Nasze Miśki - Pajęcza sieć na Mitsu by SPIDER-ek
deejay - 04-11-2013, 20:54
Najszybciej będzie zrobic analizę spalin na SKP i będzie wszystko jasne .
SPIDER-ek - 04-11-2013, 20:59
Ale mamy jakiś punkt odniesienia jakie powinno być wzorcowe?
deejay - 04-11-2013, 21:13
Przykład dobrej analizy
http://tylik.motogrono.pl/jet-clean-tronic/
SPIDER-ek - 04-11-2013, 21:18
deejay napisał/a: | Przykład dobrej analizy |
No to faktycznie wybiorę się do SKP, tylko muszę podzwonić gdzie robią wydruki
deejay - 04-11-2013, 21:23
SPIDER-ek napisał/a: | tylko muszę podzwonić gdzie robią wydruki |
Wszedzie , to podstawa moim zdaniem na przegladzie , a 80% stacji tego nie robi .
SPIDER-ek - 04-11-2013, 21:27
deejay napisał/a: | a 80% stacji tego nie robi . |
Dokładnie, zawsze tylko słysze że akurat drukarka nie działa i wszystko jest ok. Muszę na przyszłość zawsze przed badaniem dzwonić i pytać czy działają drukarki, bo biorą kasę za psełdo sprawdzanie i mówią że jest cacy, a kij to wie jak jest naprawde.
sveno - 04-11-2013, 21:37
SPIDER-ek, a masz sonde podłączoną do UKP? Sprawdź co rysuje.
Ja stawiam, że to nie sonda, bo byś CE miał na zegarach. Chyba że świeci...
Torp12 - 04-11-2013, 21:41
Może termostat się przyciął i nie dogrzewa motoru?
fj_mike - 04-11-2013, 22:02
Lub też pordzewiały filtr paliwa, wlew zbiornika. Przecież nie wiesz, że ta benzyna jest faktycznie spalana
SPIDER-ek, zacznij jednak od sondy
SPIDER-ek - 04-11-2013, 22:14
- CE nie świeci
- Zegar temperatury też pokazuje to co zwykle, i jak zwykle osiąga właściwą temperaturę w tym samym miejscu jak jadę. Zawsze ponadto wyjeżdzam z garażu, więc samochód stoi w ciepłym, więc nie musi dodatkowo się ogrzewać.
- filtr paliwa - co niby dziurawy bo pordzewiały? nie ma opcji bo stoję w garażu i sucho
- wlew paliwa - jest caly;) nie ma on znaczenia, bo spalanie pokazuje UKP
UKP - sprawdze co rysuje bo nie patrzyłem, a to z ciekawości.
Ciekawe i zaskoczyło mnie to. Niby robię odcinki takie jak zwykle, i nie mam wrażenia żeby coś samochód źle działał, tylko to spalanie się zmieniło.
Tankuję zawsze na tej jednej stacji i to samo paliwo.
fj_mike - 04-11-2013, 22:16
SPIDER-ek, to znalezienie problemu z UKP wydaje się jeszcze prostsze
U mnie też ostatnio spalanie wzrosło. Dziwne jest, że tylko wtedy kiedy ja prowadzę.
SPIDER-ek - 04-11-2013, 22:24
Mój samochód nigdy nie palił 17-18l, nieważne jak jechałem . Na autostradzie 170km/h to palił 16l z tego co pamiętam. Ale przyznam że ostatnio w wakcje w lipcu dałem mu w palnik 4h jazdy autostradowej z dużą prędkością. Może już wtedy coś się porobiło.
robertdg - 05-11-2013, 08:18
Wtryskiwacze się zapiekły w pozycji otwartej
Owczar - 05-11-2013, 10:10
sveno napisał/a: | PIDER-ek, a masz sonde podłączoną do UKP? Sprawdź co rysuje.
Ja stawiam, że to nie sonda, bo byś CE miał na zegarach. Chyba że świeci... |
Nie każda awaria sondy jest rejstrowana przez ECU. Jeśli sonda rysuje, ale nie proporcjonalnie do AFR-u to ECU tego nie widzi. Może też np dłużej osiągać temp roboczą.
Sprawdzenie składu mieszanki za 15zł na pewno wiele wyjaśni.
SPIDER-ek napisał/a: | Ale przyznam że ostatnio w wakcje w lipcu dałem mu w palnik 4h jazdy autostradowej z dużą prędkością. Może już wtedy coś się porobiło. |
Eee, mój od dawania w palnik pali mniej
Tylko patrzeć jak będziesz z Jaśkiem przy Galancie działał
swinks_UK - 05-11-2013, 11:07
W sensie, że porządny wydruk
Bo wbrew zachwytom tego pisarzyny, to skład spalin na LPG jest mocno lipny.
|
|
|