[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Olej
Tomek - 26-04-2011, 18:35
m6riano napisał/a: |
Ile taki korek kosztuje w ASO lub jakiś zamiennik Mitsu? |
co to znaczy zamiennik mitsu ??
to co pokazałem to jest właśnie zamiennik
taki korek w ASO to nie pamiętam dokładnie, ale coś koło 100 zł (108 czy jakos tak)
moim zdaniem za taki kawałek plastiku, to troche drogo
SPIDER-ek - 05-05-2011, 14:28
Każdy pisze o jakiś olejach o których wszędzie głośno (dobry budżet na marketing). A co sądzicie o takim do 6A13
Comma: Eurolite 10W40 pólsyntetyk
Dzisiaj też fajnie reklamują np. czekolady, a mi najbardziej smakowały te z PRLu:) które nie musiały mieć reklamy.
nerus - 05-05-2011, 16:08
SPIDER-ek, ja tam osobiście jeżdżę na Valvoline maxlife 10w40....
olej sprawdzony i cena przyzwoita
m6riano - 05-05-2011, 17:50
nerus3 napisał/a: | SPIDER-ek, ja tam osobiście jeżdżę na Valvoline maxlife 10w40....
olej sprawdzony i cena przyzwoita |
Ja mam po 25zł/L
Krzyzak - 06-05-2011, 06:58
SPIDER-ek napisał/a: | Comma: Eurolite 10W40 pólsyntetyk |
przede wszystkim mówię NIE półsyntetykowi do silnika z popychaczami hydraulicznymi
po drugie comma to bardzo znana firma i robi świetne oleje, w tym specjalne oleje 10W40 syntetyczne do GDI
albo np. przezroczysty, syntetyczny olej przekładniowy 75W90 - wyglądał jak płyn do mycia rąk...
Tomek - 06-05-2011, 08:06
m6riano napisał/a: | nerus3 napisał/a: | SPIDER-ek, ja tam osobiście jeżdżę na Valvoline maxlife 10w40....
olej sprawdzony i cena przyzwoita |
Ja mam po 25zł/L |
to strasznie drogo, ja kupowałem 5 litrów tego oleju do Colta, za 90 zł
a mysle ze i taniej by sie znalazło
m6riano - 06-05-2011, 08:35
W takim razie będe musiał pomyśleć nad zmianą dostawcy...;-)
SPIDER-ek - 06-05-2011, 09:16
Krzyzak, Kurczę wiecie co, jak czytam te wszystkie posty to jestem na rozterce, jedni mówią syntetyk, a drudzy półsyntetyk. No i bądź tu mądry.
Kolega mechanik jeździ właśnie na Comma: Eurolite 10W40 i sobie chwali też ma 6A13 silnik.
Trochę się naczytałem o olejach, i już sam nie wiem. Teraz mam Castrol Edge Sport 10w60 ale sądzę że ktoś kto to lał lubi reklamy:) Niby to syntetyk, ale czy dobry, kij to wi. Niby nic nie klepie i dobrze się jeździ. Ale zawsze może być lepiej.
Co byście wlali do 6A13, cena nie ma znaczenia:
Valvo Maxlife 5w40
Elf excellium LDX 5W40
Comma SYNER-Z 5W30
Comma MOTORSPORT 5W50
Comma EUROLITE 10W40
Liqui moly SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 1307
Liqui moly LONGTIME HIGHT TECH 5W-30 1137
jeszcze jest opcja: Motul, ale który to sam nie wiem.
Który number 1, a którego się wystrzegać.
Marcino - 06-05-2011, 09:52
Ja zakupiłem 5l Valvoline Maxlife 5w40 , puki nie bierze za duzo oleju leje syntetyk. To pierwsze Valvoline, od poczatku w polsce czyli od około 88kkm lałem mu Mobil 1 5W50 lub 5W40.
Krzyzak - 06-05-2011, 11:01
SPIDER-ek napisał/a: | Castrol Edge Sport 10w60 |
bdb olej - chyba jedyny castrola, który bym użył (może poza 0W30)
sam używam Mobil 5W50 lub Lotos 5W40 i jestem bardzo zadowolony
Croom - 12-05-2011, 23:17
Ale jaki sens jest zalewać olej 10W-60 do sprawnego silnika chyba jedynie aby go zamulić i zwiekszyć spalanie.
O jakich olejach piszecie syntetyk ?
MAXLIFE to nie jest syntetyk to olej HC co oczywiscie nie uwłacza jego jakości
Ale syntetykiem to on nie jest .
Tomii - 13-05-2011, 08:13
po przejechaniu ok 6tyś km na oleju Shell Helix Ultra 5w40 zaczęły klepać popychacze na zimnym silniku, prawie po każdym odpaleniu
bieniak - 13-05-2011, 08:48
hmmm to ja mam jakiś inny silnik.
Po myciu popychaczy jakieś 2 temu (silnik na mineralnym oleju latał) zalałem za pierwszym razem olej Mobil 10W40 i cisza spokój kolejna wymiana znowu mobil 10W40
a od jakiś 4tys mam zalanego lotosa 5w40 i też zero problemów. kolejny będzie quazar albo 5w40 albo 10w50
sampler - 13-05-2011, 12:59
W kwestii olejow bo nie bylo w naszym watku a temat popularny na innych forach.
Orginal i podroba Motula. Jak poznac
Hugo - 13-05-2011, 14:43
No to wyglada, że do swojego wlałem podróbę.
|
|
|