Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a
Juiceman - 08-12-2011, 16:26
Z aktualności :
Misiek był dzisiaj na przeglądzie. Oczywiście wszystko na zielono
Amorki Przód Monroe ~1000km
L:82%P:79%
Amorki Tył KYB ~20 298km
L:79%P:81%
Ponadto do przeczyszczenia mechanizm podnoszenia prawej lampy. No i na ręcznym różnica w hamowaniu to 25%. Czyli Prawe koło hamuje gorzej. Będę musiał to zdiagnozować.
Jutro będzie wizyta w nowym ASO Mitsubishi - ASO GERMAZ - mam parę niespodzianek dla nich zobaczymy czy je wykryją
fj_mike - 09-12-2011, 23:00
Juiceman napisał/a: | mam parę niespodzianek dla nich zobaczymy czy je wykryją |
Jak w programie "Usterka"
Juiceman - 10-12-2011, 00:12
fj_mike napisał/a: | Juiceman napisał/a: | mam parę niespodzianek dla nich zobaczymy czy je wykryją |
Jak w programie "Usterka" |
A i owszem o to chodziło
Najlepsze jest to, że badanie amorków w ASO Germaz wykazało:
Przód:
L:73% P:70%
Tył
L:71% P 67%
Czyli rozbieżności:
Przód:
L: 9% P:9%
Tył:
L: 8% P:14%
I tu pytanie, czy maszyna jest specjalnie przestawiona co by, szybciej amorki wymieniać. Czy jest lepsza z racji, że Serwis otwarty w tym roku? W każdym bądź razie opis wizyty w ASO Germaz będzie zaraz dostępny w odpowiednim dziale ASO. Polecam porównać Taką samą wizytę w ASO Asv - oba Wrocławskie oczywiście.
siara1011 - 14-12-2011, 13:31
Bardzo ładny misiek
swinks_UK - 14-12-2011, 14:48
Przemku, w UK od 80% w dół na amorkach to już notka na przegladzie "amorki do wymiany" A 70% i niżej to czerwona kartka.
Wiec nie chwaliłbm się tak
KucharZ - 14-12-2011, 15:23
swinks_UK napisał/a: | Przemku, w UK od 80% w dół na amorkach to już notka na przegladzie "amorki do wymiany" A 70% i niżej to czerwona kartka.
Wiec nie chwaliłbm się tak |
Tomek, tylko Przemek wymieniał amorki przednie jakies 1,5 miesiąca temu
Jogurt - 14-12-2011, 15:43
mi w colcie na nówkach kayabach wyszło po 60% na tyle, a przód po 290kkm ma ponad 70. to chyba kwestia tego że tyłki lekkie
Anonymous - 14-12-2011, 15:46
z tego co ja słyszałem to maszyna do mierzenia powinna być wykalibrowana pod konkretne auto i koła jakie są na nim założone, bo co innego jak ktoś ma balony a co innego niskiprofil. a że pewnie maszyny w pl pamiętają jeszcze f125 i polonezy to wyniki takie a nie inne.
Juiceman - 14-12-2011, 16:18
Dlatego mnie te rozbieżności dziwią. Bo defakto amorki są nowe. Z tyłu natomiast są sprężyny z przodu znaczy się skok amortyzatora jest dużo mniejszy, niżeli przy normalnych sprężynach. Czyli żywotność amorków powinna być przedłużona.
Rozłożenie masy na poszczególne koła przy pełnej butli oraz 1/4PB w baku:
Przód :
L:460KG P: 437KG - różnica 3%
Tył
L:359KG P 337KG - różnica 4%
Natomiast masa osi przedniej to 897KG, zaś tylniej 696KG
Juiceman - 18-12-2011, 22:39
Misiek znowu odwiedził Deejay Mitsubishi Rescue (polecam stronke na FB
) gdzie załapał się na :
-podgięcie pływaka w butli od gazu Wzrost szacowany jest na 6-8litrów jak będę miał $$ to zobaczy się przy tankowaniu xD
-zmiana baterii
-wymiana osłony drążka kierowniczego
A następna wizyta to będzie już oleju oraz filtrów
Mario - 18-12-2011, 22:43
Juiceman napisał/a: | zmiana baterii |
Jakiej pojemności akumulator ?
deejay - 18-12-2011, 22:46
60Ah 600A by Renault
Juiceman - 18-12-2011, 22:48
No co skoro Mitsubishi zaufało Renault przy Carismie
Jeszcze raz dzięki Bartku:-)
deejay - 18-12-2011, 22:54
Juiceman napisał/a: | No co skoro Mitsubishi zaufało Renault przy Carismie |
I mamy przykład w skrzyniach biegów ...
Juiceman - 18-12-2011, 22:57
Najwyżej przyjadę na reklamację
|
|
|