To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Powrót po latach do Gala;)

tresorex - 11-10-2017, 10:54

Tylko nie połam kratki nawiewu przy demontażu ;)
eremita - 11-10-2017, 12:31

tresorex napisał/a:
Tylko nie połam kratki nawiewu przy demontażu ;)


Dałem rade

Hugo napisał/a:
eremita napisał/a:
Spradzam oświetlenie przed wyjazdem na przegląd i zonk nie świecą przeciw mgielne tył.

Żarowki dobre, bezpiecznik też ok, co moge jeszcze sprawdzić zanim wybule u elektryka?
Włącznik, a konkretnie styki wewnątrz. Po oczyszczeniu blaszek oraz płytki powinny zadziałać.


Wyczyszczony i nic :(

Pojechałem do elektryka ktory w pięć minut rozwiązał problem :D
Zdejmując przejściówkę z wtyczki haka :oops:

Hugo - 11-10-2017, 16:15

Zwarcie?
eremita - 11-10-2017, 18:10

Hugo napisał/a:
Zwarcie?


Nie, podobno tak jest ze jak podpina sie przyczepkę to wyłaczają sie światła przeciw mgielne by odbijając się od przyczepki nie raziły kierowcy. Teraz wiem po co jest ten dodatkowy styk z boku wtyczki :)
Przejściówkę mam założoną bo nie mam klapki od gniazda a nie chce by sie tam syf dostał. Muszę wymienić tą puszkę.

Hugo - 11-10-2017, 18:43

eremita napisał/a:
Nie, podobno tak jest ze jak podpina sie przyczepkę to wyłaczają sie światła przeciw mgielne by odbijając się od przyczepki nie raziły kierowcy. Teraz wiem po co jest ten dodatkowy styk z boku wtyczki
Dokładnie, w 13-pinowych gniazdach tak jest.
areksz121 - 11-10-2017, 20:46

W 7 -pinowych tak samo jest, często gęsto jak nie ma przeciwmgielnego w jakimś aucie to zaczynam zawsze od haka :wink:
eremita - 16-10-2017, 11:16

tresorex, Ten na Syrokomli nie dał rady i odesłał mnie do warsztatu na Obornickiej między salonem samochodów dla buraków a galerią Arkada, domyślam się że to ten Twój znajomy :mrgreen:
Okazało sie że powrócił błąd P0403 EGR Valve,
Kiedyś już to miałem ale po skasowaniu był spokój teraz sie zapala po chwili jazdy :roll:
Wtedy Owczar mi podpowiedział
Owczar napisał/a:
ZMierz rezystancję zaworu od EGR. Taki brązowy przy kolektorze ssącym od strony kielicha - patrząc od przodu po lewej stronie.

Moge to zrobić w domowych warunkach bez miernika?

Co jeszcze mam sprawdzić?

tresorex - 16-10-2017, 11:24

Tak to mój znajomy. Miernik można kupić za 15-20zł ;) Nim najprościej zmierzyć. Jak nie miernikiem to może evoscan to pokaże? :roll:
tresorex - 18-11-2017, 20:38

I jak, po wymianie zaworka już się nie zaswiecil ce? :)
eremita - 22-11-2017, 22:13

tresorex napisał/a:
I jak, po wymianie zaworka już się nie zaswiecil ce? :)


Wszystko gra :D
Jeszcze raz dzieki i piwko wisze :mrgreen:

I tak w chwile dzieki pomocy tresorexa na spocie coltmani pozbyłem się problemu z błedem egr :D

eremita - 22-11-2017, 22:25

Dzisiaj wróciłem z Kielc z ciekawosci wyjeżdżając zaczeły kończyć się klocki tak że wracałem do domu jak kapelusznik :)
I kolejna dyszka za nami

tresorex - 23-11-2017, 09:18

Nie za ma co ;)

Widzę, że faktycznie w II poliftach na D nie wyświetla się na którym biegu jedziesz :shock: Myślałem, że to jakiś mit :)

eremita - 23-11-2017, 11:23

tresorex napisał/a:

Widzę, że faktycznie w II poliftach na D nie wyświetla się na którym biegu jedziesz Myślałem, że to jakiś mit


Pewnie doszli do wniosku że jak ktoś jedzie w automacie to co go interesuje na jakim biegu :mrgreen:

tommyc1 - 23-11-2017, 15:05

A ja nie wiem dlaczego cały czas myślałem, że poliftowe poliftowe automaty to mają 5 biegów...chyba, że liczba kropek sprzed zmiany a skoro i tak się nie wyświetla to nie ruszali tego detalu... :D
eremita - 23-11-2017, 15:53

tommyc1 napisał/a:
A ja nie wiem dlaczego cały czas myślałem, że poliftowe poliftowe automaty to mają 5 biegów...chyba, że liczba kropek sprzed zmiany a skoro i tak się nie wyświetla to nie ruszali tego detalu... :D


Są polifty z 5 biegami w automacie tylko jeszcze mają jakieś tam dwie turbiny, napęd na cztery łapy i w nazwie VR4 :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group