To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Komputer pokładowy

mar111cin - 30-07-2011, 18:08

będzie najbardziej "fabryczne", niefabrycznie opcjonalne wyposażenie :lol:

coś czego w galancie brakowało od zawsze ;) a pasuje jak do tego auto stworzone xD

szkoda tylko że ten cały daszek na zegarek w galancie nie jest fabrycznie zaraz nad wylotami powietrza. Znacznie by to poprawiło czytelność ekranu z tak bliskiej odległości ;)


a już ktoś zamontował może wersję z "białym" tłem? może się pochwalić jakimiś fotkami/spostrzeżeniami jak to wygląda?

krzypolo - 01-08-2011, 21:37

no to i ja sie dopiszę ...............

1. sveno
2. tomek84
3. dawidowski13
4. krzypolo

tws - 02-08-2011, 14:27

sonde można zakończyć, wynik jest jednoznaczny

będę chciał zrobić coś takiego:



Do górnych opcji pewnie jeszcze dojdzie AFR, vacuum/boost, ale dopiero jak te funkcje zrealizuje

SW2 krótko będzie przełączać między DL
SW3 krótko będzie przełączać między DR
SW3 długo będzie to samo działanie co w ekranie prędkości (opcje resetu)

uprzedzając pytania:
- tak, po środku będzie dalej wskazanie na czym jedziemy (P/G)
- nie, nie wiem czy wszystkie kombinacje zrealizuje ;)

mar111cin - 02-08-2011, 18:47

dobre :D
brodzky - 02-08-2011, 20:22

kaczart a można zrobić benzyna pusty kwadracik gaz pełny kwadracik? Słabo już widzę a to by sprawę ułatwiło :P
sveno - 02-08-2011, 21:14

brodzky napisał/a:
Słabo już widzę
i prowadzisz auto?
SPIDER-ek - 02-08-2011, 22:43

brodzky napisał/a:
Słabo już widzę a to by sprawę ułatwiło :P


bo nie trzeba było się gapić na dupy tyle

swinks_UK - 02-08-2011, 23:48

kaczart napisał/a:
...będę chciał zrobić coś takiego...


I oto chodzi !!! :thumbleft:


kaczart napisał/a:
Do górnych opcji pewnie jeszcze dojdzie AFR, vacuum/boost, ale dopiero jak te funkcje zrealizuje

Hurra!
Zdecydowanie poczekam na te cuda. :wav:

SPIDER-ek - 08-08-2011, 16:02

kaczart, Jak tam dalsze prace nad softem? Zapowiada się ciekawie.
tws - 08-08-2011, 20:29

powoli do przodu, ta 'personalizacja' całkiem sporo zasobów zżera i mam problemy żeby to upakować, bo już i tak było ciasno.. na razie optymalizuje kod , jeszcze przyjdzie trochę poczekać, tydzień na pewno + testy. Chyba że ktoś się nie może doczekać i będzie chciał być beta testerem nowej wersji... ;) mam nadzieję że nie będzie żadnych błędów ale nigdy nic nie wiadomo przy takiej ilości zmian i w firmware i w programie na pc
Owczar - 08-08-2011, 21:20

kaczart, ja tam mogę być beta testerem. W razie czego masz pewne info zwrotne co i jak działa :)
tommyc1 - 09-08-2011, 11:43

Dawno w ten temat nie zaglądałem a tu widzę konkreciki już... może też bym się podpiął do zamówienia, ale zobaczę jak się ostatecznie cena ukształtuje :D .
SPIDER-ek - 11-08-2011, 11:12

kaczart, mam prośbę co do parametrów defaultowych po wyłączeniu zasilania w ogóle od UKP.
Bo wczoraj miałem niemiłe zaskoczenie podczas próby uruchomienia samochodu.

Standardowo jest opcja pokazywania zegarka w trybie uśpienia. I to rozładowało mi akumulator który jest słaby. Nie zauważyłem że mam tą opcję włączoną, a zegarka w trybie uśpienia wogóle prawie nie widać, a prąd jest brany.
Więc prośba aby ten domyślny zegarek był wyłączony, albo te dane były na stałe zapisywane w e2promie.

tws - 11-08-2011, 15:43

w nowej wersji będą zapisywane do eepromu

Z tym, że UKP przy wyłączonym zapłonie z zegarkiem bierze ok 55mA, a bez zegarka bierze ok 50mA, więc nie sądzę żeby to Ci rozładowało akumulator.. najwięcej bierze podświetlenie, w zależności od typu wyświetlacza jest to 40-100mA.

I tak jeszcze pracuje nad tym, żeby ten pobór w trybie uśpienia jeszcze sporo zmniejszyć. Jednak całkiem procka nie można uśpić bo musi liczyć zegar i date, a dodatkowego układu na sam zegar nie chce dawać.

[ Dodano: 12-08-2011, 17:11 ]
powoli to się wszystko tak robi skomplikowane, że sam będę to obsługiwał ze swoją instrukcją w ręku

trochę to wszystko trwa, jak dotąd zrobione,

- menu pl/ang w ukp
- nowy program na pc w jakichś 70%,
- funkcja przebiegu + ustawianie na pc,
- przypominanie świateł,
- inspekcja/serwis
- ekran użytkownika + pełna konfiguracja z programu (szablon ten co z ekranu licznika),
- możliwość aktywowania/dezaktywowania poszczególnych ekranów,
- regulacja podświetlenia (tylko przyszły hardware 2.0),
- pomiar napięcia aku (tylko przyszły hardware 2.0)

Jeżeli chodzi o inspekcje, to można ustawiać co ile km (5000, 7500, 10000, 12500, 15000, 20000... itd) jak również wpisać kiedy następna inspekcja. Jak inspekcja bliżej niż 1500km to po ekranie z powitaniem wyskoczy ekran z inspekcją na 5 sekund. Jak inspekcja dalej niż 1500km to nic nie wyskoczy, ale jak podczas ekranu powitania naciśniemy przycisk to wywołamy ekran inspekcji na 5 sekund. Zerować inspekcje można też z ustawień UKP - w urządzeniu i na PC.

Zostało jeszcze:
- jednostki....
- obsługa sondy szerokopasmowej oraz czujnika ciśnienia doładowania (vacuum/boost), z tym że w hardware 1.x zakres pomiarowy niestety będzie okrojony - zamiast od 0 do 5V będzie od 0 do 3.5V,
- informacja o gołoledzi
- dokończenie softu na PC
- przetłumaczenie softu na pc z PL na ANG - ale to już na koniec po wszystkich testach


także jeszcze trochę ... i cierpliwości.

[ Dodano: 13-08-2011, 16:15 ]
teraz coś dla tuningowców: http://www.youtube.com/watch?v=r1CM7jNkzWc

SPIDER-ek - 16-08-2011, 14:41

kaczart, no to ładnie z tym wszystkim. Czekamy cierpliwie na wszystkie bajerki.

Ja za to w weekend w końcu zamontowałem dodatkowe przyciski:)




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group