To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Pajęcza sieć na Mitsu by SPIDER-ek

deejay - 04-11-2013, 20:54

Najszybciej będzie zrobic analizę spalin na SKP i będzie wszystko jasne .
SPIDER-ek - 04-11-2013, 20:59

Ale mamy jakiś punkt odniesienia jakie powinno być wzorcowe?
deejay - 04-11-2013, 21:13

Przykład dobrej analizy :wink:

http://tylik.motogrono.pl/jet-clean-tronic/

SPIDER-ek - 04-11-2013, 21:18

deejay napisał/a:
Przykład dobrej analizy :wink:



:lol: No to faktycznie wybiorę się do SKP, tylko muszę podzwonić gdzie robią wydruki :)

deejay - 04-11-2013, 21:23

SPIDER-ek napisał/a:
tylko muszę podzwonić gdzie robią wydruki


Wszedzie , to podstawa moim zdaniem na przegladzie , a 80% stacji tego nie robi .

SPIDER-ek - 04-11-2013, 21:27

deejay napisał/a:
a 80% stacji tego nie robi .


Dokładnie, zawsze tylko słysze że akurat drukarka nie działa i wszystko jest ok. Muszę na przyszłość zawsze przed badaniem dzwonić i pytać czy działają drukarki, bo biorą kasę za psełdo sprawdzanie i mówią że jest cacy, a kij to wie jak jest naprawde.

sveno - 04-11-2013, 21:37

SPIDER-ek, a masz sonde podłączoną do UKP? Sprawdź co rysuje.
Ja stawiam, że to nie sonda, bo byś CE miał na zegarach. Chyba że świeci...

Torp12 - 04-11-2013, 21:41

Może termostat się przyciął i nie dogrzewa motoru?
fj_mike - 04-11-2013, 22:02

Lub też pordzewiały filtr paliwa, wlew zbiornika. Przecież nie wiesz, że ta benzyna jest faktycznie spalana :mrgreen:
SPIDER-ek, zacznij jednak od sondy :wink:

SPIDER-ek - 04-11-2013, 22:14

- CE nie świeci
- Zegar temperatury też pokazuje to co zwykle, i jak zwykle osiąga właściwą temperaturę w tym samym miejscu jak jadę. Zawsze ponadto wyjeżdzam z garażu, więc samochód stoi w ciepłym, więc nie musi dodatkowo się ogrzewać.
- filtr paliwa - co niby dziurawy bo pordzewiały? nie ma opcji bo stoję w garażu i sucho
- wlew paliwa - jest caly;) nie ma on znaczenia, bo spalanie pokazuje UKP

UKP - sprawdze co rysuje bo nie patrzyłem, a to z ciekawości.

Ciekawe i zaskoczyło mnie to. Niby robię odcinki takie jak zwykle, i nie mam wrażenia żeby coś samochód źle działał, tylko to spalanie się zmieniło.
Tankuję zawsze na tej jednej stacji i to samo paliwo.

fj_mike - 04-11-2013, 22:16

SPIDER-ek, to znalezienie problemu z UKP wydaje się jeszcze prostsze ;)

U mnie też ostatnio spalanie wzrosło. Dziwne jest, że tylko wtedy kiedy ja prowadzę.

SPIDER-ek - 04-11-2013, 22:24

Mój samochód nigdy nie palił 17-18l, nieważne jak jechałem :) . Na autostradzie 170km/h to palił 16l z tego co pamiętam. Ale przyznam że ostatnio w wakcje w lipcu dałem mu w palnik 4h jazdy autostradowej z dużą prędkością. Może już wtedy coś się porobiło.
robertdg - 05-11-2013, 08:18

Wtryskiwacze się zapiekły w pozycji otwartej :P
Owczar - 05-11-2013, 10:10

sveno napisał/a:
PIDER-ek, a masz sonde podłączoną do UKP? Sprawdź co rysuje.
Ja stawiam, że to nie sonda, bo byś CE miał na zegarach. Chyba że świeci...


Nie każda awaria sondy jest rejstrowana przez ECU. Jeśli sonda rysuje, ale nie proporcjonalnie do AFR-u to ECU tego nie widzi. Może też np dłużej osiągać temp roboczą.

Sprawdzenie składu mieszanki za 15zł na pewno wiele wyjaśni.

SPIDER-ek napisał/a:
Ale przyznam że ostatnio w wakcje w lipcu dałem mu w palnik 4h jazdy autostradowej z dużą prędkością. Może już wtedy coś się porobiło.


Eee, mój od dawania w palnik pali mniej ;)

Tylko patrzeć jak będziesz z Jaśkiem przy Galancie działał :)

swinks_UK - 05-11-2013, 11:07

deejay napisał/a:
Przykład dobrej analizy :wink:

http://tylik.motogrono.pl/jet-clean-tronic/

W sensie, że porządny wydruk :mrgreen:
Bo wbrew zachwytom tego pisarzyny, to skład spalin na LPG jest mocno lipny.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group