To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

MKV - 04-07-2013, 17:21

danino88 napisał/a:
oby :)


Z ładowaniem wygląda na to, że to faktycznie regulator napięcia był winny bo dni mijają i jest całkowity spokój :)

A z nowości jutro rano Białas idzie do gazowników na wymianę wtryskiwaczy i ogólnie przerobienie tego co jest z LPG związanego pod maską - dostanie nowe zieloniutkie wtryski Hana, do których przewód już nie będzie iść nad chłodnicą przez całą szerokość komory silnika i jakiś inny filtr zamiast dwóch FL02...

Magic Jety przejechały już swoje i jakoś wyraźnie wolniej Misiek przyspieszał na LPG niż na PB... mam nadzieję, że jutro się to zmieni :)

Owczar - 04-07-2013, 17:35

Czemu zmieniasz filtry?
MKV - 04-07-2013, 18:17

Owczar napisał/a:
Czemu zmieniasz filtry?


Facet chce je wymienić - nie wiem dlaczego - jutro się spytam. Może po prostu nie ma na nie miejsca jeśli się puści przewody najkrótsza drogą od reduktora który jest pod kominkiem dolotowym do airboxa ??

Owczar - 04-07-2013, 22:07

Według mnie to nie jest dobry pomysł. To naprawdę bardzo dobre filtry. Mają dużą powierzchnię filtrującą, a jednocześnie są bardzo dokładne. A prawidłowo zamontowane działają jak odstojnik, który przy hanach ma ogromne znaczenie. Ja o mały włos otarłem się o wymianę wszystkich wtryskiwaczy zanim wleciał FL02. Ze dwa tygodnie walczyłem.

Niech prawidłowo go zamontuje i zostawi nawet jeden, ale w odpowiedniej pozycji, a nie tak jak teraz.

MKV - 05-07-2013, 09:47

Owczar napisał/a:
Według mnie to nie jest dobry pomysł. To naprawdę bardzo dobre filtry. Mają dużą powierzchnię filtrującą, a jednocześnie są bardzo dokładne. A prawidłowo zamontowane działają jak odstojnik, który przy hanach ma ogromne znaczenie. Ja o mały włos otarłem się o wymianę wszystkich wtryskiwaczy zanim wleciał FL02. Ze dwa tygodnie walczyłem.
Niech prawidłowo go zamontuje i zostawi nawet jeden, ale w odpowiedniej pozycji, a nie tak jak teraz.


Masz rację. Dziś już był ten młody instalator po urlopie i oba filtry zostaną FL02 ale prawidłowo zamontowane. Ale najpierw muszę kupić obie uszczelki między kolektor a głowice bo trzeba będzie zdjąć bo na te Magicjety jest mało praktycznie nawiercone. Zrobimy tak żeby było dobrze. Kupię nowy kolektor bez dziur bo nie chce mieć tych śrub w starych miejscach. W przyszłym tygodniu będziemy montować.

MKV - 05-07-2013, 18:04

Drobna poprawka - potrzebuję nowy kominek pod kolektor dolotowy żeby w odpowiednich miejscach nawiercić otwory tak, żeby wtryskiwacze Hana były dostępne w razie usterki bez demontażu kolektora.
Marcino - 06-07-2013, 12:07

MKV, jak możesz to pokaż na fotkach różnice w nawiercaniu?
MKV - 06-07-2013, 13:44

Marcino napisał/a:
MKV, jak możesz to pokaż na fotkach różnice w nawiercaniu?


Jak zdemontuję obecny "kominek" to zrobię fotki. Poproszę też żeby zrobili zdjęcie tego nowego bo ja tam raczej nie będę siedział cały czas (chociaż zobaczymy ;) ale chcieli żeby zostawić samochód najlepiej dzień wcześniej wieczorem żeby był zimny silnik.

adaxo - 06-07-2013, 20:29

MKV napisał/a:
Drobna poprawka - potrzebuję nowy kominek pod kolektor dolotowy żeby w odpowiednich miejscach nawiercić otwory tak, żeby wtryskiwacze Hana były dostępne w razie usterki bez demontażu kolektora.


Jeśli chcesz mieć dostęp do wtr cały czas to węzę wyjdą kilometrowe, co można uniknąć i założyć hany na 35mm wężykach jak bozia przykazała. Zwalenie kolektora (dla zwalającego drugi raz) to 15 minut.


zerknij tutaj http://lpg-forum.pl/post4...=galant#p415265

Marcino - 06-07-2013, 23:27

Tylko po co mieć dostęp do wtrysków? Kalibracja ich raz na jakiś czas to można się poświecić i zwalić kolektor.

Ja mam wkrętki w górnym dolocie i chciałbym to przerobić może, dlatego sie dopytuje co i jak z tymi fotkami.
pozdrawiam

MKV - 07-07-2013, 00:20

Marcino napisał/a:
Tylko o co mieć dostęp do wtrysków? Kalibracja ich raz na jakiś czas to można się poświecić i zwalić kolektor.

Ja mam wkrętki w górnym dolocie i chciałbym to przerobić może, dlatego sie dopytuje co i jak z tymi fotkami.
pozdrawiam


Facet juz kilka Galantow robił dla MitsuManiaków i polecili mi go chłopaki z SMM i wszystkie podobno tak są zrobione.

danino88 - 07-07-2013, 10:03

Tak naprawde nie wazne gdzie masz wtryski czy w kolektorze czy w "kominku", wazne jest zeby weze byly rownej dlugosci. Sam mam w kolektorze po jednej stronie i nie mam problemow :)
MKV - 07-07-2013, 10:41

danino88 napisał/a:
Tak naprawde nie wazne gdzie masz wtryski czy w kolektorze czy w "kominku", wazne jest zeby weze byly rownej dlugosci.


Myślę, że oni to wiedzą :P
Koleś się wydaje kumaty bo powiedziałem mu np tych check engine który mi czasami i że powodem sa korekty czasów wtrysków krótko i długoterminowych. Spytał czy może mam zamrożone ramki (które miałem :) )i poprawił mi trochę mapę paliwa w STAGu bo było za bogato i była wyłączona autokorekta.
Oczywiście po montażu nowych wtryskiwaczy będzie strojenie na ulicy jak należy :)

danino88 - 07-07-2013, 13:16

Cytat:
Myślę, że oni to wiedzą :P


Jedni wiedza i to mówią, inni wiedzą ale i tak robią inaczej :)

Cytat:
check engine który mi czasami i że powodem sa korekty czasów wtrysków krótko i długoterminowych.


u mnie np zapalanie się CE na 99% nie jest spowodowane LPG :)

Cytat:
była wyłączona autokorekta.

Autokorekta czy autokalibracja? to drugie powinno być wyłączone

MKV - 07-07-2013, 13:42

danino88 napisał/a:

u mnie np zapalanie się CE na 99% nie jest spowodowane LPG :)

U mnie na 100% jest spowodowane (było) LPG - złą regulacją.

Cytat:
była wyłączona autokorekta.

danino88 napisał/a:
Autokorekta czy autokalibracja? to drugie powinno być wyłączone


Tak jak napisałem - Autokorekta :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group