[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji
kaczka81s - 25-08-2014, 21:07
Może to jest taki jak w E88, napisał bym ci oznaczenie mojego tylko nie mogę znaleźć zdjęcia z numerem. A ten co miałeś w bordowym E88 już sprzedałeś?
tpodsiadlo - 28-08-2014, 04:57
Nie sprzedalem, lezy w garazu, ale on jest jeszcze inny niz oba te ktore mam z e54
kaczka81s - 29-08-2014, 18:54
tpodsiadlo napisał/a: | ale on jest jeszcze inny |
E88 to straszny wynalazek, wszystko inne
Zastanawiam się czy nie kupić drugiego na zapas, choć mój mam po regeneracji.
Tomek a wejścia z tego od E88 są w tym samym miejscu jak w Twoim z E54 czy inaczej, bo na zdjęciach wydaje mi się że po przykręceniu go do silnika, wejścia powinny pasować.
Wszyc - 31-08-2014, 18:36
Tylko 3 E5 były na zlocie Ja, Arek i Soner
Ale było miło
Wzięło się właścicieli EA na pokład i pokazało co E5tki potrafią i jaki komfort oferują miny właścicieli 2,5 litrowych EA bezcenne
marycjusz - 01-09-2014, 17:28
eehh, szkoda że nam się nie udało przyprowadzić naszego E56A USA
tpodsiadlo - 01-09-2014, 19:07
kaczka81s, wejscia sa inne i uchwyt do silnika tez inny niz e54,i fakt, e88 to wynalazek, ale jesli chodzi o sam kompresor z e88 to wydaje mi sie ze sigma 24v, 3000gt n/a i pajero maja ten sam...
kaczka81s - 02-09-2014, 00:44
Ruska strona mówi co innego, kiedyś sprawdzałem. Nie pamiętam czy pajero też, ale 3000GT na pewno inny.
areksz121 - 16-09-2014, 06:59
Szanowni koledzy, mam prośbę do Was...potrzebuję w bardzo niedalekiej przyszłości (tak jakby na już) przednią część wydechu do 6A12, tj połączenie między głowicami w tył do kata. Plecionki nie muszą być idealne, uszkodzone też nie przeszkadza. Szykuje się przeszczep w rodzinie i niestety brakuje mi tego wydechu. Ewentualnie, jeżeli ma ktoś "na zbyciu" zdrowy moduł zapłonowy, to też bym przytulił. Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek ma, dajcie znać na PW Może jeszcze coś będzie potrzebne z małych klamotów, muszę się dziś rozeznać po południu..
tpodsiadlo - 16-09-2014, 17:50
Jesli podejdzie cos z e88 to mam jiz, z e54 bede mial niebawem, w zasadzie to na dniach, tyle ze przeprowadzka mi nie ppzwoli zeby od razu go rozkrecac... ale jesli bardzo sie nie spieszy...
areksz121 - 16-09-2014, 21:52
Powiedzmy, że tak do tygodnia czasu wytrzymam spokojnie Może jeszcze coś się nawinie na tapetę przy okazji (inne brakujące części). Dzięki za odzew
tpodsiadlo - 17-09-2014, 20:37
W tydzien to na pewno nie, bo ostatecznie przeprowadzam sie do rzeszowa pod sam koniec miesiaca, a galantem bede chcial dojechac o wlasnych silach, wiec raczej nie zdemontuje z niego nic, co jest niezbedne do jazdy. Mysle ze od poczatku pazdziernika wezme go "na sto""
a mam pytanie, moze sie ktos orientuje,jakie ciekawe, niespotykane wyposazenie mialy e5?
wiem ze mialy ecs, czyli elektrynie sterowane zawieszenie
Eps - wspomaganie
Tcl - kontrola trakcji
4WS itd
2 Poduszki to wiem, a moze byly wersje co mialy wiecej
Czy ktos wie czy np byly wersje z regulacja oparcia tylnej kanapy tak jak w starszych galantach
Komputer pokladowy pokazujacy spalanie?
czy moze poduszki jak w sigmach pompowane?
Moze ktos ma jakis stary katalog z tym co mozna bylo zamowic?
Wszyc - 18-09-2014, 17:45
Nawigacja była wycieraczka tylnej szyby w sedanie ze spryskiwaczem elektryczne fotele z grzaną dupką koniec udziwnień
tpodsiadlo - 18-09-2014, 17:55
Fotele elektryczne w dodatku wskorze to mam, nawigacja mnie nie interesuje za bardzo.
A ta wycieraczka to jest w szybie? Ma ktos cos takiego w polsce?
Wszyc - 18-09-2014, 21:07
tpodsiadlo napisał/a: | Ma ktos cos takiego w polsce? |
obstawiam że nie... only japan tak ja jak orurowanie i reflekory bosha w E74A Sports GT
tpodsiadlo - 18-09-2014, 21:48
Fajnie, gdyby tak podniesc kilka cm e88 i dodac te rury, wzbudzalby respekt
|
|
|