To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III Ogólne - Pierwsze wrażenia

tatahani - 07-03-2014, 12:02

To z górki przy wyłączonym silniku :)
nasa1 - 07-03-2014, 12:33

JCH napisał/a:
nasa1 napisał/a:
Fajny widok w Outku, kiedy Ci pokazuje, że masz do przejechania 1050 km na baku
A taki widok widziałeś :?:
Obrazek Obrazek
To pierwsze to dystans do przejechania i godzina, to drugie to średnie zużycie po przejechaniu ok. 70 km i godzina :)
nasa1 napisał/a:
tempomat na 180 km/h i spalanie 9,5 l
Też znośnie przy takiej prędkości :roll:

Czym ty to jeździsz, że pali jak Panda? :D
Ja piszę o tym, że jak na tak duże auto silnik 2,2 DID jest w OIII bardzo elastyczny i mocny, a spalanie (kiedy jedziesz oszczędnie) potrafi zejść poniżej OII z 2.0 TDI
Wiesz, żona zwana moją jeździ Aurisem 1,4 Diesel to też by ci podobne fotki wstawiła :mrgreen:

JCH - 07-03-2014, 12:39

krzychu napisał/a:
Dodając do tego wczesną godzinę....
krzychu, brniemy w OT.... :roll:
Odpowiadając.....
ZONK :mrgreen:
Tak jak Mitsu, Subaru przyoszczędziło na wyświetlaczu. Była 5:04 PM. W dodatku grudniowe, piątkowe popołudnie 8)

nasa1 napisał/a:
Czym ty to jeździsz, że pali jak Panda?
Masz w podpisie. Subaru Outback 2.0 diesel. Auto waży 1,5 tony, cały czas kręci czterema kółkami.... więc jakoś tam porównywać z Outlanderem można. Jest trochę niższy niż OII, niż OIII pewnie też :roll:
nasa1 - 07-03-2014, 12:48

W porównaniu do OII jest spory progres, a o wyglądzie się nie wypowiadam, bo o gustach się nie dyskutuje. Ma się podobać kierowcy, a nie innym. Mi się bardzo podoba, a ja nim jeżdżę. Jedyne czego można się czepić, to zbyt mocne wspomaganie kierownicy, poza tym same plusy po przesiadce z 3 letniego OII.
jero66 - 07-03-2014, 14:13

W automacie 2,2 DiD udało mi się zejść do 6,9l ale na trasie ok. 100 km. Na autostradzie podobnie :)
lexus - 07-03-2014, 14:26

W ostatnim motorze jest test 12 SUV-ów i OIII trzyma się dzielnie tylko te Hamulce 41m ze 100/km/godz nawet ssangyong ma lepsze :mrgreen:
mitsu00 - 07-03-2014, 14:55

jero66 napisał/a:
W automacie 2,2 DiD udało mi się zejść do 6,9l ale na trasie ok. 100 km. Na autostradzie podobnie :)

To b dobry wynik. 2.2HDI chlal mi na autostradzie przy przepisowych 140km/h 12-13l :axe: 90-100km/h spalanie schodzilo do normalnego 7-7,5l/100km

jmgmotocykle - 07-03-2014, 15:23

znowu robi się przedszkole..... spasujcie...
dzisiaj doszedłem to takich wniosków - przy mocy 150KM CTV nie powinien być dokładany - po prostu jest to za mała moc żeby "udźwignąć" charakterystykę tej skrzyni.. prywatnie mam mazdę cx9 z motorem 3.7 coś pod 280 kucy - tu ta skrzynia się sprawdza super.
Natomiast dzisiaj jeździłem mazdą cx5 z automatem - zupełnie inne odczucia i uważam że następnym krokiem w OIII powinna być zmiana CTV na automat.

mitsu00 - 07-03-2014, 18:20

jmgmotocykle napisał/a:
znowu robi się przedszkole..... spasujcie...
dzisiaj doszedłem to takich wniosków - przy mocy 150KM CTV nie powinien być dokładany - po prostu jest to za mała moc żeby "udźwignąć" charakterystykę tej skrzyni.. prywatnie mam mazdę cx9 z motorem 3.7 coś pod 280 kucy - tu ta skrzynia się sprawdza super.
Natomiast dzisiaj jeździłem mazdą cx5 z automatem - zupełnie inne odczucia i uważam że następnym krokiem w OIII powinna być zmiana CTV na automat.
Wroci borsak1 to pozamiata :mrgreen:
badi - 08-03-2014, 23:17

Panowie mam pytanie z innej beczki. Z góry przepraszam jeśli piszę w złym miejscu, ale nie wiedziałem gdzie to wcisnąć. W razie czego przenieście to Panowie Admini. Czy felgi o parametrach 6,5Jx18, ET40, 5x114,3 będą pasowały do Outlandera III? Mam takie na Qashqaiu i będę wkrótce zmieniał auto właśnie na OIII. Miałbym elegancko dwa komplety 18-stek, na 16 wg mnie Outek nie wygląda. Jest tu ktoś od kół? Pozdrawiam.
KowaliK - 09-03-2014, 00:11

Na 99% będą pasować - Outlander oryginalnie ma 7Jx18 i ET38. Felga będzie 2mm bardziej 'wypchnięta' na zewnątrz ale węższa o pół cala. ;)
krzychu - 09-03-2014, 07:49

KowaliK - jak zakłada większe ET to będzie bardziej do wewnątrz. Ale 2mm różnicy nie robią szczególnie, że jest węższa.

Tylko jest oprócz tych parametrów sprawdź średnicę otworu centrującego. Jak jest większy to są pierścienie centrujące, a jak za małe to można podtoczyć u tokarza (ja tak robiłem z felgami od Hondy).

badi - 09-03-2014, 13:54

No to zimówki już mam, koła oczywiście. Oponki się może wyciśnie od dealera. Chcę założyć 19-stki na lato. Nie pytajcie dlaczego, taki mam kaprys. Jakie opony będą pasowały przy tak dużej feldze? Dziękuję za odzew :D
mitsu00 - 09-03-2014, 14:00

badi napisał/a:
No to zimówki już mam, koła oczywiście. Oponki się może wyciśnie od dealera. Chcę założyć 19-stki na lato. Nie pytajcie dlaczego, taki mam kaprys. Jakie opony będą pasowały przy tak dużej feldze? Dziękuję za odzew :D
Ja bym zadzwonil do ASO i zapytal o rozmiar opony. Do OII sa opcjonalne 19'' jako akcesorium. Do OIII rozmiary sa te same. Mozesz tez np sprawdzic zamienniki opon do ori rozmiaru na opony.pl
W Avensisie jezdze na 19'' latem i auto wyglada przekozacko na takich felgach :wink:


KowaliK - 09-03-2014, 16:18

krzychu napisał/a:
KowaliK - jak zakłada większe ET to będzie bardziej do wewnątrz. Ale 2mm różnicy nie robią szczególnie, że jest węższa.


Jasne, na odwrót niż napisałem. :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group