To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - FTO LHD LPG

Seichan - 26-05-2016, 02:22

Ze względu na kontuzję właściciela, ftulca ostatnimi czasy ujeżdżam ja :twisted:

I już widzę konieczność wymiany uszczelek w drzwiach. Przy obrotach powyżej 4 tys. hałas jest bardzo uciążliwy.
Brak prawidłowo ustawionych lusterek także. O ile z racji wzrostu = przysunięcia fotela do kierownicy - w lewym lusterku widzę wyśmienicie, o tyle prawe jest dla mnie totalnie bezużyteczne i muszę posiłkować się wstecznym.
Do wymiany opony - mimo iż te mają jeszcze odpowiedni bieżnik, średnio się na nich hamuje. Zapewne brak ABS i innych udziwnień też robi swoje, ale tylko na opony mogę mieć realny wpływ ;)

Rozbebeszony panel środkowy (brak radia i schowka) podsunął mi pomysł umieszczenia w ich miejscu nawigacji połączonej z odtwarzaczem mp3. Pomysł rzucony Piworowi i Bartkowi nie napotkał zdecydowanego sprzeciwu, a zatem będę kuła żelazo póki gorące - czytaj: póki mnie chłopaki nie pogonią z moimi pomysłami ;)

Przez chwilę był problem z instalacją LPG - albo się włączał gaz, albo pomimo zalania gazu na full sygnał dźwiękowy oznajmiał, że teraz na gazie nie pojeździmy. Odpalał się na gazie i póki nie wyłączyłam silnika było ok. Wyłączenie silnika nawet na krótka chwilę powodowało, że gaz stawał się beee i tylko benzynka była cacy :P Podobnie jak jazda powyżej 4k obrotów. Szybka wizyta u gazownika i - CHYBA - podniesienie ciśnienia gazu (UWAGA :!: jestem KOBIETĄ, mogę nie wiedzieć co było robione :P ) rozwiązało problem.

Bizi78 - 26-05-2016, 08:43

Seichan napisał/a:
o tyle prawe jest dla mnie totalnie bezużyteczne i muszę posiłkować się wstecznym.

Może jest z Anglika :wink: .

Seichan - 26-05-2016, 18:21

Rafał, innych nie było ;)
Piwor - 18-12-2016, 23:39

La la la, będzie się działo. ;)
Seichan - 21-12-2016, 23:35

Ciiiiiiiii :P
Jaro1974 - 21-12-2016, 23:39

I tak to w pewnym momencie zobaczymy więc co to za tajemnice :P
Seichan - 22-12-2016, 09:09

Bo chodzi o element zaskoczenia ;)
mkm - 24-02-2017, 03:31

Seichan, budujesz napięcie po regionach, nadajesz kodem z Piwor-em...
Uchylaj rąbka tajemnicy!

Piwor - 24-02-2017, 19:36

Czerwień.
Bartek - 27-02-2017, 17:19

Brązu tak nie widać na czerwieni :twisted:
MichciuGT - 30-04-2017, 00:37

Będą może jakaś nowa informacja co się zmieniło, zadziało? :)
Piwor - 01-07-2017, 08:06

A tak debile w Lublinie dopasowują maglownice z Hyundaia (prawdopodobnie) do zawieszenia Colta CJ0:


Po lewej oryginał, po prawej dopasowany.

Problem objawił się przy luzach układu kierowniczego. Dłuższe końcówki, cięte drążki. Następnie zmiana kąta skrętu samochodu. Cały czas FTO nie było stabilne na wybojach.

Zmiana wysokości mocowania maglownicy na sankach powodowała aktywną zbieżność/rozbieżność na nierównościach. Samochód non stop był nerwowy. Cud, że te fachowe spawy nie pękły.

Sprawę rozwiązały nowe sanki, maglownica od GDi no i oczywiście drążki oraz końcówki +pełna geometria. Wszystko w punkt na zielono. W końcu.

FTO leci "bez bulu i z nadzieją" na wykańczanie świetnej jakości przekładki na LHD wykonanej u mistrza czeladnictwa i ślusarki. Nie lubię źle mówić o innych, ale to jest tylko wierzchołek góry problemów, które na siłę wytwarzał światowej klasy mechanik lubelski. W tym wypadku, zamiast zamontować poprawnie maglownice od Colta tudzież Carismy w fabryczne punkty fabrycznych sanek FTO , Panowie lawinowo dorobili sobie innych problemów. Z racji krótkiej główki maglownicy, trzeba było oczywiście "wydłużyć" kolumnę kierowniczą robiąc centymetrowy luz "góra dół". Jak oni jeszcze nikogo nie zabili?

Ciężko się to pisze z zachowaniem zasad forum.

Samochód, w takim stanie nie powinien wyjechać na ulice!

mkm - 02-07-2017, 18:05

Grubo... :doubt:
areksz121 - 03-07-2017, 21:27

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Masakra, a tym bardziej, że to nie wczoraj ani miesiąc temu było zrobione :?

Ziemba. - 06-07-2017, 07:30

Zabić to za mało :angryfire:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group