To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

danino88 - 21-04-2013, 19:50

Cytat:
Przynajmniej nie miałeś daleko do domu :wink: .


na całe szczęście. Ostatnio coś Julka nie ma szczęścia, najpierw dziura i uszkodzenia z tego tytułu a teraz to. Strzelił wężyk od chłodnicy oleju skrzyni i zaczęło śmierdzieć w aucie, dobrze że wczas się zorientowałem bo by skrzynia poszła na szrot. Odebrałem to jako znak i w tym tygodniu zaczynam pracę z manualem 8)

mazda10000 - 21-04-2013, 20:12

Taki znak jest jak najbardziej na tak, btw. mam pytanie od nośnie v-max na automacie bez kagańców - pewien poznański mechanik, znany także z forum, w trakcie przewożenia mnie Legnumem twierdził, że ten automat pochodzi z 911 turbo i ciągnie do 320 km/h... no, ale ja mu coś nie ufam ostatnio
danino88 - 21-04-2013, 20:18

Cytat:
Taki znak jest jak najbardziej na tak, btw. mam pytanie od nośnie v-max na automacie bez kagańców - pewien poznański mechanik, znany także z forum, w trakcie przewożenia mnie Legnumem twierdził, że ten automat pochodzi z 911 turbo i ciągnie do 320 km/h... no, ale ja mu coś nie ufam ostatnio


poznański mechanik który ma vrkę? hmmm nie znamy takiego :P co do vmax-a to może Tomki się wypowiedzą. Ja jeszcze go nie osiągnąłem ale myślę ze jest w granicy 250km/h

mazda10000 - 21-04-2013, 21:40

A on bardziej Sigmowiczom jest znany... miał taki zwyczaj że jak dostawał do zrobienia auto, to wyrywał na nie laski spod remizy...
jkrzysztof80 - 21-04-2013, 21:41

260 było i jeszcze było by więcej gdyby żona się nie obudziła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Niemcy-autobahn) nigdy nie spawdziłem i nie sprawdzę już maxa :(
WreX - 21-04-2013, 21:44

mazda10000 napisał/a:
A on bardziej Sigmowiczom jest znany... miał taki zwyczaj że jak dostawał do zrobienia auto, to wyrywał na nie laski spod remizy...


Wy tak serio, czy tylko żartujecie ?

swinks_UK - 21-04-2013, 22:09

mazda10000 napisał/a:
... twierdził, że ten automat pochodzi z 911 turbo i ciągnie do 320 km/h... no, ale ja mu coś nie ufam ostatnio

Bajki dla niegrzecznych dzieci.
Wystarczy sprawdzić jakie są przełożenia skrzyni i dyfrów :mrgreen:
Nawiasem mówiac, podziałka jest tylko do 180mph :p

swinks_UK - 21-04-2013, 22:11

danino88 napisał/a:
Ja jeszcze go nie osiągnąłem ale myślę ze jest w granicy 250km/h

W warunkach fabrycznych Mitsubishi podaje Vmax= 151 mph
Przelicz sobie

swinks_UK - 21-04-2013, 22:13

jkrzysztof80 napisał/a:
260 było i jeszcze było by więcej gdyby żona się nie obudziła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (Niemcy-autobahn) nigdy nie spawdziłem i nie sprawdzę już maxa :(

Krzysiek, jak wierzyłeś licznikowi, to musisz wiedzieć, ze progresywnie przekłamuje. Było o tym na OZVR4.
Przy 200km/h jest coś 15km/h i błąd rośnie. Jedyna dobra miarka to porządny GPS. :wink:

swinks_UK - 21-04-2013, 22:16

mazda10000 napisał/a:
że ten automat pochodzi z 911 turbo

Pomysł ten sam, ale konstrukcja zupełnie inna.

Tiptronic ma dłuższe przełożenia od manuala, ale skrzynia lubi się przegrzać dość szybko. Manual jest do agresywnej jazdy a nie Vmax, więc tu wyniki w okolicach 220km/h :wink:

danino88 - 22-04-2013, 07:42

swinks_UK napisał/a:
mazda10000 napisał/a:
że ten automat pochodzi z 911 turbo

Pomysł ten sam, ale konstrukcja zupełnie inna.

Tiptronic ma dłuższe przełożenia od manuala, ale skrzynia lubi się przegrzać dość szybko. Manual jest do agresywnej jazdy a nie Vmax, więc tu wyniki w okolicach 220km/h :wink:

No niestety i tego sie obawiam jak bedzie na trasie :) wsadze i sprawdze 8)

deejay - 22-04-2013, 21:35

mazda10000 napisał/a:
że ten automat pochodzi z 911 turbo


Skrzynia biegów Invecs II to projekt Porsche zgadza sie ,ale nie wierzę ze przełożenia pozwolą na takie prędkości :wink:

Cyt: "Pomimo podziału nazwę z poprzedniego systemu, druga wersją INVECS był radykalny rozwój, oparty na Porsche 's Tiptronic półautomatycznej przekładni technologii. W wersji Porsche pozwoliło na obu trybach automatycznym lub clutchless półautomatyczny tryb , jeśli kierowca chce kontrolować up i down-shift punktów. To również oferowane ten sam oprogramowania Adaptive Shift Control, który monitorowany i "nauczyli" kierowcy nawyków w czasie i zmienić gładkość lub agresją zmiany biegów w zależności swojego stylu jazdy. "

Owczar - 22-04-2013, 21:44

deejay napisał/a:
Skrzynia biegów Invecs II to projekt Porsche zgadza sie ,ale nie wierzę ze przełożenia pozwolą na takie prędkości


Porsche do tej skrzyni nawet swojego palca nie przyłożyło i nie ma z tą marką nic wspólnego. Jedyne podobieństwo to zastosowanie półautomatycznego mechanizmu zmiany biegów, który działa tak samo, ale technoligcznie nie musi być nawet podobny oraz możliwość uczenia jak w skrzyniach porsche. Można powiedzieć, że Invecs II to taka Japońska podróbka tiptronica porsche :)

Krzyzak - 23-04-2013, 08:15

ale to INVECS 1 zgarnęło tytuł najlepszej automatycznej skrzyni roku w 1997
Marcino - 23-04-2013, 09:38

deejay napisał/a:
Cyt: "Pomimo podziału nazwę z poprzedniego systemu, druga wersją INVECS był radykalny rozwój, oparty na Porsche 's Tiptronic półautomatycznej przekładni technologii. W wersji Porsche pozwoliło na obu trybach automatycznym lub clutchless półautomatyczny tryb , jeśli kierowca chce kontrolować up i down-shift punktów. To również oferowane ten sam oprogramowania Adaptive Shift Control, który monitorowany i "nauczyli" kierowcy nawyków w czasie i zmienić gładkość lub agresją zmiany biegów w zależności swojego stylu jazdy. "


deejay, dak źrdło tego po angielsku bo sie czytać nie da

A max speed można wyliczyć znając przełożenie skrzyni i mechanizmu różnicowego, podajcie dane to wpiszę bo mam coś takiego w exelu ale dla ciężarówek na moście, i wymiar opony najlepiej obwód.

Ale to tylew teori, bo dochodzą jeszcze opory
Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group