To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna bestia by tomek84

deejay - 09-09-2012, 20:16

Hugo napisał/a:
tomek84 napisał/a:
mam tego auto coraz bardziej dość

Jest nas wielu


znowu zaczynaja :wink: , moze chcecie nowa renówke na tydzień :mrgreen:

Hugo - 09-09-2012, 21:20

deejay napisał/a:
moze chcecie nowa renówke na tydzień
Ten znowu zaczyna :wink:
deejay - 09-09-2012, 21:21

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
moze chcecie nowa renówke na tydzień

Ten znowu zaczyna


nie doceniasz tego co masz !

wojzi - 10-09-2012, 01:02

tomek84 napisał/a:
mam tego auto coraz bardziej dość


Bo ja w kółko powtarzam, ale wszyscy się ze mnie śmieją, że Carisma - poza wyglądem - jest od Galanta 10 razy lepsza.

Marcin-Krak napisał/a:
tomek84 napisał/a:
mam tego auto coraz bardziej dość, dzisiaj okazało się, że znów puściła się uszczelka korka wlewu oleju, obecny oryginał wytrzymał niecałe 7 miesięcy, moim zdaniem trochę mało


Tylko które auto nie będzie takich numerów wywijać (poza Mazdami) ;)


Carisma - pierwsze słyszę, że takie coś trzeba wymieniać.


Żeby nie było, Gale mi się bardzo podobają, ale coś wasza bezawaryność, to taka niezbyt japońska.

Tomek - 10-09-2012, 08:35

Hugo napisał/a:
Brawo :mrgreen:


no co chcesz??
rozebrałem 3 galanty i żaden nie miał tego
a w swoim nigdy tam nie zaglądałem :)
ale fajnie, że auto potrafi mnie jeszcze zaskoczyć

deejay napisał/a:
znowu zaczynaja :wink:


tylko jakbyś nie zauważył, to ja to tylko tak ironicznie

deejay napisał/a:
moze chcecie nowa renówke na tydzień :mrgreen:


jak zatankowana pod korek, to ja poproszę jedną

wojzi napisał/a:

Bo ja w kółko powtarzam, ale wszyscy się ze mnie śmieją, że Carisma - poza wyglądem - jest od Galanta 10 razy lepsza.


proszę Cię
ja autami tylko japońskimi jeżdżę

wojzi napisał/a:
Carisma - pierwsze słyszę, że takie coś trzeba wymieniać.


tylko zobacz sobie na silnik R4, GDI i V6
znajdź różnice gdzie jest ten korek
w GDI to olej Ci do korka nawet nie podskoczy

Jogurt - 10-09-2012, 21:31

tomek84 napisał/a:
a tutaj na tle pirata drogowego:
http://imageshack.us/phot...1209010216.jpg/
jaki tam pirat, na przód kolumny pędziłem bo stała a z tyłu całe skrzyżowanie się zablokowało bo jakoś niemożliwie dużo tych Misiaków było.
z tą uszczelką korka toś mnie nie pocieszył bo mi też się poci i chciałem sobie ori kupić. teraz to juz niewiem co kupować. Hyundai bedzie miał lepszą ? ma ktoś nr tej uszczelki ?

Tomek - 24-10-2012, 11:23

po roku czasu stwierdzam, że ostatecznie UKP ustawiłem sobie dokładnie, przynajmniej jeśli chodzi o stałą wtrysku LPG

na całym baku przekładanie rzędu 0.2 litra, czyli ok. pół procenta

jeszcze tylko muszę powalczyć ze stałą drogi, bo chyba jest nie do końca dopracowana
no i w UKP mam taki bug, że stan zbiornika LPG pokazuje mi zawsze z .01 na końcu
czyli 35.71, 24.81, 14.01 itp
zawsze ta jedynka na końcu

