To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84

robertdg - 28-08-2012, 21:56

tomek84 napisał/a:
gość podłączył to z powrotem pod maszynę i ciśnienie w układzie coś niecałe 10 (jednostek ??), a powinno być ponoć pod 30.
Niskie ciśnienie w obecnych warunkach powinno być rzędu 2 bar, a wysokie cisnienie rzędu 12bar. Kompresor tłoczy do skraplacza, następnie osuszacza, parownika ostatecznie powrót. Musisz się udać do zakładu który potrafi diagnozowac po odczytach z manometrów, może podbicie obrotów to tylko reakcja sterownika na wciośnięcie guzika a klima poprostu mówi nie. Przy prawidłowym zachowaniu ciśnień klima powinna działać.
Matejko - 28-08-2012, 23:47

nie wiem czy w galu jest dysza dlawiaca czy zawor rozprezny ale jesli ktores z nich sie zawalilo syfem to kompresor sie konczy - tylko czemu przed demontazem dzialalo ??
jak parownik odkreciles to zatkales czyms rurki od niego ?
mogl sie zawalic osuszacz - wystarczy 30minut zeby byl otwarty w kazdym pokoju i mozna go wywalic na smieci
jesli sprezarka sie zalacza to musi byc uklad niedrozny
sprawdz czy z podlaczonymi wezami do stacji klimatyzacji w warsztacie i odpalona klima weze sie zrobia zimne(bo rozumiem ze teraz sie nie robia ?? )

Tomek - 29-08-2012, 05:53

Matejko napisał/a:
jak parownik odkreciles to zatkales czyms rurki od niego ?


wszystko co rozkręciłem, to zabezpieczyłem

Matejko napisał/a:

mogl sie zawalic osuszacz - wystarczy 30minut zeby byl otwarty w kazdym pokoju i mozna go wywalic na smieci


osuszacz dałem nowy

Matejko napisał/a:

sprawdz czy z podlaczonymi wezami do stacji klimatyzacji w warsztacie i odpalona klima weze sie zrobia zimne(bo rozumiem ze teraz sie nie robia ?? )


no teraz właśnie nie, i na maszynie też nie

a mogłem pomylić kolejność węży w osuszaczu??
mało prawdopodobne, ale tylko to mi przychodzi do głowy

robertdg napisał/a:
Musisz się udać do zakładu który potrafi diagnozowac po odczytach z manometrów, może podbicie obrotów to tylko reakcja sterownika na wciośnięcie guzika a klima poprostu mówi nie. Przy prawidłowym zachowaniu ciśnień klima powinna działać.


tzn samo wciśnięcie guzika w Galu nigdy nie dało podbicia obrotów
sprężarka się załącza, to na bank

jutro z rana, jeśli samo nie przejdzie, to jestem umówiony do profi zakładu

dałby ktoś radę zrobić zdjęcie węży w osuszaczu??

robertdg - 29-08-2012, 08:09


Tomek - 29-08-2012, 08:18

robertdg, to znam, ale akurat tego co potrzebuje to nie widać dokładnie
ale z grubsza jest tak, że węże na parowniku są "skrzyżowane"??
tzn ten który idzie do kabiny idzie bliżej zderzaka, a ten do chłodnicy dalej od zderzaka???

tak zrobiłem, bo tak było logicznie
co i tak nie powinno mieć znaczenia, bo osuszacz nie jest kierunkowy

mam tylko nadzieje, że coś się nie zatkało (bo niby czym), bo wtedy to już nie dojdę do tego nigdy

robertdg - 29-08-2012, 08:27

tomek84 napisał/a:
tzn ten który idzie do kabiny idzie bliżej zderzaka, a ten do chłodnicy dalej od zderzaka???
Dokładnie tak, ten do chłodnicy jest od strony poduchy silnika, a ten do parownika jest od strony reflektora :-)
Tomek - 29-08-2012, 19:28

no jak tu nie kochać takiego auta
jedyne auto z modułem samodiagnostyki i samousuwania usterek

dzisiaj, tuż przed domem, postanowiłem jeszcze raz sprawdzić klimę i cud, działa
sprawdzam jeszcze raz i znów cud, działa

wilukce - 29-08-2012, 20:23

Nic nie zrobiłeś i zaczęła normalnie działać ? :)
Rzadko się zdarza coś takiego, ale pewnie od razu miałeś banana na twarzy i dzisiejszy wieczór o niebo lepszy od wczorajszego. Oby tak dalej !

Tomek - 29-08-2012, 20:54

Cytat:

Nic nie zrobiłeś i zaczęła normalnie działać ? :)


no jak to nic?? przecież nacisnąłem guzik

wilukce napisał/a:
od razu miałeś banana na twarzy


a jakże

wilukce napisał/a:
dzisiejszy wieczór o niebo lepszy od wczorajszego.


no trochę lepszy, niby wszystkie części do wymianek mam, ale nie lubię jak coś nie działa, poza tym szkoda mi roboty i kombinowania

wilukce napisał/a:
Oby tak dalej !


ale już nie mam nic zepsutego

nawet wymieniłem żarówkę w trzecim stopie

Marcin-Krak - 29-08-2012, 21:01

tomek84 napisał/a:
no jak to nic?? przecież nacisnąłem guzik

Wcześniej włączałeś ją telepatycznie :?: :mrgreen:

Tomek - 29-08-2012, 21:30

Marcin-Krak napisał/a:

Wcześniej włączałeś ją telepatycznie :?: :mrgreen:


to był przekaz, "to jeszcze co innego, ale w tym kierunku"
http://www.youtube.com/watch?v=MlHMSr-_9yw


a dla potomności dodam, że osuszacz jest jednak kierunkowy
na nowym tego nie było widać, ale na starym, tuż pod odejmą (za pomocą, której jest mocowany) jest naklejka i tam jest IN/OUT

Tomek - 03-09-2012, 08:00

Galant dzisiaj stanął na wysokości zadania i pomógł w odpaleniu trupowi, który stał pod moim domem (wspomniane powyżej Hyundai i30). Aku padło po 5 dniach stania pod domem.
Tomek - 03-09-2012, 08:03

Wykres z hamowni zlotowej.



źle nie jest, ale zastanawia mnie ta czkawka na LPG po przekroczeniu 4 krpm
coś podobnego ma sveno i MKV, ale powyżej 3500 rpm
na poprzedniej hamowni wykres szedł równo do góry

w każdym razie być może w sobotę podjadę sobie do Czakramu w Tarnowie, bo tak czy tak chciałem sprawdzić mapy. Przy okazji sprawdzę sobie, czy jest tam ustawiony dotrysk PB, bo nie chce mi się wierzyć, że reduktor, który jest teoretycznie do 150KM (niektórzy twierdzą, że do 160) wypluwa 156 koni bez problemu.

Tomek - 03-09-2012, 12:07

z nowości to jeszcze na zlocie pod maskę wpadła puszka filtra powietrza, wprost z auta swinksa_UK

w bagażniku jest też rozpórka, którą dla mnie przywiózł też swinks_UK
montaż wkrótce
czy pod rozpórkę na kielichy daje się jakąś gumową podkładkę??
bo z tego co widziałem to w VRkach nie ma nic, a wątpię, żeby to tak super dokładnie przylegało

Matejko - 03-09-2012, 12:14

Jakie wrazenia po montazu puchy z vr ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group