Nasze Miśki - czarny sedan w tiptroniku ;)
robertdg - 18-04-2012, 08:46
Mi w ubezpieczalni powiedzieli, że obecnie BMW jest droższe od Mitsubishi na ubezpieczeniu obowiązkowym OC, bo czesto trzaskają się nim młodzi ludzie, tylko ujeła to bardziej profesjonalnie
sveno - 18-04-2012, 08:55
tomek84 napisał/a: | ale też napisz jak je użytkują, bo z tego co opowiadałeś, to lekko nie mają | u braci tak, ale pomijając fakt spalonego sprzęgła i hamulców, obie E46 mają dziwne bolączki: ciężko otwierające się drzwi w Coupe (nowy mechanizm klamki 500zł) luzy na wale/w dyfrze (to już było przed zakupem w obydwu sztukach, nie da się tym płynnie jezdzić), w korkach trzeba ciągle obserwować wskaźnik temperatury chłodziwa (jedna już się raz zagotowała, druga miała stan podgorączkowy) problemy z wentylatorem przy chłodnicy-nie działa przez to klima i kilka innych o których nie pamiętam. Z 5 ojca inne przeboje: przekładnia kierownicza-mega luz, no i zgnite progi (ostatnio mi lewarek wpadł do auta jak koła zmieniałem ) a nie była bita, przynajmniej nie po bokach
Niestety fakty są takie, że te auta mają sportowe zacięcie i tylni napęd, co sprawia że tak chętnie sa kupowane przez karków w celu katowania (moja rodzina niewiele odbiega od schematu niestety) dlatego kupowanie tego to totolotek: niby jest szansa, że wygrasz, ale tak naprawdę zasilisz kieszeń innej osoby. A na potwierdzenie tej tezy:
robertdg napisał/a: | BMW jest droższe od Mitsubishi na ubezpieczeniu obowiązkowym OC, bo czesto trzaskają się nim młodzi ludzie |
A jak juz jestesmy w temacie to powiem tylko, że Beemki nie jadą!!! Galantem objechałem E46 2.2l 170KM bez junkersa. Strasznie się zdziwiłem, bo auto młodsze, lżejsze, mocniejsze, LPG nie widziało. Mina brata bezcenna Gal ma potencjał
robertdg - 18-04-2012, 09:08
sveno napisał/a: | A jak juz jestesmy w temacie to powiem tylko, że Beemki nie jadą!!! Galantem objechałem E46 2.2l 170KM bez junkersa. Strasznie się zdziwiłem, bo auto młodsze, lżejsze, mocniejsze, LPG nie widziało. Mina brata bezcenna Gal ma potencjał | Gal ma wyższy moment i niżej położony punkt mocy który lepiej sie zgrywa z momentem, w Beemce jest to bardziej rozwlekłe.
sveno - 18-04-2012, 09:18
robertdg napisał/a: | Gal ma wyższy moment | na papierze dokładnie o 13Nm, ale liczy się moment na kołach a nie na silniku, a Galant ma sporo dłuższe przełożenia w porównaniu do tej trójki, co też powinno go stawiać na straconej pozycji. EOT bo się dom publiczny zrobił w temacie Dominika
danino88 - 18-04-2012, 09:48
Cytat: | EOT bo się dom publiczny zrobił w temacie Dominika |
e tam przynajmniej wiemy co i jak z następcą galanta, o którego ciężko
Xsystoff - 18-04-2012, 10:05
sveno napisał/a: | luzy na wale/w dyfrze (to już było przed zakupem w obydwu sztukach, nie da się tym płynnie jezdzić),
|
Od strzelania sprzeglem i latania bokami (widac wczesniejsi wlasciciele ich nie oszczedzali), co tylko potwierdza spalone sprzeglo. Wymiana wszystkich gum z tylu to 2 tysiace zl i bedzie gites, bo luzy sie nei robia na samym wale i dyfrze.
sveno napisał/a: |
w korkach trzeba ciągle obserwować wskaźnik temperatury chłodziwa (jedna już się raz zagotowała, druga miała stan podgorączkowy) problemy z wentylatorem przy chłodnicy-nie działa przez to klima i kilka innych o których nie pamiętam.
