To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Juiceman - 11-11-2010, 00:43

pitbu77 napisał/a:
SirSinner napisał/a:
Z 256mm z tego co wiem problem wyginania się jest zdecydowanie mniejszy.

To nawet logiczne. Mniejsza tarcza - trudniej zwichrować. Łatwiej jest przegiąć większej średnicy krążek niż mniejszy o tej samej grubości. Do tego dochodzi jeszcze w przypadku Mikody nawiercanie co osłabia konstrukcję tarczy. :idea:


Heh i tu się zdziwisz, zadam tylko pytanie czemu w galantach po lifcie mitsubishi zastosowało większe tarcze?

sampler - 11-11-2010, 08:03

SirSinner napisał/a:
Nawiązując do mojego powyższego pytania dodam że mam tarcze 276mm!
I z tego co wiem to z nimi jest więcej problemów. Z 256mm z tego co wiem problem wyginania się jest zdecydowanie mniejszy.


a jakie tarcze zakladasz? Przy 276mm masz do wybory 24 i 26 mm. 26 mm maja auta po drugim lifcie z uwagi na gnace sie tarcze 276/24mm.

SirSinner - 11-11-2010, 09:15

Juiceman napisał/a:
Heh i tu się zdziwisz, zadam tylko pytanie czemu w galantach po lifcie mitsubishi zastosowało większe tarcze?


Z tego co wiem to po lifcie, właśnie zastosowali mniejsze! Czyli 256mm, pewnie z powodu ich gięcia się w przypadku 276mm.

Sampler - jak możesz to podrzuć link do tych 26mm grubości, bo ja jedyna jakie znajdowałem to 24mm.

A tak w ogóle czy ktoś z posiadaczy Zimmermanów, mógłby się wypowiedzieć, ewentualnie EBC?

Hugo - 11-11-2010, 09:16

sampler napisał/a:
26 mm maja auta po drugim lifcie z uwagi na gnace sie tarcze 276/24mm.
A ja jestem w trakcie zamawiania tarcz i nie wiedziałem jakie wziąć i chyba wziąłem te 26 mm grube, a mam auto z 1998 r. Nie dam rady ich zalożyć?
robertdg - 11-11-2010, 10:15

SirSinner napisał/a:
A tak w ogóle czy ktoś z posiadaczy Zimmermanów
Ja nie mam powodów do narzekań
Hugo napisał/a:
chyba wziąłem te 26 mm grube, a mam auto z 1998 r. Nie dam rady ich zalożyć?
łoj, chyba bedzie problem z jarzmem mocujacym, a jak sie zmiesci, to pozostanie "wyplanowac" klocki o 1mm kazdy
Juiceman - 11-11-2010, 11:49

SirSinner napisał/a:


Z tego co wiem to po lifcie, właśnie zastosowali mniejsze! Czyli 256mm, pewnie z powodu ich gięcia się w przypadku 276mm.



256 to było preliftach, nie polifcie :wink:

fj_mike - 11-11-2010, 12:14

Juiceman napisał/a:
256 to było preliftach, nie polifcie :wink:

256mm tarcze były w autach sprzedawanych na 14" oponach.
Mam prelifta z 1998r, w VINie jest opcja SIZE-UP RADIAL TIRE i mam zaciski dwutłoczkowe, tarcze 276 :wink:

Juiceman - 11-11-2010, 12:17

fj_mike napisał/a:
Juiceman napisał/a:
256 to było preliftach, nie polifcie :wink:

256mm tarcze były w autach sprzedawanych na 14" oponach.
Mam prelifta z 1998r, w VINie jest opcja SIZE-UP RADIAL TIRE i mam zaciski dwutłoczkowe, tarcze 276 :wink:


Od nowości miałem Alusy 15' i tarcze 256 :mrgreen:

Po za tym jak chcemy się odnieść do lift i prelift:
Model zmian w 1997 r. 03/01/1997

- Od 06.1997 zmiana tylnej SSA(HA-Stoßdämpfer) i gum w połączeniu (ze względu na hałas) *

Zmiany kształtu w 1998 r. od 03.1998

- Zmiany Prędkościomierz design / Wprowadzenie 260 V6 km\h prędkościomierza-*
- 15 "opcja hamulca 2-tłokowe do EA2, standard na SR5
- Limuzyny zamiast na kolanach 3-punktowych pasów bezpieczeństwa na tylnym siedzeniu w środku

