To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84

Tomek - 03-09-2012, 12:18

tomek84 napisał/a:

Jakie wrazenia po montazu puchy z vr ?


jak napiszę, że jest lepiej to i tak nikt nie uwierzy
zobaczymy jeszcze po spalaniu, czy nie skoczy o 3 litry :butthead:
tak czy tak, jeśli się wyrobię to w sobotę zrobimy test drogowy z kompem podpiętym i zobaczymy mapy

bardziej jestem ciekaw wrażeń z rozpórką
już od 2 miesięcy rozpracowywałem różne zakręty i "ślimaki" i będziemy porównywać

Marcin-Krak - 03-09-2012, 12:32

tomek84 napisał/a:
Galant dzisiaj stanął na wysokości zadania

W drodze do i na Zlot tez stanął na wysokości zadania i nawet paliwa całego nie wypił (na szczęście) :mrgreen:

Torp12 - 03-09-2012, 13:02

tomek84 napisał/a:

czy pod rozpórkę na kielichy daje się jakąś gumową podkładkę??


Nic takiego nie ma, ladnie przylega

mystek - 03-09-2012, 13:41

wynik bardzo dobry!! Powyżej katalogu :) na jaką moc ludzie hamują takie 2,5 V6 najczęściej? Coś w tych okolicach właśnie?
Tomek - 03-09-2012, 13:46

mystek napisał/a:
na jaką moc ludzie hamują takie 2,5 V6 najczęściej? Coś w tych okolicach właśnie?


w tym temacie jest więcej wyników:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=75243

widziałem tylko kilka hamowań EA5x, ale wszystko co widziałem było w podobnych granicach, jak mój wynik (mowa o manualach, bo automaty wypluwały z 10 km mniej, tylko nie wiadomo jak z dokładnością pomiaru)

widziałem też ze 3-4 hamowania EA2x i tutaj wszystkie (poza Torpem) wypadały poniżej serii (w granicach 120-125 KM)

Tomek - 03-09-2012, 14:39

aaaa i jeszcze po hamowni podjechałem na komputer, bardziej z nudów niż z ciekawości
jedyne co ciekawe, to błędy ABS z hamowni

fj_mike - 03-09-2012, 20:54

Miałem identyczny problem ze znalezieniem wtyczki do dyndającego kabla przy parowniku :wink:
tomek84 napisał/a:
a wątpię, żeby to tak super dokładnie przylegało

Wątpisz w japońskich inżynierów :P

Tomek - 04-09-2012, 08:50

Wszyscy wrzucają zdjęcia rekińczyków ustrzelone na zlocie, to i ja się pochwalę:






tutaj stwierdzam, że duży garb "rules the world"

a dzięki temu, że jechałem za jednym z fajniejszych aut zlotu, to i gdzieś w tle się trafiło:




a tutaj na tle pirata drogowego:


Matejko - 04-09-2012, 09:39

tomek84 napisał/a:
że duży garb "rules the world"


Jako ze dzis wrocilem umyslowo takze do pelnej sprawnosci, to musze napisac, ze galancik niczego sobie :)

Tomek - 08-09-2012, 19:09

Matejko napisał/a:
musze napisac, ze galancik niczego sobie :)


a dziękuję
auto moim zdaniem po prostu poprawne, nie więcej nie mniej
i jak mówiłem wczoraj na spocie wygląda jak wygląda ni nigdy nie będzie wyglądać inaczej
taki galantowy konserwatyzm - nawet felg bym się bał zmieniać

ale do rzeczy

mam tego auto coraz bardziej dość, dzisiaj okazało się, że znów puściła się uszczelka korka wlewu oleju, obecny oryginał wytrzymał niecałe 7 miesięcy, moim zdaniem trochę mało


byłem też dzisiaj w Czakramie, żeby obadać, czemu takie dobre wyniki na hamowni na LPG, przy reduktorze obliczonym na 150 KM (podejrzewałem, że wspiera się na PB)
a tu się okazuje, że cała jazda to czyste LPG i nie ma dotrysku, bo wersja sterownika, którą mam nie ma takiej opcji
także miedź fi6 i reduktor na 150KM wyrabia spokojnie (przynajmniej w ofercie BRC)
przy okazji zmodziliśmy lekko mapę

tresorex - 09-09-2012, 09:39

tomek84 napisał/a:
auto moim zdaniem po prostu poprawne, nie więcej nie mniej
i jak mówiłem wczoraj na spocie wygląda jak wygląda ni nigdy nie będzie wyglądać inaczej
taki galantowy konserwatyzm - nawet felg bym się bał zmieniać


I tak trzymać. Piękna bestia!

Marcin-Krak - 09-09-2012, 12:06

tomek84 napisał/a:
mam tego auto coraz bardziej dość, dzisiaj okazało się, że znów puściła się uszczelka korka wlewu oleju, obecny oryginał wytrzymał niecałe 7 miesięcy, moim zdaniem trochę mało


Tylko które auto nie będzie takich numerów wywijać (poza Mazdami) ;)
Tak z ciekawości miałeś tą uszczelkę z cyklu najtańsza no name, bo żadnej innej nie można było dostać? ;)

Tomek - 09-09-2012, 13:24

Marcin-Krak napisał/a:
bo żadnej innej nie można było dostać? ;)


Marcinku miałem:

tomek84 napisał/a:
obecny oryginał wytrzymał niecałe 7 miesięcy


wcześniej miałem zamiennik, cały korek z allegro niby do Hyundai, ale po jakości wykonania, to żaden ori to nie był, chyba, że TATA
ten nawet minuty szczelny nie był

ale teraz Ori Mitsu od japaneze, to myślałem, że będzie lepiej

z pozytywów, to odkryłem, że jak wyciągniecie ten schowek na drobniaki, za którym są bezpieczniki w kabinie, to na tylnej obudowie tego schowka jest taki biały diwajs
z 15 sekund się zastanawiałem co to i wydedukowałem, że to jest uchwyt do montażu bezpieczników :)
fajnie się dowiedzieć po 2,5 roku użytkowania auta, że takie coś tam jest
jednocześnie uświadomiłem sobie, że przez 2,5 roku nie wymieniałem żadnego bezpiecznika, nie licząc jednego w Colcie

tresorex - 09-09-2012, 13:40

U mnie przez 7 lat w colcie sam z siebie nie przepalił się żaden... kilka razy wymieniałem z własnej winy np przy montażu radia czy jakiegoś dodatkowego oświetlenia :)

Gorzej z przekaźnikami np wiatraka od chłodnicy to raz mi taki padł :)

Hugo - 09-09-2012, 20:15

tomek84 napisał/a:
mam tego auto coraz bardziej dość
Jest nas wielu :mrgreen:
tomek84 napisał/a:
odkryłem, że jak wyciągniecie ten schowek na drobniaki, za którym są bezpieczniki w kabinie, to na tylnej obudowie tego schowka jest taki biały diwajs
z 15 sekund się zastanawiałem co to i wydedukowałem, że to jest uchwyt do montażu bezpieczników
Brawo :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group