|
Wymienia sie visco i po temacie, jezeli to nei pomaga to znaczy ze byla juz w przeszlosci przegrzana i trzeba czape sciagac, pewnie jest krzywa i puszcza, rzedowe szostki sa na to wrazliwe (dluga glowica). Efekt katowania albo na zimno albo jak zesralo sie visco to ktos przegapil. Tylko, ze to sie wymienia natychmiast jak padnie, a nie jezdzi bez i uwaza w korkach. Druciarstwo.
sveno napisał/a: |
Z 5 ojca inne przeboje: przekładnia kierownicza-mega luz, no i zgnite progi (ostatnio mi lewarek wpadł do auta jak koła zmieniałem ) a nie była bita, przynajmniej nie po bokach |
Luz pewnie od strzalu w kraweznik (ah ten tyl naped) albo milionowy przebieg. Zgnite progi i bezywpadkowa przeszlosc = powodz. Te auta nie gnija nie bite i nie zalane, niemcy robia ocynk od 30 lat conajmniej, to nie Mitsubsihi za przeproszeniem
sveno napisał/a: |
Niestety fakty są takie, że te auta mają sportowe zacięcie i tylni napęd, co sprawia że tak chętnie sa kupowane przez karków w celu katowania |
Dokladnie
sveno napisał/a: |
A jak juz jestesmy w temacie to powiem tylko, że Beemki nie jadą!!! |
M54B22 to eco kibel, stare dobre M52B28 albo M50B25 odstawia 2.5 Galanta o lata swietlne, a M54B30 jezdzi jak moj Colt Trojka 2.5/2.8 ma do paki 7.2s, to juz dobry zawodnik, a nowsze z 3.0 schodza do 6.5 z tego co pamietam.
Jakbym mial zmieniac Galanta to raczej na Legacy H6 3.0 niz BMW Ale na pewno nie kupie juz nigdy przod napedu 4x4 albo tyl.
Marcin-Krak - 18-04-2012, 11:03
Dominik pokaż zdjęcia tego swojego BMW - bo jak tak "paczę" na temat, to widzę, że już je masz
Matejko - 18-04-2012, 11:28
Krzyzak napisał/a: | ojtam - przecież wiesz, że jeżdżę też na 225/45/17
ja też mam znajomych z bmw i są zadowoleni - w sumie tylko 1 miał jakieś problemy, |
nie nie Darku, mam kilku znajomych z bmw i to nowymi x5, x6, 530d F10 i kazdy jest zadowolony, ale ten jeden jezdzi W126 i mu bmw pukalo(normalna praca tego zawieszenia)
Xsystoff napisał/a: | Jak chce sie komfortu to sie kupuje Mercedesa z Airmaticiem czy jak to sie zwie, |
ten sam znajomy kupil nowa E-klase z tym i nie uwierzycie.... tez mu do konca nie pasuje, a zawieszenie w Polsce świruje na dziurach, bo za późno napompuje a powinien juz puscic i sa stuki, puki
sveno - 18-04-2012, 11:47
Xsystoff napisał/a: | Od strzelania sprzeglem i latania bokami (widac wczesniejsi wlasciciele ich nie oszczedzali), co tylko potwierdza spalone sprzeglo | sprzęgło to spalił mój brat a nie poprzedni właściciel i zrobił to baaardzo "inteligentnie"
Xsystoff napisał/a: | Wymienia sie visco i po temacie, | eeee nie jestem pewien, ale w E46 chyba nie ma Viskozy, wiatrak napędzany jest tylko silnikiem elektrycznym, w E30 owszem jest visco. Poprawcie jak się mylę.
Xsystoff napisał/a: | M54B22 to eco kibel | Na papierze wychodzi lepiej niż Galant, pierwsze wrażenie z jazdy też było ok, dopiero bezpośrednia konfrontacja pokazała to co napisałeś.
