To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Colt Mirage Cyborg-R

mystek - 11-07-2011, 17:09

Swoją drogą gdzie kupić taki poliuretan (czy trzeba się kontaktować osobiście, czy są jakieś aukcje/oferty? Na stronie nic nie ma :/ albo nie umiem szukać :P ) no i czy są do CJtki? :)
emzet - 11-07-2011, 20:28

mystek napisał/a:
Na stronie nic nie ma :/ albo nie umiem szukać :P )


Najlepiej dzwoń i pytaj

mystek napisał/a:
czy są do CJtki?


dzwoń i pytaj :P

Kleju - 12-08-2011, 20:40

Ale kotlet miesięczny :lol: :mrgreen:

Dobra wielki UP będzie :D

Wczoraj w końcu zrobiłem pare dupereli za które ciężko mi się było zabrać :/

Pierwsze co to hamulce...


Na kocich łbach, czy dziurach "dzwoniły" zaciski. Okazało się, że na końcu szpilek brakuje gumek (tłumiących drgania). Problem tylko skąd takie gumki dorwać... Ale wpadł mi pomysł żeby na tokarce obrobić szpilki, to znaczy zrobić dwa nacięcia pod o-ringi gumowe. Pojechałem do wujka, 10min roboty i zestaw gotowy :D


No i teraz jest cicho :biggrin:

Druga sprawa to mocowanie aku, w bagażniku... Wcześniej była prowizorka, ale teraz zrobiłem tak:
Metalowa kuweta, a pod nią przeciągnięty pas:




I na sam koniec rozpórka na tył 3pkt, z nierdzewki wyspawana przez kumpla:



A jutro spot z jdm-option.pl na torze we Wrocławiu ;)

robertdg - 12-08-2011, 21:00

Coś Ty smarem ŁT wysmarował te prowadnice :?:
Kleju - 12-08-2011, 21:15

A co ma się zapiec w środku? ;) Lepiej niech w tej tulei będzie sobie ten smar 8)
deejay - 12-08-2011, 21:24

Kleju , ale ten smar ŁT wytrzymuje tylko 105 * C , wiec proponuje zapodac miedziany lub wysokotemperaturowy
robertdg - 12-08-2011, 21:26

Kleju napisał/a:
A co ma się zapiec w środku? ;) Lepiej niech w tej tulei będzie sobie ten smar 8)
zapiecze się po kilku mocnych hamowniach jak wystygnie :P
Kleju - 12-08-2011, 21:28

u mnie po ostrym traktowaniu samochodu na torze, można podejść i dotknąć zacisku ;)
Wielkość tarczy robi swoje, no chyba że będzie trzeba hamować z 200 do zera :biggrin:

deejay - 12-08-2011, 21:29

http://moto.allegro.pl/sm...1723276615.html
http://moto.allegro.pl/at...1738075839.html

kochajj - 12-08-2011, 22:02

możliwe że też podjade na ten zlocik :)
Kleju - 12-08-2011, 22:18

Dzięki deejay ;) Przy następnej "reperacji" użyję go :biggrin:

Chociaż ktoś ostatnio mi mówił że był na szkoleniu bodajże z Brembo i tam Panowie twierdzili że nie powinno się stosować smaru miedzianego jeśli się jeździ na aluminiowych felgach. Podobno "agresywnie" reagują ze sobą. Ile w tym prawdy nie wiem ;)

kochajj napisał/a:
możliwe że też podjade na ten zlocik


Nie ma innej opcji 8)

stary alfer - 12-08-2011, 22:22

Kleju napisał/a:
Chociaż ktoś ostatnio mi mówił że był na szkoleniu bodajże z Brembo i tam Panowie twierdzili że nie powinno się stosować smaru miedzianego jeśli się jeździ na aluminiowych felgach. Podobno "agresywnie" reagują ze sobą. Ile w tym prawdy nie wiem


Ja :P I pisałem o ATE :)

Kleju - 12-08-2011, 23:07

O widzisz :mrgreen: Heh i nie brembo :oops:

To może rozwiń ten wątek ;)

areksz121 - 13-08-2011, 04:05

To w końcu jakim smarem najlepiej posmarować te prowadnice, żeby pracowały jak należy? Zaciski pomalowane się suszą, a do składania wszystko gotowe. Do tego wszystko nowe, tj płyn, klocki, tarcze, gumki.
Wszyc - 13-08-2011, 05:01

ja poskładałem na grafitowym i było git

Klocki hamulcowe od tyłu są całe wysmarowane nim oraz blaszki i żadnych dźwięków nie wkurzających nie ma a do prowadnic mam nalaną symboliczną ilość DOT 4 :P wiem co sceptycy powiedzą i nie powiem że polecam ale u mnie sprawdzą się wyśmienicie :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group