To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót do przeszłości

jacek11 - 01-05-2020, 18:39

Ja mam stary polski pistolet- http://www.walkusz.pl/katalog/czytaj/chs12/362/
Jest naprawdę stary, bo z lat dziewięćdziesiątych, ale do tej pory działa, co świadczy o jakości. Co prawda nikt już ich nie używa, bo kupić się nie da, i są za duże. Kiedyś używało się innych lakierów, i potrzebna była duża dysza, a teraz używa się mniejszych dysz. Ja mam w swoim dyszę 1,8 mm, i trzeba dobrze ustawić wartości, bo wyjdzie kicha. Pamiętam, że były w nich nawet dysze 2.0.
Na tę chwilę optymalną dyszą będzie 1,3- 1,4. Bardziej bym się skłaniał do tej mniejszej.

Krzyzak napisał/a:
Zastanawiam się nad FLG5 do amatorskich prac.

To w zupełności wystarczający sprzęt. Znam chłopaków, którzy malują o wiele tańszymi pistoletami, a robią to zawodowo :)

deejay - 01-05-2020, 19:01

Hugo napisał/a:
Tylko bezbarwnego nie żałuj.


Przyprószenie , pełna warstwa i na koniec tzw wylewka , tak to powinno w technologi wyglądać :wink:

Ps:

Stary dobry pistolet , już takiego nie uświadczysz. Teraz wszystko na 1,4 przeważnie sie robi i 2.0 do podkładów.

Krzyzak - 01-05-2020, 20:21

deejay napisał/a:
na koniec tzw wylewka
masz na myśli wypyłkę?
Marcino - 02-05-2020, 00:02

Majtkowy róż wyszedł z podkładu
jacek11 - 02-05-2020, 16:20

Marcino napisał/a:
Majtkowy róż wyszedł z podkładu

Małżowinie się podobał :mrgreen: ale niestety on musiał pozostać pod spodem.

Błotnik pomalowany, ale nie jestem zadowolony, i będą poprawki. Na tę chwilę auto złożone, bo w poniedziałek potrzebne.



Jak widać odcień jest kompletnie inny. Błąd pałkarza jak sądzę :x

Marcino - 03-05-2020, 01:39

Panie ba słońcu dojdzie.
jacek11 - 03-05-2020, 15:32

Fajnie by było. Ale za dużo tego widziałem. Tyle to nie dojdzie. Ewidentnie pokopałem z ciśnieniami :|
deejay - 03-05-2020, 16:49

Specem od lakierowania nie jestem , ale myślę że było za duże ciśnienie na pistolecie ustawione i za mocno wypruszyłeś ziarno bazy , stąd jaśniejszy kolor .
jacek11 - 03-05-2020, 17:14

Mam dokładnie takie samo zdanie :| Cóż, trzeba to brać na klatę, i poprawiać :-X
Bzyk_R1 - 03-05-2020, 17:39

Wyszło bardzo dobrze. Mógłbyś śmiało pomalować mi maskę :wink:
Turbocbr - 03-05-2020, 21:06

Daj Ciemniejszy podkład pod bazę napewno wyjdzie lepiej. :D Choć bez cieniowania i tak będzie delikatna różnica
jacek11 - 04-05-2020, 15:53

Bzyk_R1 napisał/a:
Wyszło bardzo dobrze. Mógłbyś śmiało pomalować mi maskę

Skoro się podoba, to polecam się :P Malowanie w 24 godziny :mrgreen:

Turbocbr napisał/a:
Daj Ciemniejszy podkład pod bazę napewno wyjdzie lepiej. Choć bez cieniowania i tak będzie delikatna różnica

Tak masz rację, że ciemny podkład powinien dać radę. Ale nie mam na tę chwilę, i nawet bezpiecznik malowałem na różowo, bo miałem trochę czerwonej farby , więc dolałem. Ogólnie malowałem to na szybkiego, i bez wcześniejszych planów, z tych materiałów co miałem. Ogólnie maluję tylko dla siebie, i czasem jakieś poprawki komuś z rodziny.
Zwróć też uwagę, na zderzak pod błotnikiem, bo tam jakiś ochłap zahaczył zderzakiem, i zwiał zostawiając rysy. Tam też była zrobiona delikatna przepyłka, i kolor się zgrał.
Chodzi mi po głowie malowanie całego auta, ale to spory koszt, i czasu potrzeba.

jacek11 - 26-05-2020, 21:47

W minioną sobotę miś pozytywnie zaliczył przegląd techniczny, a zaznaczyć trzeba, że nic nie poprawiałem, i pojechałem tak jak stał :mrgreen:
Pan diagnosta poprawił światła mijania, bo coś źle świeciły. Możliwe, że to wina żarówek, które dostałem od chrześniaka. Ładnie świecą, ale widocznie coś z nimi jest nie tak.
Po za tą drobnostką, nie było żadnych uwag dotyczących stanu technicznego misia.

Błotnik nie jest poprawiony, ale już się trochę przyzwyczaiłem, i już tak nie razi.

jacek11 - 26-06-2020, 23:09

Dziś nastąpił dzień wymiany oleju :) Jak zwykle taki zestaw :)


Poprzedni filtr powietrza od knechta zastąpił dwa razy tańszy JC.
Przebieg na tablicy- 335010 km.


Starego oleju z silnika zleciało 3,7 l. Czyli na 10000 km. spalił ok. 3 setki :biggrin: Jestem zadowolony :)

Rok temu miałem zamiar zmodernizować instalację gazową. Kasy nie starczyło, i nic nie zrobiłem.
Obiecałem sobie zrobić to w tym roku, i dlatego dotarła do mnie kilka dni temu paczuszka z gratami do lpg :D


Wtryskiwacze ACW03, reduktor Tomasetto, i jakieś tam przewody gumowe Parker.
Do tego jeszcze muszę kupić map sensor, bez którego nie da się wyregulować instalacji.
I to jest właśnie ta łatwiejsza część modernizacji. Potem trzeba to wszystko poprawnie wyregulować, co nie jest łatwe w przypadku instalacji BRC :roll:

Bzyk_R1 - 27-06-2020, 19:28

Używam tego samego Knechta oc230 do Outlandera Turbo. A gdybyś nabył jakiegoś używanego kompa np LPG tech? Do tego przycisk za grosze od STAGa i masz "naszą" instalacje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group