[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Instalacja gazowa - LPG - Lancer CYxA
RalfPi - 25-04-2013, 10:22
widzę Plecho, że się znasz.. co ile wymieniać filtry/robić przegląd w Sequent'cie 24?
Ja robię teraz co 15kkm.. Ale Ojciec robi w Pandzie raz na 50kkm
plecho1 - 25-04-2013, 10:38
Jak zależy Ci na wtryskach, to co 10 - 15 tys km. Filtr fazy lotnej najlepiej z wkładem poliestrowym lub z włókna szklanego. Przy dobrych filtrach po ich zapchaniu auto nie pojedzie na LPG a przy najtańszych bibułowych można przejechać nawet i 50tys
jaca87 - 25-04-2013, 10:41
plecho1 napisał/a: |
Może jedynie założył bym inny reduktor bo z tymi AC czasem bywają problemy. |
A możesz polecić jakiś inny reduktor ?
plecho1 - 25-04-2013, 11:07
KME Tur, KME Silver.
RalfPi - 25-04-2013, 16:21
plecho1 napisał/a: | Jak zależy Ci na wtryskach, to co 10 - 15 tys km. |
Wtrysk czyli rozumiem, że chodzi o elektrozawory?
Taki elektrozaworek to chyba 40zł kosztuje - w sumie tak sobie mi zależy.
Ale ostatnio byłem na przeglądzie gazowym - 120 zł (wymiana filtrów, pomiar spalin, sprawdzanie szczelności).
plecho1 - 25-04-2013, 16:32
Chodziło mi o listwę wtryskową gazu a nie o elektrozawory, jeśli masz BRC, to na pewno nie kosztuje 40zł
jacekk111 - 29-04-2013, 11:33
koledzy, jak juz wspominacie o kolektorze ssącym to chcialbym sie zapytac czy w waszych 1.5 jak zakladaliscie instalacje to był demontowany kolektor? Dzwoniłem do czakram i dostalem informacje, ze nie ma takiej potrzeby.... i tutaj jest pytanie do was, czy gosc puscil jakas scieme czy faktycznie silnik nie potrzebujemy takiego demontazu. Jeśli ktos moglbym sie z was wypowiedziec o tej firmie, czy mial juz jakas stycznosc i jak robia bede bardzo wdzieczny. Proponuja instalke BRC 24 sequential. Montuja oni instalki fabryczne w nowych lancerach wiec chyba sie goscie znaja na robocie....
Trik - 29-04-2013, 18:17
Z ostatnich info na stronie MMC podają że "fabrycznie" z gwarancją montowana będzie instalacja STAG (ASX, Lancer Colt). Kolo mógł powiedzieć, że montują do fabrycznie nowych aut ale na zlecenie konkretnych klientów czyli już po zakupie auta.
sliwek2face - 12-05-2013, 18:15
A czy macie przy swoich instalacjach dodatkowe smarowanie,jak pytałem to zaoferowali mi dodatkowo V-Lube TURBO elektronic komplet ,przy instalacji brc tylko cena 700zł
plecho1 - 12-05-2013, 18:28
Lubryfikacja to jest tylko wyciągnięcie dodatkowej kasy od naiwnego klienta.
maddob - 19-05-2013, 12:48
no i stało się, wczoraj w trasie zaświecił się CHECK auto zaczęło pracować na 3 garach... więc do bagażnika po LAUNCH CREADER i odczyt - P0301 - wypadanie zapłonu na I cylindrze... Podmieniłem cewki i świece i dalej to samo, więc diagnoza jest już tylko jedna - wypalone gniazdo/a zaworowe na 1 cylindrze. Jutro ściągam głowicę i zakładam drugą po przebiegu 8000 km... 75000km na LPG pomimo dbania i kontrolowania luzów... dobrze że głowice nie kosztują majątku bo to i tak tańsza impreza niż turbina i dwumasa w klekocie. Nie wiem tylko czy głowice do 4B10 można planować, bo z tego co wiem, któryś głowic od MITSU nie planuje się...
plecho1 - 19-05-2013, 13:04
Lepiej sprawdź jak masz wyregulowaną instalację LPG.
maddob - 19-05-2013, 13:31
plecho1 napisał/a: | Lepiej sprawdź jak masz wyregulowaną instalację LPG. |
Akurat tego pilnuję, po każdej wymianie filtrów (co 10000 km ) staram się zrobić mapę wtrysku gazu... luzy zaworowe sprawdzałem jakieś 12000km temu i było ok... 1 cylinder jest martwy i tego nic nie zmieni jutro sprawdzę jeszcze dla 110% pewności kompresję, bo dzisiaj nie miałem dostępu do przyrządu...
karolgt - 19-05-2013, 15:26
maddob napisał/a: |
Akurat tego pilnuję, po każdej wymianie filtrów (co 10000 km ) staram się zrobić mapę wtrysku gazu |
po co? mapę benzyny też sprawdzasz co 10k km? czy nikt jej nie sprawdza nawet w autach 30 letnich przy przebiegu 300-500 tys km? a tym bardziej nikt jej nie reguluje.
Jak wygląda to sprawdzanie mapy? Niech zgadnę....Pan w serwisie podpina kompa i na oko reguluje krzywą żeby się z kropeczkami zgadzała?
maddob - 19-05-2013, 17:48
karolgt napisał/a: | Niech zgadnę....Pan w serwisie podpina kompa i na oko reguluje krzywą żeby się z kropeczkami zgadzała? |
tu się mylisz... zawsze mam robioną mapę dynamiczną, dla różnych wartości obciążenia silnika. Dlatego nie zapalał mi się wcale CHECK. Gdy Pan "Franio" z zakładu "X" w Łodzi robił za pierwszym razem mapę statyczną na tzw. "oko" to CHECK potrafił się zaświecic nawet przy parkowaniu tyłem... dlatego zmieniłem gazownika - niestety silnik 1.8 w mitsu nie jest zbyt wdzięcznym tematem dla gazowników...
|
|
|