To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - czarny sedan w tiptroniku ;)

robertdg - 18-04-2012, 08:46

Mi w ubezpieczalni powiedzieli, że obecnie BMW jest droższe od Mitsubishi na ubezpieczeniu obowiązkowym OC, bo czesto trzaskają się nim młodzi ludzie, tylko ujeła to bardziej profesjonalnie :P
sveno - 18-04-2012, 08:55

tomek84 napisał/a:
ale też napisz jak je użytkują, bo z tego co opowiadałeś, to lekko nie mają
u braci tak, ale pomijając fakt spalonego sprzęgła i hamulców, obie E46 mają dziwne bolączki: ciężko otwierające się drzwi w Coupe (nowy mechanizm klamki 500zł) luzy na wale/w dyfrze (to już było przed zakupem w obydwu sztukach, nie da się tym płynnie jezdzić), w korkach trzeba ciągle obserwować wskaźnik temperatury chłodziwa (jedna już się raz zagotowała, druga miała stan podgorączkowy) problemy z wentylatorem przy chłodnicy-nie działa przez to klima i kilka innych o których nie pamiętam. Z 5 ojca inne przeboje: przekładnia kierownicza-mega luz, no i zgnite progi (ostatnio mi lewarek wpadł do auta jak koła zmieniałem :) ) a nie była bita, przynajmniej nie po bokach :)
Niestety fakty są takie, że te auta mają sportowe zacięcie i tylni napęd, co sprawia że tak chętnie sa kupowane przez karków w celu katowania (moja rodzina niewiele odbiega od schematu niestety) dlatego kupowanie tego to totolotek: niby jest szansa, że wygrasz, ale tak naprawdę zasilisz kieszeń innej osoby. A na potwierdzenie tej tezy:
robertdg napisał/a:
BMW jest droższe od Mitsubishi na ubezpieczeniu obowiązkowym OC, bo czesto trzaskają się nim młodzi ludzie

:)


A jak juz jestesmy w temacie to powiem tylko, że Beemki nie jadą!!! Galantem objechałem E46 2.2l 170KM bez junkersa. Strasznie się zdziwiłem, bo auto młodsze, lżejsze, mocniejsze, LPG nie widziało. Mina brata bezcenna :D Gal ma potencjał :)

robertdg - 18-04-2012, 09:08

sveno napisał/a:
A jak juz jestesmy w temacie to powiem tylko, że Beemki nie jadą!!! Galantem objechałem E46 2.2l 170KM bez junkersa. Strasznie się zdziwiłem, bo auto młodsze, lżejsze, mocniejsze, LPG nie widziało. Mina brata bezcenna :D Gal ma potencjał :)
Gal ma wyższy moment i niżej położony punkt mocy który lepiej sie zgrywa z momentem, w Beemce jest to bardziej rozwlekłe.
sveno - 18-04-2012, 09:18

robertdg napisał/a:
Gal ma wyższy moment
na papierze dokładnie o 13Nm, ale liczy się moment na kołach a nie na silniku, a Galant ma sporo dłuższe przełożenia w porównaniu do tej trójki, co też powinno go stawiać na straconej pozycji. EOT bo się dom publiczny zrobił w temacie Dominika :)
danino88 - 18-04-2012, 09:48

Cytat:
EOT bo się dom publiczny zrobił w temacie Dominika :)


e tam przynajmniej wiemy co i jak z następcą galanta, o którego ciężko :)

Xsystoff - 18-04-2012, 10:05

sveno napisał/a:
luzy na wale/w dyfrze (to już było przed zakupem w obydwu sztukach, nie da się tym płynnie jezdzić),

Od strzelania sprzeglem i latania bokami (widac wczesniejsi wlasciciele ich nie oszczedzali), co tylko potwierdza spalone sprzeglo. Wymiana wszystkich gum z tylu to 2 tysiace zl i bedzie gites, bo luzy sie nei robia na samym wale i dyfrze.

sveno napisał/a:

w korkach trzeba ciągle obserwować wskaźnik temperatury chłodziwa (jedna już się raz zagotowała, druga miała stan podgorączkowy) problemy z wentylatorem przy chłodnicy-nie działa przez to klima i kilka innych o których nie pamiętam.

