To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Przegląd techniczny - gdzie, co i za ile ?

bouli1978 - 05-10-2014, 18:59

tak, dokładnie mam dojazdówkę. Nigdy jej nie używałem, ale pomimo to sprawdzili w niej ciśnienie i bieżnik.
mjsystem - 05-10-2014, 19:11

Trik napisał/a:
Nie wszystkie. Od jakiegoś czasu dają tylko "szpreje" do łatania. Wczoraj oglądałem SB w salonie i widziałem.

Zgadza się. Nie dopisałem tego, chodziło mi o sam fakt, że nie mają koła pełnowymiarowego :wink:

megauchuch - 04-02-2015, 17:02

Ja wczoraj zawiozłem swojego Miśka na przegląd + dodatki do Pana Leszka z Auto Service , który jest podany na forum jako oficjalny mechanik Mitsubishi na południową Polsce.
robota:
- zmiana gumy osłaniającej przedni lewy amortyzator / gumę miałem swoja z allegro
- założenie świateł dziennych / światła dzienne miałem swoje z allegro/ samo założenie
- lewe i prawe koło przednie; Łączniki drążków stabilizatora
- przetoczenie tarcz hamulcowych tył
- klocki hamulcowe przód i tył. firma jakaś FEDSTAR (tak usłyszałem przez telefon nazwe firmy) / koszt za komplet 98zł /
- wymiana filtrów / wszystkie poza paliwowym
- wymiana oleju
- podciągniecie ręcznego
- wymiana płynu hamulcowego

całkowity koszt ok. 1250 zł

CO SĄDZICIE PANOWIE ?

[ Dodano: 04-02-2015, 17:04 ]
michaello, tyku, Co sądzicie ?

[ Dodano: 04-02-2015, 17:10 ]
klocki firma podajże - REMSA/ bo nic innego nie przychodzi mi na myśl ;)

tyku - 04-02-2015, 17:29

megauchuch napisał/a:
tyku, Co sądzicie ?
Nie dostałeś faktury :?: Nie chcesz wiedzieć co Pan Leszek wsadził do lancera :?:
Pozycja
megauchuch napisał/a:
- wymiana oleju
, nic mi nie mówi. Jaki olej :?:
Podaj szczegóły, ile co kosztowało :!:
Przykładowo: filtr powietrza może kosztować ok. 40 zł, a może ok. 220zł :wink:

[ Dodano: 04-02-2015, 17:34 ]
megauchuch napisał/a:
klocki hamulcowe przód i tył. firma jakaś FEDSTAR
- Pewnie chodziło o Ferodo Premier :wink:
megauchuch - 04-02-2015, 19:08

Jak tylko odbiorę prawdopodobnie jutro samochód podam dokładne nazwy części/ ceny i pełne info.
pablo diablo - 22-02-2015, 19:27

Witam
przymierzam się do serwisu po 4 latach 90 tys silnik 1.8 DID
jest to największy przegląd bo nakładają sie na siebie dwa przeglądy (regulacja zaworów),
Ugadałem się z Moim ulubionym Aso, Krakowskim na kwotę 760 zł brutto sama robocizna + części,
I tak sie zastanawiam czy z częściami to kwota trochę przytłaczająca wyjdzie mimo że części sam zakupie, z drugiej strony wiem że taki duży przegląd to kosztowny jest, a nie wszyscy mechanicy radzą sobie z tym w miarę jeszcze nowym silnikiem, Serwis Auto-krak w mojej opinii to w porządku jest. co myślicie ?

michaello - 01-04-2015, 09:20

Czyszczenie i smarowanie układu hamulcowego 86zł w ASO.
lanser - 23-06-2015, 14:14

Stanąłem przed podobnym dylematem - ASO czy nie-ASO. Lancer 1,8 benzyna z 2010 r., przejechane 44 tys. Mam go niecały rok, nic jeszcze w nim nie robiłem a poprzednik serwisował wszystko w ASO. No to się zacząłem zastanawiać, czy może jednak warto zrobić tak samo. Zamierzam nim jeździć jeszcze dłuuugo.

