To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Sportowa Elegancja

deejay - 16-07-2012, 18:20

I pasy teraz pracuja , zwijaja sie jak nowe co :?: :P
Torp12 - 16-07-2012, 18:45

deejay napisał/a:
I pasy teraz pracuja , zwijaja sie jak nowe co :?: :P


Zwijają sie troszkę lepiej, ale bez rewelacji, to jeszcze nie to :P

Torp12 - 16-07-2012, 18:57

Przed weekendem zaszła również kolejna zmiana.
Mianowicie dałem do zrobienia raz jeszcze układ wydechowy. Tym razem w El-Tecu.

Tak to mniej więcej wygląda:








Średnica (zewnętrzna) rury to 57mm. Także jest troche więcej jak seria. Układ o wiele cichszy niż poprzedni- to dobrze i źle, ale w gruncie rzeczy jest fajnie:)

Teraz najważniejsze czyli osiągi. I tu jest pewien klopsik, mianowicie ponieważ do Chojnackiego mam spory kawałek drogi, a godziny pracy są jakie są to zdecydowałem się na hamowanie go "pod domem" przed i po zmianie wydechu. Wyniki co do mocy moze i duzo nie odbiegaja od Chojnackiego ale za to moment drastycznie sie rozni wiec za jakis czas trzeba sie jednak kopsnac na poprzednia pozadna hamownie. Tak czy siak zamieszcze wykres:


Dla przypomnienia wykres od Chojnackiego po zrobieniu głowicy:


Ile ja wyciągam z tych nowych wykresów?? W sumie tyle ze jest lepiej o jakies 15KM, co tez czuc pod pedalem i to szczegolnie w gornym zakresie obrotow. Tam silnik zaczyna drugie zycie:) Moim zdaniem obecnie jest kolo 150KM , co do momentu sie nie wypowiem bo nie mam pojecia bo te wykresy z alty racing odbiegaja masakrycznie od poprzedniego.

Tak czy siak jest 150 koni a nie 160 jak mialo byc... Narazie dalszych modow silnika raczej nie przewiduje. Wpadnie tylko dolot od VR-a i tyle.

deejay - 16-07-2012, 20:31

Torp12 napisał/a:
Mianowicie dałem do zrobienia raz jeszcze układ wydechowy. Tym razem w El-Tecu.

Tak to mniej więcej wygląda:


Dobra robota :)

swinks_UK - 16-07-2012, 22:15

Torp12 napisał/a:

Tak czy siak jest 150 koni ...

Ja tam widzę na wykresie 144 kuce :P

Torp12 - 16-07-2012, 22:20

swinks_UK napisał/a:

Ja tam widzę na wykresie 144 kuce :P


Na hamowni na ktorej ucieklo 20Nm.... Trzeba odczytywac tylko poprawe po zmianie wydechu a wiarygodnosc danych zostawic z lekkim przymrozeniem oka;)

swinks_UK - 16-07-2012, 22:30

Niutony ci uciekły bo robiłeś test latem :wink:
Typowe.

Na naszych klubowych Dyno Day's różnica pomiędzy zimową sesją a letnią potrafi sięgać 20 kucy na tym samym aucie (na korzyść zimowej sesji).

m6riano - 17-07-2012, 01:23

swinks_UK napisał/a:
(na korzyść zimowej sesji).

cold air?;-)

Torp12 - 17-07-2012, 08:34

swinks_UK napisał/a:
Niutony ci uciekły bo robiłeś test latem :wink:
Typowe.



No dobra ale to Niutony w sezonie letnim uciekaja tylko na hamowni czy i w normalnej jezdzie?

booohal - 17-07-2012, 09:03

Torp12, Jaki koszt tego wydechu? Może być PW. Przydałby się jakiś filmik :)
P.S.
Aaaaa... zapomniałbym. Kozacki Galuś :thumbright:

Owczar - 17-07-2012, 10:06

Torp12 napisał/a:
Moim zdaniem obecnie jest kolo 150KM


To kiedy stajemy na kresce? :D Ja mam AT, więc powinieneś mnie już objeżdżać przy tej mocy :)

Torp12 - 17-07-2012, 10:09

Owczar napisał/a:

To kiedy stajemy na kresce? :D Ja mam AT, więc powinieneś mnie już objeżdżać przy tej mocy :)


Owczar powiedz gdzie i kiedy:P

Owczar - 17-07-2012, 10:27

W sierpniu galant wróci ze spa :) zgadamy się :)
swinks_UK - 17-07-2012, 18:47

Torp12 napisał/a:

No dobra ale to Niutony w sezonie letnim uciekaja tylko na hamowni czy i w normalnej jezdzie?

Obojetnie. Każdego ciepłego lata.

Najlepiej obserwowane było na przykładzie czasów na 1/4 mili na Santa Pod w 2006 roku w przypadku Glena i Dereka z CVR4. W lutym mieli coś pod 13.7, a w lipcu jeden 14.9 a drugi 15.2 :shock:
Zarówno temperatura powietrza jak i wilgotność ma znaczenie.

Torp12 - 17-07-2012, 20:39

swinks_UK napisał/a:

Najlepiej obserwowane było na przykładzie czasów na 1/4 mili na Santa Pod w 2006 roku w przypadku Glena i Dereka z CVR4. W lutym mieli coś pod 13.7, a w lipcu jeden 14.9 a drugi 15.2 :shock:
Zarówno temperatura powietrza jak i wilgotność ma znaczenie.


No dobra dla silnikow turbo to sie mozna bylo domyslec. Nie wiedzialem ze i dla wolnossacych taka roznica jest:) Poczekamy do zimy i zrobimy moze jakis kolejny sprawdzian:)

P.S Swinks masz dla mnie paczuszke?:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group