To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant V6 Juiceman'a

Juiceman - 08-12-2011, 16:26

Z aktualności :
Misiek był dzisiaj na przeglądzie. Oczywiście wszystko na zielono :-)

Amorki Przód Monroe ~1000km
L:82%P:79%
Amorki Tył KYB ~20 298km
L:79%P:81%

Ponadto do przeczyszczenia mechanizm podnoszenia prawej lampy. No i na ręcznym różnica w hamowaniu to 25%. Czyli Prawe koło hamuje gorzej. Będę musiał to zdiagnozować.

Jutro będzie wizyta w nowym ASO Mitsubishi - ASO GERMAZ - mam parę niespodzianek dla nich zobaczymy czy je wykryją :-)

fj_mike - 09-12-2011, 23:00

Juiceman napisał/a:
mam parę niespodzianek dla nich zobaczymy czy je wykryją :-)

Jak w programie "Usterka" :mrgreen:

Juiceman - 10-12-2011, 00:12

fj_mike napisał/a:
Juiceman napisał/a:
mam parę niespodzianek dla nich zobaczymy czy je wykryją :-)

Jak w programie "Usterka" :mrgreen:


A i owszem o to chodziło :-)

Najlepsze jest to, że badanie amorków w ASO Germaz wykazało:

Przód:
L:73% P:70%
Tył
L:71% P 67%

Czyli rozbieżności:
Przód:
L: 9% P:9%
Tył:
L: 8% P:14%

I tu pytanie, czy maszyna jest specjalnie przestawiona co by, szybciej amorki wymieniać. Czy jest lepsza z racji, że Serwis otwarty w tym roku? W każdym bądź razie opis wizyty w ASO Germaz będzie zaraz dostępny w odpowiednim dziale ASO. Polecam porównać Taką samą wizytę w ASO Asv - oba Wrocławskie oczywiście.

siara1011 - 14-12-2011, 13:31

Bardzo ładny misiek :)
swinks_UK - 14-12-2011, 14:48

Przemku, w UK od 80% w dół na amorkach to już notka na przegladzie "amorki do wymiany" :mrgreen: A 70% i niżej to czerwona kartka.
Wiec nie chwaliłbm się tak :mrgreen:

KucharZ - 14-12-2011, 15:23

swinks_UK napisał/a:
Przemku, w UK od 80% w dół na amorkach to już notka na przegladzie "amorki do wymiany" :mrgreen: A 70% i niżej to czerwona kartka.
Wiec nie chwaliłbm się tak :mrgreen:


Tomek, tylko Przemek wymieniał amorki przednie jakies 1,5 miesiąca temu ;)

Jogurt - 14-12-2011, 15:43

mi w colcie na nówkach kayabach wyszło po 60% na tyle, a przód po 290kkm ma ponad 70. to chyba kwestia tego że tyłki lekkie
Anonymous - 14-12-2011, 15:46

z tego co ja słyszałem to maszyna do mierzenia powinna być wykalibrowana pod konkretne auto i koła jakie są na nim założone, bo co innego jak ktoś ma balony a co innego niskiprofil. a że pewnie maszyny w pl pamiętają jeszcze f125 i polonezy to wyniki takie a nie inne.
Juiceman - 14-12-2011, 16:18

Dlatego mnie te rozbieżności dziwią. Bo defakto amorki są nowe. Z tyłu natomiast są sprężyny z przodu znaczy się skok amortyzatora jest dużo mniejszy, niżeli przy normalnych sprężynach. Czyli żywotność amorków powinna być przedłużona.

Rozłożenie masy na poszczególne koła przy pełnej butli oraz 1/4PB w baku:
Przód :
L:460KG P: 437KG - różnica 3%
Tył
L:359KG P 337KG - różnica 4%

Natomiast masa osi przedniej to 897KG, zaś tylniej 696KG

Juiceman - 18-12-2011, 22:39

Misiek znowu odwiedził Deejay Mitsubishi Rescue (polecam stronke na FB :mrgreen:
) gdzie załapał się na :
-podgięcie pływaka w butli od gazu :-) Wzrost szacowany jest na 6-8litrów jak będę miał $$ to zobaczy się przy tankowaniu xD
-zmiana baterii
-wymiana osłony drążka kierowniczego
A następna wizyta to będzie już oleju oraz filtrów :-)

Mario - 18-12-2011, 22:43

Juiceman napisał/a:
zmiana baterii

Jakiej pojemności akumulator ?

deejay - 18-12-2011, 22:46

60Ah 600A by Renault :D
Juiceman - 18-12-2011, 22:48

No co skoro Mitsubishi zaufało Renault przy Carismie :mrgreen:

Jeszcze raz dzięki Bartku:-)

deejay - 18-12-2011, 22:54

Juiceman napisał/a:
No co skoro Mitsubishi zaufało Renault przy Carismie


I mamy przykład w skrzyniach biegów ... :?

Juiceman - 18-12-2011, 22:57

Najwyżej przyjadę na reklamację :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group