Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R
mystek - 11-07-2011, 17:09
Swoją drogą gdzie kupić taki poliuretan (czy trzeba się kontaktować osobiście, czy są jakieś aukcje/oferty? Na stronie nic nie ma :/ albo nie umiem szukać ) no i czy są do CJtki?
emzet - 11-07-2011, 20:28
mystek napisał/a: | Na stronie nic nie ma :/ albo nie umiem szukać ) |
Najlepiej dzwoń i pytaj
mystek napisał/a: | czy są do CJtki? |
dzwoń i pytaj
Kleju - 12-08-2011, 20:40
Ale kotlet miesięczny
Dobra wielki UP będzie
Wczoraj w końcu zrobiłem pare dupereli za które ciężko mi się było zabrać :/
Pierwsze co to hamulce...
Na kocich łbach, czy dziurach "dzwoniły" zaciski. Okazało się, że na końcu szpilek brakuje gumek (tłumiących drgania). Problem tylko skąd takie gumki dorwać... Ale wpadł mi pomysł żeby na tokarce obrobić szpilki, to znaczy zrobić dwa nacięcia pod o-ringi gumowe. Pojechałem do wujka, 10min roboty i zestaw gotowy
No i teraz jest cicho
Druga sprawa to mocowanie aku, w bagażniku... Wcześniej była prowizorka, ale teraz zrobiłem tak:
Metalowa kuweta, a pod nią przeciągnięty pas:
I na sam koniec rozpórka na tył 3pkt, z nierdzewki wyspawana przez kumpla:
A jutro spot z jdm-option.pl na torze we Wrocławiu
robertdg - 12-08-2011, 21:00
Coś Ty smarem ŁT wysmarował te prowadnice
Kleju - 12-08-2011, 21:15
A co ma się zapiec w środku? Lepiej niech w tej tulei będzie sobie ten smar
deejay - 12-08-2011, 21:24
Kleju , ale ten smar ŁT wytrzymuje tylko 105 * C , wiec proponuje zapodac miedziany lub wysokotemperaturowy
robertdg - 12-08-2011, 21:26
Kleju napisał/a: | A co ma się zapiec w środku? Lepiej niech w tej tulei będzie sobie ten smar | zapiecze się po kilku mocnych hamowniach jak wystygnie
Kleju - 12-08-2011, 21:28
u mnie po ostrym traktowaniu samochodu na torze, można podejść i dotknąć zacisku
Wielkość tarczy robi swoje, no chyba że będzie trzeba hamować z 200 do zera
deejay - 12-08-2011, 21:29
http://moto.allegro.pl/sm...1723276615.html
http://moto.allegro.pl/at...1738075839.html
kochajj - 12-08-2011, 22:02
możliwe że też podjade na ten zlocik
Kleju - 12-08-2011, 22:18
Dzięki deejay Przy następnej "reperacji" użyję go
Chociaż ktoś ostatnio mi mówił że był na szkoleniu bodajże z Brembo i tam Panowie twierdzili że nie powinno się stosować smaru miedzianego jeśli się jeździ na aluminiowych felgach. Podobno "agresywnie" reagują ze sobą. Ile w tym prawdy nie wiem
kochajj napisał/a: | możliwe że też podjade na ten zlocik |
Nie ma innej opcji
stary alfer - 12-08-2011, 22:22
Kleju napisał/a: | Chociaż ktoś ostatnio mi mówił że był na szkoleniu bodajże z Brembo i tam Panowie twierdzili że nie powinno się stosować smaru miedzianego jeśli się jeździ na aluminiowych felgach. Podobno "agresywnie" reagują ze sobą. Ile w tym prawdy nie wiem
|
Ja I pisałem o ATE
Kleju - 12-08-2011, 23:07
O widzisz Heh i nie brembo
To może rozwiń ten wątek
areksz121 - 13-08-2011, 04:05
To w końcu jakim smarem najlepiej posmarować te prowadnice, żeby pracowały jak należy? Zaciski pomalowane się suszą, a do składania wszystko gotowe. Do tego wszystko nowe, tj płyn, klocki, tarcze, gumki.
Wszyc - 13-08-2011, 05:01
ja poskładałem na grafitowym i było git
Klocki hamulcowe od tyłu są całe wysmarowane nim oraz blaszki i żadnych dźwięków nie wkurzających nie ma a do prowadnic mam nalaną symboliczną ilość DOT 4 wiem co sceptycy powiedzą i nie powiem że polecam ale u mnie sprawdzą się wyśmienicie
|
|
|