To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

Owczar - 07-07-2013, 17:34

Ja osobiście wolę w kominku niż w górnym kolektorze. Jest trochę więcej zabawy przy montażu, ale jest blisko wtryskiwaczy benzynowych więc droga do pokonania taka sama.
MKV - 07-07-2013, 17:38

Owczar napisał/a:
Ja osobiście wolę w kominku niż w górnym kolektorze. Jest trochę więcej zabawy przy montażu, ale jest blisko wtryskiwaczy benzynowych więc droga do pokonania taka sama.


No i tak ma właśnie być.

Anonymous - 08-07-2013, 21:45

MKV co jest złego w nawietrach w obecnym kominku że ładujesz nowy pod nowe wtryski?
MKV - 09-07-2013, 12:29

Derpin napisał/a:
MKV co jest złego w nawietrach w obecnym kominku że ładujesz nowy pod nowe wtryski?


Żeby się dostać teraz do wtryskiwaczy trzeba demontować kolektor dolotowy :P

MKV - 16-07-2013, 10:52

danino88 napisał/a:
Cytat:
Dziś od elektryka odebrałem Miśka bo zleconej przeze mnie naprawie alternatora - nie był wyraźnych oznak ale wymienili regulator napięcia ponieważ to on przede wszystkim był głównym podejrzanym okresowego braku ładowania. Pożyjemy zobaczymy co z tego będzie. Nie wyszło jakoś strasznie drogo po 150zł razem z demontażem alternatora :)


Watpie zeby to pomogło :)


A jednak - ponad 2 tygodnie minęły i wszystko jest cacy - jednak chyba coś musiało w regulatorze napięcia nie kontaktować :)

wookash83 - 16-07-2013, 11:09

no proszę oby to było to :)
MKV - 16-07-2013, 11:16

wookash83 napisał/a:
no proszę oby to było to :)


Tak jak napisałem - najwyraźniej to było to bo problem ani razu już nie wystąpił w żadnym przypadku :)

Krzyzak - 16-07-2013, 12:32

Maćku - ale masz wskaźnik ładowania cały czas na desce?
jeśli tak, to powiedz - waha się napięcie, czy jest cały czas na ok. 14V? czy też spada - jak większości - do 12.5V na wolnych obrotach?

MKV - 16-07-2013, 17:02

Krzyzak napisał/a:
Maćku - ale masz wskaźnik ładowania cały czas na desce?
jeśli tak, to powiedz - waha się napięcie, czy jest cały czas na ok. 14V? czy też spada - jak większości - do 12.5V na wolnych obrotach?


Mam na stałe na desce i waha się chociaż poniżej 13V to jeszcze nie spadło mi chyba nigdy (a i to przed wymiana regulatora napięcia)

Krzyzak - 17-07-2013, 07:50

dobrze wiedzieć
czyli jednak komp wszystkim steruje
w E32 nigdy nie spadło mi poniżej 13.9, z reguły jest 14.1 a zimą do 14.5

MKV - 17-07-2013, 08:25

Krzyzak napisał/a:
dobrze wiedzieć
czyli jednak komp wszystkim steruje
w E32 nigdy nie spadło mi poniżej 13.9, z reguły jest 14.1 a zimą do 14.5


No własnie też tak bardziej obserwuję wskaźnik i przeważnie powyżej 14V się utrzymuje nawet pod większym obciążeniem.

Krzyzak - 17-07-2013, 08:59

tu chodzi o brak obciążenia i długą jazdę - kiedy aku już jest w pełni naładowane a odbiorników prądu brak
w EA wtedy obserwuję spadki ładowania - na wolnych obrotach nawet do 12.5V i jest tak od lat

MKV - 17-07-2013, 09:04

Krzyzak napisał/a:
tu chodzi o brak obciążenia i długą jazdę - kiedy aku już jest w pełni naładowane a odbiorników prądu brak
w EA wtedy obserwuję spadki ładowania - na wolnych obrotach nawet do 12.5V i jest tak od lat


A to tak może być i wtedy by utrzymywane było optymalne napięcie. Jednak podczas jazdy zawsze sa np włączone światła a już samo to trochę mocy musi ciągnąć ;)

MKV - 18-07-2013, 01:05

Derpin napisał/a:
MKV co jest złego w nawietrach w obecnym kominku że ładujesz nowy pod nowe wtryski?


Kominek nowy ma nawierty w innych miejscach oraz druga korzyść - oryginalne rozmiary śrub można było wkręcić ponieważ kilka gwintów było rozwalonych i jakieś nadwymiarowe sruby były wkręcone )o czym mi wcześniej mówili w SMM)

Przy okazji poszły wszystkie nowe uszczelki 2x Reinz między kominek a głowice (bo były poskładane na silikon...) oraz JDM czy jakoś tak na górę

No i wtryskiwacze wymienione na zielone Hany - przy okazji nieco większy porządek zapanował pod maską ;)
Filtry FL02 niespecjalnie się mieściły (ale na siłę można było je wykorzystać) ale zamiast tego są 2 filtry KME. Pierwsze wrażenia - jeździ lepiej zwłaszcza na wysokich obrotach.
Teraz STAG zbiera mapę benzynową na auto adaptacji a w piątek stroimy samochód na ekspresówce :)

PRZED - bałagan na MagicJetach


PO - porządek na zielonych Hanach :)

Owczar - 18-07-2013, 02:17

To FL02 wywalili? Hana nie lubi śmigać na filtrze bez odstojnika.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group