Wymienia sie visco i po temacie, jezeli to nei pomaga to znaczy ze byla juz w przeszlosci przegrzana i trzeba czape sciagac, pewnie jest krzywa i puszcza, rzedowe szostki sa na to wrazliwe (dluga glowica). Efekt katowania albo na zimno albo jak zesralo sie visco to ktos przegapil. Tylko, ze to sie wymienia natychmiast jak padnie, a nie jezdzi bez i uwaza w korkach. Druciarstwo.

sveno napisał/a:

Z 5 ojca inne przeboje: przekładnia kierownicza-mega luz, no i zgnite progi (ostatnio mi lewarek wpadł do auta jak koła zmieniałem :) ) a nie była bita, przynajmniej nie po bokach :)

Luz pewnie od strzalu w kraweznik (ah ten tyl naped) albo milionowy przebieg. Zgnite progi i bezywpadkowa przeszlosc = powodz. Te auta nie gnija nie bite i nie zalane, niemcy robia ocynk od 30 lat conajmniej, to nie Mitsubsihi za przeproszeniem :P

sveno napisał/a:

Niestety fakty są takie, że te auta mają sportowe zacięcie i tylni napęd, co sprawia że tak chętnie sa kupowane przez karków w celu katowania

Dokladnie :)

sveno napisał/a:

A jak juz jestesmy w temacie to powiem tylko, że Beemki nie jadą!!!

M54B22 to eco kibel, stare dobre M52B28 albo M50B25 odstawia 2.5 Galanta o lata swietlne, a M54B30 jezdzi jak moj Colt ;) Trojka 2.5/2.8 ma do paki 7.2s, to juz dobry zawodnik, a nowsze z 3.0 schodza do 6.5 z tego co pamietam.


Jakbym mial zmieniac Galanta to raczej na Legacy H6 3.0 niz BMW ;) Ale na pewno nie kupie juz nigdy przod napedu :P 4x4 albo tyl.

Marcin-Krak - 18-04-2012, 11:03

Dominik pokaż zdjęcia tego swojego BMW - bo jak tak "paczę" na temat, to widzę, że już je masz :P
Matejko - 18-04-2012, 11:28

Krzyzak napisał/a:
ojtam - przecież wiesz, że jeżdżę też na 225/45/17 :P
ja też mam znajomych z bmw i są zadowoleni - w sumie tylko 1 miał jakieś problemy,


nie nie Darku, mam kilku znajomych z bmw i to nowymi x5, x6, 530d F10 i kazdy jest zadowolony, ale ten jeden jezdzi W126 i mu bmw pukalo(normalna praca tego zawieszenia)

Xsystoff napisał/a:
Jak chce sie komfortu to sie kupuje Mercedesa z Airmaticiem czy jak to sie zwie,


ten sam znajomy kupil nowa E-klase z tym i nie uwierzycie.... tez mu do konca nie pasuje, a zawieszenie w Polsce świruje na dziurach, bo za późno napompuje a powinien juz puscic i sa stuki, puki

sveno - 18-04-2012, 11:47

Xsystoff napisał/a:
Od strzelania sprzeglem i latania bokami (widac wczesniejsi wlasciciele ich nie oszczedzali), co tylko potwierdza spalone sprzeglo
sprzęgło to spalił mój brat a nie poprzedni właściciel i zrobił to baaardzo "inteligentnie" :)
Xsystoff napisał/a:
Wymienia sie visco i po temacie,
eeee nie jestem pewien, ale w E46 chyba nie ma Viskozy, wiatrak napędzany jest tylko silnikiem elektrycznym, w E30 owszem jest visco. Poprawcie jak się mylę.
Xsystoff napisał/a:
M54B22 to eco kibel
:mrgreen: Na papierze wychodzi lepiej niż Galant, pierwsze wrażenie z jazdy też było ok, dopiero bezpośrednia konfrontacja pokazała to co napisałeś.
Xsystoff napisał/a:
stare dobre M52B28 albo M50B25 odstawia 2.5 Galanta o lata swietlne
czyli sam stwierdzasz, że potrzeba przynajmniej 192 bawarskich koni mechanicznych w lżejszej budzie, żeby wystartować lepiej niż 163 japońskie KM :mrgreen: nie mam pytań :)
tommyc1 - 18-04-2012, 11:59

