicę
Piterek.P - 04-08-2009, 09:16
Dzięki za podpowiedzi fakt że byłem w Margo Gdynia ,podobno kalibrowali wszystko i z kierownicą też ,najgorsze jest to ....ze usterka występuje nieregularnie czasem parę dni nic się niedzieję .No nic jakoś sobie poradzę mam jeszcze 2,5 roku gwar.Pozatym jestem zadowolony z miśka, na jakość przy tej cenie niemożna nażekać.Pozdrawiam wszystkich .
Cezarito - 04-08-2009, 09:44
Hmm... a ja ostatnio stojąc na światłach ze wciśniętym dość mocno hamulcem (było z górki) czułem na pedale ruch....wycieraczek ! Były na okresowym przecieraniu i gdy jechały w górę i w dół to czułem mrowienie na hamulcu. SZOK
Anonymous - 04-08-2009, 10:34
Kurcze to faktycznie dziwna sprawa, moim zdaniem takie rzeczy trzeba zgłaszać w ASO.
Mnie wkurza jedna pierdoła, otóż podczas jazdy po nierównej nawierzchni rezonuje mi klapka od schowka, jakie to wkurzające, czasem nic a jak zacznie to mam takiego nerwa.........
Zgłoszę to we wrześniu na przeglądzie, do reszty naprawdę nie ma co się przyczepić, oby tak dalej:)
gzesiolek - 04-08-2009, 11:53
Bastek77, sama klapka Ci rezonuje, czy z czyms w srodku? Czy moze zatrzask?
Bo jesli klapka to klapa... bo jak juz zaczelo cos trzeszczec to co bedzie pozniej...
aha u mnie wkurza, jak autko wpada w dziwny rezonans przy dluzszym delikatnym cofaniu na wstecznym... zwlaszcza przy manewrowaniu... cale sie zaczyna trzasc... boi sie czy co?
majcher - 04-08-2009, 12:14
Cezarito napisał/a: | czułem na pedale ruch....wycieraczek | u mnie jest to samo
Cezarito - 04-08-2009, 12:15
majcher, przedziwne, co ? No na takie coś bym nie wpadł...
tomaszekk7 - 04-08-2009, 12:16
aha u mnie wkurza, jak autko wpada w dziwny rezonans przy dluzszym delikatnym cofaniu na wstecznym... zwlaszcza przy manewrowaniu... cale sie zaczyna trzasc... boi sie czy co? [/quote]
Miałem podobny objaw stojąc w korku przy włączonej klimie. Najpierw wydawało mi się,że to ja się trzęsę. Miałem takie odczucie jakby coś wpadało w wibracje. Myślałem na początku ,że to może noga na sprzęgle .
Anonymous - 04-08-2009, 17:48
Te wibracje to chyba nie jest normalne, jedźcie do aso, co do schowka to faktycznie rezonuje sam zatrzask:)
sla85 - 04-08-2009, 21:22
No i stalo sie..pierwszy problem... za duzo oleju w silniku;/ sprawdzilem kilka razy i ciagle "za duzy" poziom oleju sie utrzymywal. Dzisiaj pojechalem do serwisu i odessali czy upuścili troche oleju. Zobaczymy co bedzie dalej.. czy to plyn z chlodnicy, czy paliwko czy inna zaraza sie przedostaje..
|
|
|