To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1998 by fj_mike

robertdg - 07-09-2012, 23:47

Krzyzak napisał/a:
ze sprzęgłem jak z alternatorem - w imadło (przez listewki) i odkręcisz :)
Nie bałdzo :-)
krzysiek25 - 10-09-2012, 18:20

Ładny Galancik!niebawem dodam fotki swojego Galanta! :D
fj_mike - 08-11-2012, 10:33

Mało się dzieje w temacie :P

Misiek jakiś niecały miesiąc temu przeszedł na zimowy set-up:


Z innych rzeczy wartych odnotowania to:
- wymienione obie plecionki
- wahacze regenerowane w Szczecinie (trzy z czterech) padały kolejno od początku sierpnia.
Gumy się przetarły. Nie mam czasu ani sił na wysyłanie na reklamację, zrobię we własnym zakresie. Kondony z Hyundaia zakupione
- olej Millersa sprawuje się bez zarzutów. Klepaki są ciche (najniższa temp w jakiej odpalał na zimno to było 0st). W tej chwili muszę go wymienić (silnik przekulał się nim 12tys km), zabrakło na dolewkę. Jakieś 0,6l uciekło w tym czasie przez zaślepkę wałka na przedniej głowicy. Oring zakupiony, wymiana wraz z wyminą oleju.

Owczar - 08-11-2012, 11:14

fj_mike napisał/a:
- wahacze regenerowane w Szczecinie (trzy z czterech) padały kolejno od początku sierpnia.


Te regeneracje bokiem wychodzą :/ Lepiej chyba kupić no-name i oryginalne gumki. Mam nadzieję, że moje dadzą radę do wiosny, wtedy będę zmieniał wszystkie gumki na ori wahaczach ;)

fj_mike napisał/a:
- olej Millersa sprawuje się bez zarzutów. Klepaki są ciche


U mnie tak samo :)

fj_mike - 08-11-2012, 11:16

Owczar napisał/a:
U mnie tak samo :)

A ty po jakim przebiegu planujesz wymieć oliwę? Sądzę, że 12-15tys to nie jest za dużo.

Owczar - 08-11-2012, 11:18

Ja mało jeździłem ostatnio galem :lol: Ale mam zamiar trochę pojeździć, bo po to kupowałem lepszy olej żeby jeździć dłużej ;)
fj_mike - 08-11-2012, 11:21

Owczar napisał/a:
Ja mało jeździłem ostatnio galem :lol: Ale mam zamiar trochę pojeździć, bo po to kupowałem lepszy olej żeby jeździć dłużej ;)

Hydrokraki sypały się po 5tys, wymieniałem po max 8tys i nawet mniej. Teraz mam to w nosie :mrgreen:

Jogurt - 08-11-2012, 12:41

fj_mike, jakiego millersa zalałeś? u mnie na zimno jeden cykor się czasem odzywa. jest sens zmieniać bo teraz jest na valvo
fj_mike - 08-11-2012, 12:45

Jogurt napisał/a:
fj_mike, jakiego millersa zalałeś?

Tego: http://oil-land.pl/pl/p/M...XFS-5w40-5L/333

Jogurt napisał/a:
jest sens zmieniać bo teraz jest na valvo

Zawsze jest sens ;)
Wiela masz na nim przejechane? Jak pisałem wcześniej, na hydrokrakach cykacze odzywały się u mnie po 4,5-5 tys km.

Jogurt - 08-11-2012, 12:55

fj_mike napisał/a:
Wiela masz na nim przejechane? Jak pisałem wcześniej, na hydrokrakach cykacze odzywały się u mnie po 4,5-5 tys km.
silnik ma 195kkm a olej ok 7kkm. Cykory cichutkie, tylko jeden czasami na zimnym chwilę pocyka. Co ciekawe raz głośno ale krótko, raz dłużej a ciszej.
fj_mike - 08-11-2012, 12:57

Valvo się u mnie nie sprawdził. Faktem jest, że płukałem wszystkie w ON na początku tego roku.
Hugo - 08-11-2012, 14:35

fj_mike napisał/a:
Hydrokraki sypały się po 5tys
Więc popychacze do wymiany.
Krzyzak - 08-11-2012, 14:48

Owczar napisał/a:
Te regeneracje bokiem wychodzą :/ Lepiej chyba kupić no-name i oryginalne gumki
ale widziałeś, że u Micha właśnie gumy się przetarły...
o no-name tudzież SH mam spoko zdanie - póki co (ponad rok i 15 tkm zrobione a w drugim ok. 5 tkm) sztywne i ciche, tuleje też bez zarzutu
oczywiście kondony HGP

fj_mike - 08-11-2012, 15:06

Hugo napisał/a:
Więc popychacze do wymiany.

Bo :?:

Krzyzak napisał/a:
ale widziałeś, że u Micha właśnie gumy się przetarły..

Sworznie bez zarzutów.

Owczar - 08-11-2012, 15:42

Krzyzak napisał/a:
ale widziałeś, że u Micha właśnie gumy się przetarły...


No tak, ale jak już regenerują to mogliby dać porządne gumy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group