To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Klimatyzacja/Wydajność/Konserwacja

sierars1 - 07-07-2015, 13:57

Chłodnica zakupiona, teraz czy ciężko ją wymienić ?
artufcb - 08-07-2015, 21:26

Podpowie ktoś czym odkręcić zaworek służący do napełniania klimatyzacji?
Marcino - 08-07-2015, 23:24

Tym samym co wentyl samochodowy...? tak mi sie wydaje
deejay - 09-07-2015, 22:31

artufcb napisał/a:
Podpowie ktoś czym odkręcić zaworek służący do napełniania klimatyzacji?


W jakim celu chcesz to odkręcic , do napełnienia klimy :?:

Hubeeert - 10-07-2015, 13:01

Klucz służący do tego jest podobny do tych które jak napisał Marcino służą do odkręcania wentyli. Jeżeli chodzi Ci o plastikową nakrętkę to np kombinerkami - jak połamiesz - za 9 zł kupisz taką w IC.
artufcb - 14-07-2015, 17:24

Przepuszczal więc go wymienilem. Przepraszam za głupie pytanie to wyżej. Przerobilem śrubokret płaski. Teraz mam natomiast inne pytanie. Klima działa ale mam wrażenie że moc nawiewu jest mniejsza niż powinna. Na 4 biegu chodzi tak jak powinna na drugim, a na drugim ledwo czuć wiaterek z kratki. Klima manualna. Co się mogło spsuc? Jakiś rezystor czy coś poważniejszego?
pipi_ja - 14-07-2015, 23:00

Filtr kabinowy czysty?
artufcb - 16-08-2015, 14:22

Musze zajrzeć do sprzęgła sprezarki i zmniejszyć przerwę bo przy wysokich obrotach potrafi słabiej chodzić. Nie mam w ogóle pojęcia jak się do tego zabrać. Czynnika nie strace? Macie jakaś instrukcje?

Jest w galancie tak, że przy maksymalnie otwartej przepustnicy sprężarka się wyłącza?

Hugo - 16-08-2015, 17:15

Nie, czynnik nie ucieknie.
Witek vel Mysza - 16-08-2015, 20:57

Chyba że będziesz regulował na wymontowanej sprężarce :) PS. sprzęgło w sprężąrce galanta jest inne niż wszystkie które spotykałem do tej pory. Czy faktycznie jest tam opcja regulacji?
komarsnk - 16-08-2015, 21:30

artufcb, ja miałem podobne objawy jak miałem za dużą przerwę. Wyjąłem podkładkę spod tarczki sprzęgła i jak ręką odjął ;)
Tomii - 16-08-2015, 21:34

komarsnk napisał/a:
artufcb, ja miałem podobne objawy jak miałem za dużą przerwę. Wyjąłem podkładkę spod tarczki sprzęgła i jak ręką odjął ;)


a to ciekawe, da radę to zrobić na aucie ?

komarsnk - 16-08-2015, 21:40

Tomii napisał/a:
a to ciekawe, da radę to zrobić na aucie ?

Bez problemu :) Tylko nie gwarantuję, że u Ciebie będzie jakaś podkładka do wyciągnięcia ;)

marecki - 07-09-2015, 22:07

Piszę typowo informacyjnie dla chcących wymiany osuszacza w swoim Galancie,mianowicie dostępny na dzień dzisiejszy osuszacz w IC THERMOTEC KTT 120022 nie pasuje do tego modelu,pomimo że sprzedający powiedział że innej opcji nie ma :evil:
możliwe że pasuje do innych miśków,nie wiem.
Na szybko (sobota była) kupiłem osuszacz w Harcie nr 614 454,pasuje idealnie (Volvo S40)

Dodatkowo wymieniłem przewód klimy MR 216201 dostępny za 106 pln (2 dni oczekiwania) ASO oczywiście :D

Tomii - 11-09-2015, 15:03

Kiedyś już pytałem ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi, może ktoś coś wie na temat tego problemu.

Praktycznie od początku jak mam galanta występuje ten problem, a mianowicie silnik nie zawsze podnosi obroty po włączeniu się kompresora klimatyzacji, obroty spadają nisko i telepie budą, albo podnosi je wg mnie za mało, ostatnio trochę pojeździłem w upałach i ani razu krokowy nie podniósł obrotów po włączeniu się kompresora. Co może być tego przyczyną ? Czy to panel klimatronika daje sygnał do ECU aby silniczek krokowy podniósł obroty czy inny element, jakiś czujnik przy kompresorze czy może coś innego. Chciałbym poznać zasadę działania tego układu, jak to jest po kolei.

Aha, ECU już raz wymieniałem z innego powodu ale nie było w tym przypadku żadnej poprawy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group