Dopiero teraz trafiłem na ten temat i przyznam, że ten biały Galantek bardzo mi się podoba i byłbym nawet skłonny do zakupu , ale dla mnie ma jedną dużą wadę: starszy jak 10 lat, więc nie wykupię AC :( . Bardzo ładnie utrzymany egzemplarz-gratuluję.
Xsystoff - 18-04-2012, 13:25

sveno napisał/a:
E46 chyba nie ma Viskozy, wiatrak napędzany jest tylko silnikiem elektrycznym, w E30 owszem jest visco. Poprawcie jak się mylę.

Jest visco w e46 i sypie sie tak samo jak te w e30, e34 itp :)


sveno napisał/a:
Na papierze wychodzi lepiej niż Galant, pierwsze wrażenie z jazdy też było ok, dopiero bezpośrednia konfrontacja pokazała to co napisałeś.

Papier wszystko przyjmie, a Galant jak na swoja moc jest bardzo szybki, Rafal stawal na kresce z wieloma samochodami i jeszcze z zadnym podobnym gabarytowo i o podobnej mocy nie przegral z tego co mowil. Troche malo tych koni z 2.5l ale sa to zwawe japonskie zapierdzielaki ;)

Rafal_Szczecin - 18-04-2012, 14:04

Derpin napisał/a:
i powiem Wam że bajka


Tacie sie srednio podoba :)




teraz zagadka :D

jest to auto produkowane w nie zmienionej formie od 6 lat :D , ktore idzie kupic w salonie jako nowke :)
do wyboru mamy rowniez uzywki z lat 2006 ktore wyglada identyko jak to ktore przed chwila opuscilo salon :D

Tomek - 18-04-2012, 14:05

Rafal_Szczecin napisał/a:


jest to auto produkowane w nie zmienionej formie od 6 lat :D , ktore idzie kupic w salonie jako nowke :)
do wyboru mamy rowniez uzywki z lat 2006 ktore wyglada identyko jak to ktore przed chwila opuscilo salon :D


dodaj podpowiedź ile kuniuf to ma, albo co to za charakter auta
bo jedyne co mi przychodzi na szybko do głowy to Alfa 159, o co jednak Derpina nie podejrzewam

MKV - 18-04-2012, 14:21

tommyc1 napisał/a:
Dopiero teraz trafiłem na ten temat i przyznam, że ten biały Galantek bardzo mi się podoba i byłbym nawet skłonny do zakupu , ale dla mnie ma jedną dużą wadę: starszy jak 10 lat, więc nie wykupię AC :(


Niestety mam dokładnie ten sam problem - brak możliwości wykupu AC dla Galanta kombi - zostaje chyba tylko kupno nowszego sedana...

sveno napisał/a:

Xsystoff napisał/a:
stare dobre M52B28 albo M50B25 odstawia 2.5 Galanta o lata swietlne
czyli sam stwierdzasz, że potrzeba przynajmniej 192 bawarskich koni mechanicznych w lżejszej budzie, żeby wystartować lepiej niż 163 japońskie KM :mrgreen: nie mam pytań :)


Te stare dobre siniki BMW (2.5 192KM) dostawały z kreski od starego dobrego wolnossącego 1.3 G13B od Suzuki więc jakoś nie imponują mi osiągami :P

Anonymous - 18-04-2012, 14:24

Rafał koniec podpowiedzi :!: :P

Marcin-Krak napisał/a:
Dominik pokaż zdjęcia tego swojego BMW - bo jak tak "paczę" na temat, to widzę, że już je masz :P


bmw będę po następnym aucie :P jakaś x6 albo nowa 5, czy 3 :)

tommyc1 napisał/a:
: starszy jak 10 lat, więc nie wykupię AC

MKV napisał/a:
brak możliwości wykupu AC dla Galanta kombi


auta do 12 lat można spokojnie ubezpieczyć na AC, przejedźcie się do jakiegoś dobrego agenta.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group