Xsystoff napisał/a: | stare dobre M52B28 albo M50B25 odstawia 2.5 Galanta o lata swietlne | czyli sam stwierdzasz, że potrzeba przynajmniej 192 bawarskich koni mechanicznych w lżejszej budzie, żeby wystartować lepiej niż 163 japońskie KM nie mam pytań
tommyc1 - 18-04-2012, 11:59
Dopiero teraz trafiłem na ten temat i przyznam, że ten biały Galantek bardzo mi się podoba i byłbym nawet skłonny do zakupu , ale dla mnie ma jedną dużą wadę: starszy jak 10 lat, więc nie wykupię AC . Bardzo ładnie utrzymany egzemplarz-gratuluję.
Xsystoff - 18-04-2012, 13:25
sveno napisał/a: | E46 chyba nie ma Viskozy, wiatrak napędzany jest tylko silnikiem elektrycznym, w E30 owszem jest visco. Poprawcie jak się mylę. |
Jest visco w e46 i sypie sie tak samo jak te w e30, e34 itp
sveno napisał/a: | Na papierze wychodzi lepiej niż Galant, pierwsze wrażenie z jazdy też było ok, dopiero bezpośrednia konfrontacja pokazała to co napisałeś. |
Papier wszystko przyjmie, a Galant jak na swoja moc jest bardzo szybki, Rafal stawal na kresce z wieloma samochodami i jeszcze z zadnym podobnym gabarytowo i o podobnej mocy nie przegral z tego co mowil. Troche malo tych koni z 2.5l ale sa to zwawe japonskie zapierdzielaki
Rafal_Szczecin - 18-04-2012, 14:04
Derpin napisał/a: | i powiem Wam że bajka |
Tacie sie srednio podoba
teraz zagadka
jest to auto produkowane w nie zmienionej formie od 6 lat , ktore idzie kupic w salonie jako nowke
do wyboru mamy rowniez uzywki z lat 2006 ktore wyglada identyko jak to ktore przed chwila opuscilo salon
Tomek - 18-04-2012, 14:05
Rafal_Szczecin napisał/a: |
jest to auto produkowane w nie zmienionej formie od 6 lat , ktore idzie kupic w salonie jako nowke
do wyboru mamy rowniez uzywki z lat 2006 ktore wyglada identyko jak to ktore przed chwila opuscilo salon |
dodaj podpowiedź ile kuniuf to ma, albo co to za charakter auta
bo jedyne co mi przychodzi na szybko do głowy to Alfa 159, o co jednak Derpina nie podejrzewam
MKV - 18-04-2012, 14:21
tommyc1 napisał/a: | Dopiero teraz trafiłem na ten temat i przyznam, że ten biały Galantek bardzo mi się podoba i byłbym nawet skłonny do zakupu , ale dla mnie ma jedną dużą wadę: starszy jak 10 lat, więc nie wykupię AC |
Niestety mam dokładnie ten sam problem - brak możliwości wykupu AC dla Galanta kombi - zostaje chyba tylko kupno nowszego sedana...
sveno napisał/a: |
Xsystoff napisał/a: | stare dobre M52B28 albo M50B25 odstawia 2.5 Galanta o lata swietlne | czyli sam stwierdzasz, że potrzeba przynajmniej 192 bawarskich koni mechanicznych w lżejszej budzie, żeby wystartować lepiej niż 163 japońskie KM nie mam pytań |
Te stare dobre siniki BMW (2.5 192KM) dostawały z kreski od starego dobrego wolnossącego 1.3 G13B od Suzuki więc jakoś nie imponują mi osiągami
Anonymous - 18-04-2012, 14:24
Rafał koniec podpowiedzi
Marcin-Krak napisał/a: | Dominik pokaż zdjęcia tego swojego BMW - bo jak tak "paczę" na temat, to widzę, że już je masz |
bmw będę po następnym aucie jakaś x6 albo nowa 5, czy 3
tommyc1 napisał/a: | : starszy jak 10 lat, więc nie wykupię AC |
MKV napisał/a: | brak możliwości wykupu AC dla Galanta kombi |
auta do 12 lat można spokojnie ubezpieczyć na AC, przejedźcie się do jakiegoś dobrego agenta.
|
|
|