To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - dj danio i VR4 2,5V6TT

Tomek - 21-06-2013, 08:26

danino88 napisał/a:

auto będzie jasne, bardzo jasne :)


maluj na przezroczysty

inq - 21-06-2013, 08:51

Zrób jasny czarny i też będzie ładnie :twisted:
danino88 - 21-06-2013, 08:56

Cytat:
maluj na przezroczysty


Tomku będzie bezbarwny na koniec ;)

D1VenO - 21-06-2013, 10:16

Sata jest gotowa, na weekend pożyczam kumplowi iwate ale wraca w niedziele więc nie ma strachu. Poza tym zrobimy tak że wiaderka z farbą podwiesi się na suficie i po prostu wylejemy na dach i poczekamy aż spłynie równo.

uparłeś się na ten jasny srebrny strasznie.


pomalujmy go na szampan lambo

tresorex - 21-06-2013, 11:24

Te małe światełka boczne od legnuma pasują do budy od galanta? Ktoś chyba je kiedyś montował i była szpara...

Kojarzę tą klapę... takie zwłoki montujesz na auto? ;) 8)

D1VenO - 21-06-2013, 11:27

przecież on wsadził kompletny tył leguminy, to czmeu ma nie pasować ?
tresorex - 21-06-2013, 11:31

No tak, zapomniałem że zderzak podchodzi pod samą lampę ;)
D1VenO - 21-06-2013, 11:49

ja tam nie widzę różnicy w tych światłach ;P Jak by po tym zabiegu był to sedan to bym się jarał a tak to zwykłe kombi
sveno - 21-06-2013, 12:16

D1VenO napisał/a:
przedni gril masz ciemny tyl ciemny jest gitara :)
daj jeszcze progi i tylne dokładki w ciemny i będzie jak Fiat:


:)

swinks_UK - 21-06-2013, 12:22

danino88 napisał/a:
w sobotę trochę przedmuchałem turbiny i na trasie przy około 150km/h zapalił się CE, pomimo zmiany na PB nie chciał zgasnąć. Auto dalej jechało normalnie, a po przyjeździe na miejsce i zgaszeniu i odpaleniu CE zgasł. Kto pomoże co to mogło być ?

Miał za gorąco.
EGT przekroczyło magiczną granicę.
CE nie pokaże błędów, po prostu sonda odmówiła współpracy.

Fragu - 21-06-2013, 13:11

sveno, ahahahhahahaha rozwaliłeś mnie :D i naklejki Brush czy jak to tam bylo
londolut - 21-06-2013, 13:21

tresorex, D1VenO, pepi robił takiego przeszczepa i nie do końca wszystko tam chyba grało.
Owczar - 21-06-2013, 13:26

Dokładnie, tutaj wygląda pnp, a z tego co pamietam to pepi rzeźbił trochę w blacharce.
adaxo - 21-06-2013, 21:25

swinks_UK napisał/a:
danino88 napisał/a:
w sobotę trochę przedmuchałem turbiny i na trasie przy około 150km/h zapalił się CE, pomimo zmiany na PB nie chciał zgasnąć. Auto dalej jechało normalnie, a po przyjeździe na miejsce i zgaszeniu i odpaleniu CE zgasł. Kto pomoże co to mogło być ?

Miał za gorąco.
EGT przekroczyło magiczną granicę.
CE nie pokaże błędów, po prostu sonda odmówiła współpracy.



Skąd ECU wie jakie jest EGT??


btw, mam/miałem podobny 'problem', głównie podczas, ze tak powiem, żwawego włączania sie do ruchu (czyt 2 i 3 do odcinki :mrgreen: ) i potem spokojnie i CE wywalał do zgaszenia i ponownego odpalenia,AFR wskakiwał na 17, błędów zapisanych 0, był podobny problem wałkowany na cvr4 i wyszło (IIRC) coś nie teges z przekaźnikiem od pompy paliwa.
Od paru miesięcy problem się nie pojawia u mnie wiec to olałem.

swinks_UK - 21-06-2013, 22:45

adaxo napisał/a:

Skąd ECU wie jakie jest EGT??

Oczywiscie, że nie ma :wink:

Ale byłem świadkiem 2 razy w Eurospec jak vr4 na rolkach doświadczył tej sytuacji i na wykresie było cofnięcie zapłonu, na laptopie naście knocków a w próbniku w wydechu zdecydowanie za gorąco.
Słowa Bena: "egt over the effin roof" (to przy hamowaniu Galanta Mark4)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group