To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lubuskie - LUBUSKIE OT

seba77 - 05-11-2011, 16:35

rus_one,Hej Wiesz może Seba do kogo najlepiej dać auto u na bo s trzeba by mi szczotki na rozruszniku mi wymienic ,jbo jak bym miał warónki to sam bym go wykręcił ;)
rus_one - 08-11-2011, 11:47

Koło Bagietki (albo może się przenieśli) jest warsztat od alternatorów i rozruszników. Podjedź zapytaj czy też mogą go wymontować. Robią dobrze. Nawet Kalisz do nich daje.


ps. Wczoraj swój oglądałem przed zimą. Wyjąć go to lekka masakra była...

seba77 - 08-11-2011, 16:58

rus_one napisał/a:
ps. Wczoraj swój oglądałem przed zimą. Wyjąć go to lekka masakra była...

No ja muszę mieć kanał ... ale brak mi owego hehe... mam wiec sam nie poradzę sobie.

volve - 10-12-2011, 13:38

Witam wszystkich ;)

Ale u Was cisza :P

Mam takie pytanko: kumpel kupuje najprawdopodobniej nowego Lancera i zastanawia sie nad wybraniem sie do ZG badź Gorzowa. Co możecie powiedziec o ich salonach, przed czyms przestrzegacie ?

RaVciO - 10-12-2011, 15:56

Przy zakupie nowego auta jeśli chce dostać dobrą ofertę, musi przejść się po kilku salonach albo chociaż podzwonić i wybadać co mu mogą dorzucić w cenie katalogowej. Myślę ponadto, że w Poznaniu będzie łatwiej.
volve - 10-12-2011, 16:20

Na razie z tego co mowił, dali mu lepszą ofertę w Gorzowie niż w Szczecinie.
RaVciO - 10-12-2011, 21:09

Ja znam tylko porównanie ZG vs. POZ

[ Dodano: 12-12-2011, 13:32 ]
Czy przypadkiem nie ma ktoś z Was używanej, ale sprawnej sondy lambda do SS (1.3, 1.6 lub 1.8) - potrzebuję zrobić test, czy winę za chceck engine ponosi moja nowa sonda uniwersalna Boscha, czy jednak coś innego...

Błąd P0125 Insufficient Coolant temperature for Closed Loop Fuel Control.
Wcześniej miałem P0135 i wymieniłem Sondę. Teraz wymieniłem czujnik temp. ale błąd wrócił, są głosy, że to wina sondy...

Pieraś - 12-12-2011, 19:45

No że tak zapytam ... a co ma lambda do temperatury płynu chłodzącego?
Jak masz latptopa to ja mam VAG KKL interfejs i program EvoScan i można popatrzeć jak wygląda temperatura płynu chłodzącego i parametry lambda - nie mam go obcykanego ale te rzeczy powinny być widoczne. Wg opisu w sieci przyczyny:

A code P0125 may mean that one or more of the following has happened:

* Insufficient warm up time
* Low engine coolant level
* Leaking or stuck open thermostat
* Faulty coolant temperature sensor

Wiec nie ma to nic wspolnego z sonda tylko:
- malo plynu
- wycieku
- lub walniety masz czujnik

RaVciO - 13-12-2011, 16:25

Pieraś napisał/a:
No że tak zapytam ... a co ma lambda do temperatury płynu chłodzącego?
Jak masz latptopa to ja mam VAG KKL interfejs i program EvoScan i można popatrzeć jak wygląda temperatura płynu chłodzącego i parametry lambda - nie mam go obcykanego ale te rzeczy powinny być widoczne. Wg opisu w sieci przyczyny:

A code P0125 may mean that one or more of the following has happened:

* Insufficient warm up time
* Low engine coolant level
* Leaking or stuck open thermostat
* Faulty coolant temperature sensor

Wiec nie ma to nic wspolnego z sonda tylko:
- malo plynu
- wycieku
- lub walniety masz czujnik


Obawiam się, że się mylisz. Też najpierw skorzystałem z ogólnodostępnych opisów kodów OBD i tam było tak jak napisałem we wcześniejszym poście, czyli Insufficient Collant Temperature for Closed Loop Fuel i tak też wykazał ScanTool. Dzisiaj w serwisówce od MSS wyczytałem, że jest to błąd P0125 "FeedBack System" i w opisie postępowania trzeba zacząć od sprawdzenia sondy lambda (oxygen sensor). Wcześniej myślałem, że to czujnik temp. itd. i wymieniłem już płyn oraz czujnik temp. ale Check po dwóch dniach powrócił...

Pieraś - 14-12-2011, 15:03

aaa to spox .... generalnie sam widzialem, ze dla roznych marek te kody mowia co innego ... wyszukalem takie info w googlu jak dla mazdy kodow szukalem.
RaVciO - 14-12-2011, 19:31

Też żałuję, że wcześniej tego nie wiedziałem, nie kupowałbym bez sensu czujnika temp. Wcześniejszy błąd P0135 dotyczący podgrzewania sondy był mniej więcej taki sam, to ten P0125 to już niestety coś innego...

[ Dodano: 17-12-2011, 11:15 ]
Da się jakoś "domowym" sposobem sprawdzić czy sonda lambda jest sprawna czy nie?

Piter.v8 - 23-12-2011, 14:28

Wesołych Świąt dla wszystkich Mitsumaniakowych zboczeńców smacznych pierożków itp. Nie zapomnijcie pogadać ze swoimi miśkami. Pozdrawiam znajomych i nieznajomych.
RaVciO - 23-12-2011, 18:52

Nawzajem i niech miśki się drzew nie czepiają.
Pieraś - 23-12-2011, 19:50

RaVcio owszem ... podpinasz multimetr i powinna sie wahac z obrotami od 0.1V do 0.8V.
Tak bylo w peugeocie .. pewnie w kazdym tak samo. Tym bardziej, ze kojarze wskazania po podpieciu sie ELMem do kilku aut.

rus_one - 25-12-2011, 09:43

Nie w każdym, bo są sondy 5V (szajswagen np) Ale ogólnie się zgadza. Miernik powinien latać między 0,1 a 1,1v nawet.

U mnie na benzynie jest od 0,2 do 0,7, Na gazie trochę wyżej



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group