Jackall - 24-10-2012, 21:18

tomek84 napisał/a:
no i w UKP mam taki bug, że stan zbiornika LPG pokazuje mi zawsze z .01 na końcu
Pytałeś innych jak mają w UKP? Może tak ma być? :wink:
sveno - 25-10-2012, 01:58

u mnie czasami też pojawia się dodatkowa cyfra po przecinku w spalaniu średnim w ekranie użytkownika. Pisałem o tym w temacie o UKP. Może upgrejd załatwi sprawę? Kiedy wysyłamy ustrojstwa do Wawy?
Tomek - 25-10-2012, 12:11

sveno napisał/a:
Kiedy wysyłamy ustrojstwa do Wawy?


w środę rano będziesz w okolicach miasteczka?
tak koło 11??


co do Galanta, to od 3 dni powrócił problem szarpania/mulenia po odpaleniu
tylko, że ze zdwojoną siłą
wygląda to tak, że odpalam zimne auto, ruszam i po 2-3 metrach auto praktycznie "staje w miejscu" i po sekundzie znów do przodu
potem już chodzi normalnie
troche irytujące to jest
jak dla mnie to ewidentnie jest problem w układzie zasilania benzyną, albo powietrze
tak jakby w tej daje chwili nie było benzyny w układzie

myślałem, że to dlatego, że mam nie za wiele benzyny w aucie (tak 1/8 baku) a auto stoi nocą na spadzie
ale pod robotą stoi już płasko
zresztą 3 dni temu tego nie było, a warunki użytkowania były takie same
irytujące to

Jackall napisał/a:
Może tak ma być? :wink:


raczej nie ma "tak być"
UKP ma pokazywać z dokładnością do 0.01
a u mnie ta dokładność wynosi obecnie 0.1, bo 0.01 jest stałe, zatrzasnęło się tam na dobre

zresztą śmiesznie to wygląda jak zatankuje to pełna, to mam 40.01 litra, a pojemność maks baku ustawiona na 40.00

sveno - 25-10-2012, 12:50

tomek84 napisał/a:
UKP ma pokazywać z dokładnością do 0.01
0,1
tomek84 napisał/a:
w środę rano będziesz w okolicach miasteczka?
tak koło 11??
chyba tak, chociaz jeszcze nie wiem kiedy jadę na wieś.
Tomek - 25-10-2012, 13:01

sveno napisał/a:
tomek84 napisał/a:
UKP ma pokazywać z dokładnością do 0.01
0,1


mowa o ilości paliwa w baku

sveno - 25-10-2012, 13:09

tomek84 napisał/a:
mowa o ilości paliwa w baku
tak :) dokładność ukp to 0.1L ta jedynka na setnych częściach jest gratisowa.
Tomek - 25-10-2012, 13:24

sveno napisał/a:
tomek84 napisał/a:
mowa o ilości paliwa w baku
tak :) dokładność ukp to 0.1L ta jedynka na setnych częściach jest gratisowa.


to ja dziękuję za taki gratis

Tomek - 29-10-2012, 13:22

tomek84 napisał/a:
co do Galanta, to od 3 dni powrócił problem szarpania/mulenia po odpaleniu
tylko, że ze zdwojoną siłą
wygląda to tak, że odpalam zimne auto, ruszam i po 2-3 metrach auto praktycznie "staje w miejscu" i po sekundzie znów do przodu
potem już chodzi normalnie
troche irytujące to jest
jak dla mnie to ewidentnie jest problem w układzie zasilania benzyną, albo powietrze
tak jakby w tej daje chwili nie było benzyny w układzie

myślałem, że to dlatego, że mam nie za wiele benzyny w aucie (tak 1/8 baku) a auto stoi nocą na spadzie
ale pod robotą stoi już płasko
zresztą 3 dni temu tego nie było, a warunki użytkowania były takie same
irytujące to


stwierdzam jednak, że to może być skutek postoju na pochyłym terenie
zatankuje ponad pół baku i poobserwuje



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group