Byłem wczoraj orientacyjnie w ASO Olsztyn i nie dość, że nic nie powiedzieli o akcji z paskiem osprzętu, to przegląd wycenili na 1.700 zł (1.300 po rabacie i z zamiennikami świec). W cenie wymiana świec i regulacja luzów zaworowych. :shock: Czy ja nie umiem czytać listy czynności przeglądowych, z której wynika, że to powinno być po przejechaniu 100 tys.?

michaello - 23-06-2015, 15:49

Lanser, trzeba sobie jakos radzic i znalezc polsrodek, ja np. kupuje czesci i materialy eksploatacyjne we wlasnym zakresie, a robocizne zlecam ASO. Od kilu lat auto jest po gwarancji, co roku sprawdzam zawieszenie, wymieniam olej, co 2 lata plyn hamulcowy i w zasadzie tyle. Przy przebiegu 93 tys. wymieniłem swiece i w ASO zaplacilem cos ponad 80 zl za robocizne, fakt zajelo im to moze z 10 min, ale coz to wlasnie ten polsrodek :wink: .
lurek - 23-06-2015, 15:57

W lutym planuję wakacje nad morzem i po powrocie stuknie mi 100k ;p i tu pytanie,czy jeśli samochód nie jest gazowany to sprawdzenie luzów zaworowych jest nadal wymagane/zalecane? W poprzednim aucie nie było takiej pozycji na liście ;)
lanser - 23-06-2015, 16:05

@Michaello: Jasne, tylko że ja jestem laikiem i nie będę patrzył mechanikom na ręce i się zastanawiał, czy to trzeba już wymienić, czy też nie (mam na myśli ogólnie wszystkie inne podzespoły), bo się na tym nie znam. Wcześniej miałem megankę i "swoich" fachowców od renówek - jak oni powiedzieli, że coś trzeba zrobić, to robiłem. Chciałbym mieć podobnie z lancerkiem. Rozumiem, że moje ASO w takim razie odpada, bo jak chcą mnie bezczelnie skroić na wstępie, to o zaufaniu nie ma mowy.
Chyba że te czynności przeglądowe, o których wspomniałem, robi się również po upływie 5 lat bez względu na przebieg? Jeśli nie, a ja mam kupować części samodzielnie, to na wymianę płynów i filtrów, albo czyszczenie klimy, pojadę gdzie indziej, bo tu raczej wiedza "ekspercka" ASO nie jest konieczna. :x

Uwex - 23-06-2015, 17:24

lanser napisał/a:
W cenie wymiana świec i regulacja luzów zaworowych. :shock: Czy ja nie umiem czytać listy czynności przeglądowych, z której wynika, że to powinno być po przejechaniu 100 tys.?


jeśli Lancer nie zagazowany, to chcą Cię naciągnąć !

lanser - 24-06-2015, 00:14

Nie jest zagazowany. Dzięki za potwierdzenie. Na przegląd pojadę gdzie indziej. Ale jak się wybiorę na akcję serwisową, to się spytam udając durnia, jak to w końcu jest z tymi świecami i luzami, czy coś się może zmieniło. :wink:
tyku - 24-06-2015, 09:10

lanser napisał/a:
z tymi świecami i luzami, czy coś się może zmieniło. :wink:

Co 100.000 km (DODATKOWO w stosunku do przeglądu CO KAŻDE 20.000 km)
-Sprawdzić luzy zaworowe (dotyczy silników: 4B1, 4A9) / regulacja luzu zaworowego poza harmonogramem
-Wymienić świece zapłonowe
Nic się nie zmieniło. Tak jak kolega Uwex, pisał chcieli cię naciągnąć, lub po prostu są nadgorliwi. :wink:
Ja wymieniłem świece po 4 latach i przy 30tys. km.(też jestem nadgorliwy), ale luzów nie zamierzam sprawdzać w najbliższym czasie. :P

lurek - 24-06-2015, 15:47

Powtórzę pytanie ;p

- jest konieczność sprawdzania luzów zaworowych jak samochód nie ma LPG
- świece - mówi się że warto co 40k ale jak nie woła (pali równo, startuje bez problemu) to można odczekać. Nie wiem jeszcze jak w lancerze ale z reguły wymiana świec to kwestia 2 minut i klucza do świec.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group