Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
danino88 - 21-04-2013, 19:50
Cytat: | Przynajmniej nie miałeś daleko do domu . |
na całe szczęście. Ostatnio coś Julka nie ma szczęścia, najpierw dziura i uszkodzenia z tego tytułu a teraz to. Strzelił wężyk od chłodnicy oleju skrzyni i zaczęło śmierdzieć w aucie, dobrze że wczas się zorientowałem bo by skrzynia poszła na szrot. Odebrałem to jako znak i w tym tygodniu zaczynam pracę z manualem
mazda10000 - 21-04-2013, 20:12
Taki znak jest jak najbardziej na tak, btw. mam pytanie od nośnie v-max na automacie bez kagańców - pewien poznański mechanik, znany także z forum, w trakcie przewożenia mnie Legnumem twierdził, że ten automat pochodzi z 911 turbo i ciągnie do 320 km/h... no, ale ja mu coś nie ufam ostatnio
danino88 - 21-04-2013, 20:18
Cytat: | Taki znak jest jak najbardziej na tak, btw. mam pytanie od nośnie v-max na automacie bez kagańców - pewien poznański mechanik, znany także z forum, w trakcie przewożenia mnie Legnumem twierdził, że ten automat pochodzi z 911 turbo i ciągnie do 320 km/h... no, ale ja mu coś nie ufam ostatnio |
poznański mechanik który ma vrkę? hmmm nie znamy takiego co do vmax-a to może Tomki się wypowiedzą. Ja jeszcze go nie osiągnąłem ale myślę ze jest w granicy 250km/h
mazda10000 - 21-04-2013, 21:40
A on bardziej Sigmowiczom jest znany... miał taki zwyczaj że jak dostawał do zrobienia auto, to wyrywał na nie laski spod remizy...
jkrzysztof80 - 21-04-2013, 21:41
260 było i jeszcze było by więcej gdyby żona się nie obudziła (Niemcy-autobahn) nigdy nie spawdziłem i nie sprawdzę już maxa
WreX - 21-04-2013, 21:44
mazda10000 napisał/a: | A on bardziej Sigmowiczom jest znany... miał taki zwyczaj że jak dostawał do zrobienia auto, to wyrywał na nie laski spod remizy... |
Wy tak serio, czy tylko żartujecie ?
swinks_UK - 21-04-2013, 22:09
mazda10000 napisał/a: | ... twierdził, że ten automat pochodzi z 911 turbo i ciągnie do 320 km/h... no, ale ja mu coś nie ufam ostatnio |
Bajki dla niegrzecznych dzieci.
Wystarczy sprawdzić jakie są przełożenia skrzyni i dyfrów
Nawiasem mówiac, podziałka jest tylko do 180mph
swinks_UK - 21-04-2013, 22:11
danino88 napisał/a: | Ja jeszcze go nie osiągnąłem ale myślę ze jest w granicy 250km/h |
W warunkach fabrycznych Mitsubishi podaje Vmax= 151 mph
Przelicz sobie
swinks_UK - 21-04-2013, 22:13
jkrzysztof80 napisał/a: | 260 było i jeszcze było by więcej gdyby żona się nie obudziła (Niemcy-autobahn) nigdy nie spawdziłem i nie sprawdzę już maxa |
Krzysiek, jak wierzyłeś licznikowi, to musisz wiedzieć, ze progresywnie przekłamuje. Było o tym na OZVR4.
Przy 200km/h jest coś 15km/h i błąd rośnie. Jedyna dobra miarka to porządny GPS.
swinks_UK - 21-04-2013, 22:16
mazda10000 napisał/a: | że ten automat pochodzi z 911 turbo |
Pomysł ten sam, ale konstrukcja zupełnie inna.
Tiptronic ma dłuższe przełożenia od manuala, ale skrzynia lubi się przegrzać dość szybko. Manual jest do agresywnej jazdy a nie Vmax, więc tu wyniki w okolicach 220km/h
danino88 - 22-04-2013, 07:42
swinks_UK napisał/a: | mazda10000 napisał/a: | że ten automat pochodzi z 911 turbo |
Pomysł ten sam, ale konstrukcja zupełnie inna.
Tiptronic ma dłuższe przełożenia od manuala, ale skrzynia lubi się przegrzać dość szybko. Manual jest do agresywnej jazdy a nie Vmax, więc tu wyniki w okolicach 220km/h |
No niestety i tego sie obawiam jak bedzie na trasie wsadze i sprawdze
deejay - 22-04-2013, 21:35
mazda10000 napisał/a: | że ten automat pochodzi z 911 turbo |
Skrzynia biegów Invecs II to projekt Porsche zgadza sie ,ale nie wierzę ze przełożenia pozwolą na takie prędkości
Cyt: "Pomimo podziału nazwę z poprzedniego systemu, druga wersją INVECS był radykalny rozwój, oparty na Porsche 's Tiptronic półautomatycznej przekładni technologii. W wersji Porsche pozwoliło na obu trybach automatycznym lub clutchless półautomatyczny tryb , jeśli kierowca chce kontrolować up i down-shift punktów. To również oferowane ten sam oprogramowania Adaptive Shift Control, który monitorowany i "nauczyli" kierowcy nawyków w czasie i zmienić gładkość lub agresją zmiany biegów w zależności swojego stylu jazdy. "
Owczar - 22-04-2013, 21:44
deejay napisał/a: | Skrzynia biegów Invecs II to projekt Porsche zgadza sie ,ale nie wierzę ze przełożenia pozwolą na takie prędkości |
Porsche do tej skrzyni nawet swojego palca nie przyłożyło i nie ma z tą marką nic wspólnego. Jedyne podobieństwo to zastosowanie półautomatycznego mechanizmu zmiany biegów, który działa tak samo, ale technoligcznie nie musi być nawet podobny oraz możliwość uczenia jak w skrzyniach porsche. Można powiedzieć, że Invecs II to taka Japońska podróbka tiptronica porsche
Krzyzak - 23-04-2013, 08:15
ale to INVECS 1 zgarnęło tytuł najlepszej automatycznej skrzyni roku w 1997
Marcino - 23-04-2013, 09:38
deejay napisał/a: | Cyt: "Pomimo podziału nazwę z poprzedniego systemu, druga wersją INVECS był radykalny rozwój, oparty na Porsche 's Tiptronic półautomatycznej przekładni technologii. W wersji Porsche pozwoliło na obu trybach automatycznym lub clutchless półautomatyczny tryb , jeśli kierowca chce kontrolować up i down-shift punktów. To również oferowane ten sam oprogramowania Adaptive Shift Control, który monitorowany i "nauczyli" kierowcy nawyków w czasie i zmienić gładkość lub agresją zmiany biegów w zależności swojego stylu jazdy. " |
deejay, dak źrdło tego po angielsku bo sie czytać nie da
A max speed można wyliczyć znając przełożenie skrzyni i mechanizmu różnicowego, podajcie dane to wpiszę bo mam coś takiego w exelu ale dla ciężarówek na moście, i wymiar opony najlepiej obwód.
Ale to tylew teori, bo dochodzą jeszcze opory
Pozdrawiam
|
|
|