To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 1998 by fj_mike

fj_mike - 25-06-2013, 06:18

Wszyc napisał/a:
kup w końcu jakiś samochód a nie galanta

Jest kilka takich ale musisz mi oddać nerkę :mrgreen:

Hugo napisał/a:
Sporo

Ty nadrabiasz czas z innym silnikiem. Ja na 2.0 się nie przerzucę :P

polaff - 25-06-2013, 06:57

fj_mike, 555 teraz taki syf robi, że strach kupować o montażu do auta nie wspominam. Ja niedawno wymieniałem końcówki drążków i górnego wahacza i już złom jest ze strasznymi luzami...
Owczar - 25-06-2013, 09:06

Ja drążki i końcówki wymieniałem w 2010 roku, w maju. Drążki 555, a końcówki yamato. Końcówki pały po roku i wrzuciłem Hyoundai-a ;)

No lepiej byłoby porównywać V8. Ale co nam pozostanie potem? V12? :P

polaff - 25-06-2013, 09:54

Owczar napisał/a:
w 2010 roku
wydaje mi się, że 555 robiłe jeszcze dobre graty. Wtedy robiłem generalny remont przodu w pokraku i do dziś się trzyma - wymieniłem komplet na 555.
fj_mike - 25-06-2013, 20:33

Owczar napisał/a:
No lepiej byłoby porównywać V8. Ale co nam pozostanie potem? V12?

A jak :mrgreen:

Owczar - 25-06-2013, 22:34

Jakby nie było to ja mam już bliżej do V12, bo jakby nie było to mam 3 cewki od V12 :P
fj_mike - 26-06-2013, 06:23

Rozmawiałem wczoraj z byłą jak się okazało właścicielką czerwonego Galanta E3.
Sprzedała go za 7tys koron norweskich. Był z nim jakiś problem, ale sama nie potrafiła mi powiedzieć co. Raz odpalał, raz nie.
Warsztat za naprawę zaśpiewał około 9tys kr.

Szkoda, że nie wypaliło z tym Galantem. W momencie kiedy go sprzedawał nie było mnie na miejscu w Rosendal. :|

Krzyzak - 26-06-2013, 08:04

fj_mike napisał/a:
Raz odpalał, raz nie.
Pewnie kondensatorki do przelutowania - 2 zł i byłby gotowy... szkoda
fj_mike - 26-06-2013, 20:38

Krzyzak napisał/a:
.. szkoda

No szkoda. Gdybym o tym wiedział (nie było mnie w tej miejscowości jak się posypał) od razu bym go brał.

fj_mike - 11-07-2013, 16:59

W poniedziałek minęły 4 lata od zakupu miśka.
Dla przypomnienia, tak wyglądał w dniu zakupu:


Widać, że lewy nivomat miał już dosyć :P
Obecny przebieg to 216912 km. Od zakupu zrobił u mnie 56413 km.
To trochę ponad 14 tys rocznie. Szału nie ma :mrgreen:

Jutro wymiana wysprzęglika


ABE nie dał rady przez dwa lata.

Także jutro wymiana końcówki drążka, wskakuje Hyundai:


Skompletowałem farbę do konserwacji podwozia:


Oraz test nowego smaru do prowadnic zacisków hamulcowych:

Hugo - 11-07-2013, 19:59

fj_mike napisał/a:
Skompletowałem farbę do konserwacji podwozia:
Co to jest? Farby nie służą do konserwacji :wink:
fj_mike - 11-07-2013, 21:46

Hugo napisał/a:
Co to jest?

Jotacoat aluminium

Hugo napisał/a:
Farby nie służą do konserwacji

Dlaczemu?

Hugo - 11-07-2013, 22:46

fj_mike napisał/a:
Dlaczemu?
Farby do malowania, a do konserwacji są specjalne środki :wink:
fj_mike - 11-07-2013, 22:55

Hugo napisał/a:
a do konserwacji są specjalne środki

No właśnie, jakie konkretnie?

Karta charakterystyki tej farby:
http://www.jotun.com/jotu...f5?OpenDocument

Da radę, powiem nawet, idealnie :wink:

Marcino - 11-07-2013, 23:40

fj_mike napisał/a:
Hugo napisał/a:
a do konserwacji są specjalne środki

No właśnie, jakie konkretnie?

Karta charakterystyki tej farby:
http://www.jotun.com/jotu...f5?OpenDocument

Da radę, powiem nawet, idealnie :wink:

Spory baniak.... straczy na łódkę..... albo i na 2 galanty, jak coś to się piszę:)

ale co ty na to że w karcie pisze...

Cytat:
Inne podłoże
Powłoka może być stosowana na innym podłożu. Więcej informacji można uzyskać w najbliższym oddziale firmy Jotun



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group