Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT
Tomek - 21-06-2013, 08:26
danino88 napisał/a: |
auto będzie jasne, bardzo jasne |
maluj na przezroczysty
inq - 21-06-2013, 08:51
Zrób jasny czarny i też będzie ładnie
danino88 - 21-06-2013, 08:56
Cytat: | maluj na przezroczysty |
Tomku będzie bezbarwny na koniec
D1VenO - 21-06-2013, 10:16
Sata jest gotowa, na weekend pożyczam kumplowi iwate ale wraca w niedziele więc nie ma strachu. Poza tym zrobimy tak że wiaderka z farbą podwiesi się na suficie i po prostu wylejemy na dach i poczekamy aż spłynie równo.
uparłeś się na ten jasny srebrny strasznie.
pomalujmy go na szampan lambo
tresorex - 21-06-2013, 11:24
Te małe światełka boczne od legnuma pasują do budy od galanta? Ktoś chyba je kiedyś montował i była szpara...
Kojarzę tą klapę... takie zwłoki montujesz na auto?
D1VenO - 21-06-2013, 11:27
przecież on wsadził kompletny tył leguminy, to czmeu ma nie pasować ?
tresorex - 21-06-2013, 11:31
No tak, zapomniałem że zderzak podchodzi pod samą lampę
D1VenO - 21-06-2013, 11:49
ja tam nie widzę różnicy w tych światłach ;P Jak by po tym zabiegu był to sedan to bym się jarał a tak to zwykłe kombi
sveno - 21-06-2013, 12:16
D1VenO napisał/a: | przedni gril masz ciemny tyl ciemny jest gitara | daj jeszcze progi i tylne dokładki w ciemny i będzie jak Fiat:
swinks_UK - 21-06-2013, 12:22
danino88 napisał/a: | w sobotę trochę przedmuchałem turbiny i na trasie przy około 150km/h zapalił się CE, pomimo zmiany na PB nie chciał zgasnąć. Auto dalej jechało normalnie, a po przyjeździe na miejsce i zgaszeniu i odpaleniu CE zgasł. Kto pomoże co to mogło być ? |
Miał za gorąco.
EGT przekroczyło magiczną granicę.
CE nie pokaże błędów, po prostu sonda odmówiła współpracy.
Fragu - 21-06-2013, 13:11
sveno, ahahahhahahaha rozwaliłeś mnie i naklejki Brush czy jak to tam bylo
londolut - 21-06-2013, 13:21
tresorex, D1VenO, pepi robił takiego przeszczepa i nie do końca wszystko tam chyba grało.
Owczar - 21-06-2013, 13:26
Dokładnie, tutaj wygląda pnp, a z tego co pamietam to pepi rzeźbił trochę w blacharce.
adaxo - 21-06-2013, 21:25
swinks_UK napisał/a: | danino88 napisał/a: | w sobotę trochę przedmuchałem turbiny i na trasie przy około 150km/h zapalił się CE, pomimo zmiany na PB nie chciał zgasnąć. Auto dalej jechało normalnie, a po przyjeździe na miejsce i zgaszeniu i odpaleniu CE zgasł. Kto pomoże co to mogło być ? |
Miał za gorąco.
EGT przekroczyło magiczną granicę.
CE nie pokaże błędów, po prostu sonda odmówiła współpracy. |
Skąd ECU wie jakie jest EGT??
btw, mam/miałem podobny 'problem', głównie podczas, ze tak powiem, żwawego włączania sie do ruchu (czyt 2 i 3 do odcinki ) i potem spokojnie i CE wywalał do zgaszenia i ponownego odpalenia,AFR wskakiwał na 17, błędów zapisanych 0, był podobny problem wałkowany na cvr4 i wyszło (IIRC) coś nie teges z przekaźnikiem od pompy paliwa.
Od paru miesięcy problem się nie pojawia u mnie wiec to olałem.
swinks_UK - 21-06-2013, 22:45
adaxo napisał/a: |
Skąd ECU wie jakie jest EGT??
|
Oczywiscie, że nie ma
Ale byłem świadkiem 2 razy w Eurospec jak vr4 na rolkach doświadczył tej sytuacji i na wykresie było cofnięcie zapłonu, na laptopie naście knocków a w próbniku w wydechu zdecydowanie za gorąco.
Słowa Bena: "egt over the effin roof" (to przy hamowaniu Galanta Mark4)
|
|
|