- Od 04.1998 modyfikacja obudowy przepustnicy z silnika nie. 4G63-TX5378 (wg. głośny grzechot, chrząkanie hałas spożycia podczas przyspieszania .. zwłaszcza na zimno)
- Od wprowadzenia 05.1998 "Sport Edition" z przodu i parapetach VR-4, standard Limo z obniżeniem)
- From 3. poprawki 0,1999 Światło stopu połączenie 4 małe. do 3 gr lampy (vmtl. tylko w Sport Edition)
- Od 08.1998 w EA2 redukcji 14 "tarcze 256 mm do 246 mm
- Od 08.1998 zmiana 15 "tarcze hamulcowe 268 x 26 mm do 276 x 24 mm
- Od 11.1998 wprowadzenie "Winter Edition" z TCL i podgrzewane fotele w zamszu miejsc tkaniny
- Od 12.1998 zmiana sprężyn zawieszenia
- Od 01.1999 lepiej grzejniki siedzenia (ze względu na brak ogrzewania i przewodów podziale) *


Pożniej z miany od 10.2000-2001 i od 2001 ;)

fj_mike - 11-11-2010, 12:37

ehh, zgłupiałem :D
keleron - 11-11-2010, 12:55

SirSinner napisał/a:
A tak w ogóle czy ktoś z posiadaczy Zimmermanów, mógłby się wypowiedzieć, ewentualnie EBC?


Jestem posiadaczem tarcz przednich Firmy EBC 276mm...klocki Green stuff EBC...ogólnie lipa pogięte na przestrzeni 10tyś km jeździłem tak 17 tyś km bo na tyle starczyły mi klocki :D
Przy takim stylu jazdy jakie tarcze bym nie założył to i tak bym je skasował...niestety ten typ tak ma...
Przed EBC miałem Tarcze TRW Były proste...ale tylko 3tys km
Po przetoczeniu Tarcz EBC śmigam dalej zobaczymy ile pobędą sobie proste :P
Tak na marginesie jeśli chodzi o skuteczność hamowania to zestaw EBC jest naprawdę niezły....

Krzyzak - 11-11-2010, 21:32

Hugo napisał/a:
Nie dam rady ich zalożyć?

nie dasz - jarzmo co wąskie

Owczar - 12-11-2010, 10:56

Panowie wszystko zależy od stylu jazdy. Ale jakby nie było to galant ma za małe tarcze. W małej Megane coupe montowali tarcze 280mm, więc przy masie galanta to jakiś żart.
danino88 - 12-11-2010, 12:27

Koledzy ja mam zestaw Mikoda-Sport 276mm(nawiecana,nacinana) + klocki ATE-największe jakie były i bez problemów 10tys km zrobiłem. Żadnego bicia, przy 160km/h chwila moment i mam 40 :) Jedynym problemem jest to że nie wiem jakie tarcze i klocki założyć na tył. Może coś doradzicie
Jackall - 12-11-2010, 15:52

Owczar napisał/a:
Panowie wszystko zależy od stylu jazdy.

Styl jazdy ma duży wpływ a i tak najważniejsze jest odpowiednie (delikatne) dotarcie nowych tarcz i klocków. Mój szwagier lubi zaraz po założeniu nowych hamulców sprawdzić jakiego to mają "powera" i tym sposobem dosyć często przyjeżdża do mnie na powtórkę z rozrywki. Jedyny plus w tym taki, że śruby nie zdążą się zapiec, wszystko łatwo i sprawnie się odkręca i teraz mogę to zmieniać z zamkniętymi oczami :twisted:

SirSinner - 12-11-2010, 20:01

Koledzy przepraszam ale nie piszcie ,,pierdol" o stylu jazdy. Nie jezdze jak rajdowiec, caly czas pedal w podloge, bo bym ze stacji nie wyjezdzal.

Jezdzilem nie jednym autem i nigdy nie mialem takich problemow, a ten watek nie mialby tylu stron!

Mam BMke E46 i ona czesciej dostaje w d... i nie mam takich problemow
Wujas ma Cari 2.0 i tez ja cisnie i tez nie ma takich problemow.

Ogolnie wiodomym jest jak czytamy ze Gale, 2.5 V6 z tarczami 276mm maja problemy z tarczami. Wiec prosze posiadaczy Zimmermanow o informacje czy starczaja na dluzej?

Lub posiadaczy EBC Turbo Groove ewentualnie EBC Standard (maja pelna wentylacje) moze one sie sprawdzaja?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group