To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś

MKV - 09-08-2013, 20:27

Hugo napisał/a:
MKV, http://allegro.pl/mitsubi...3399959282.html :P


A co to znaczy w aukcji "CENA DOTYCZY GOŁEGO SŁUPKA" ?? Co to jest ten goły słupek? ;)

Owczar - 09-08-2013, 20:33

Silnik bez osprzętu. W Twoim wypadku szukałbym całego dawcy po wypadku, Anglika itp.
MATTNATTS - 09-08-2013, 21:05

MKV bierzesz się na poważnie za swapa czy reanimujesz n/a?
danino88 - 09-08-2013, 21:17

ten silnik to złom, stoi już z rok :)
sveno - 09-08-2013, 21:35

tomek84 napisał/a:
MKV napisał/a:
a sama kierownica jest z wersji Avance.


a czym ona się różniła w Avance?
ano wyglądem:
Avance:


Przedlift:


Patrz na wzorek na poduszce :)

robertdg - 09-08-2013, 21:53

MKV napisał/a:
A co to znaczy w aukcji "CENA DOTYCZY GOŁEGO SŁUPKA" ?? Co to jest ten goły słupek? ;)
Najlepiej zadzwonić i zapytać bo u wielu interpretacja goły słupek oznacza blok z wałem, korbami, tłokami, niekoniecznie zawierający miske olejową, znaczeniowo powinien być blok z głowicą/głowicami.
MKV - 09-08-2013, 22:40

MATTNATTS napisał/a:
MKV bierzesz się na poważnie za swapa czy reanimujesz n/a?



Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia ;)

Docelowo ma być SWAP ale kredyt jeszcze przez 3 lata jest upierdliwy w spłacaniu i przeszkadza w tym ;)
Obecnie priorytety wyglądają następująco w miarę możliwości finansowych:
- kupno Suzuki Swifta/Subaru Justy) 4x4_ i przekładka mojego Swifta GTi do nowej mniej pordzewiałej budy
- kupno silnika z komputerem od VR4 i zrobienie u mnie VR2 (z manualem :) )
- docelowo zrobienie VR4 jeśli mi VR2 nie wystarczy

Tomek - 10-08-2013, 20:44

sveno napisał/a:

Patrz na wzorek na poduszce :)


taki wzorek to od 2000 roku masz w każdej wersji, w 2.0 także
poza tym MKV mówił o kierownicy, nie poduszce
zresztą nie ważne,

Tomek - 10-08-2013, 20:46

MKV napisał/a:

Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia ;)


znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory?

Tomek - 10-08-2013, 20:50

tak dla przypomnienia z mojego tematu, kiedy wyskoczyło mi 157 koni, na tej hamowni:

Rafal_Szczecin napisał/a:

dziwne, bo innym tez wychodzilo po 170 lub gdzies w tych granicach, moze faktycznie cos z ta hamownia bylo nie tak >? lub tez silnik mowi juz dosc...

MKV - 10-08-2013, 22:41

tomek84 napisał/a:
MKV napisał/a:

Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia ;)


znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory?


Wszystkie testy które robiliśmy z Maretzkim na to wskazują.

m6riano - 14-08-2013, 16:00

Kiere to kup MOMO i sie nie chrzań z jakimiś półśrodkami..;-)
MKV - 14-08-2013, 17:30

m6riano napisał/a:
Kiere to kup MOMO i sie nie chrzań z jakimiś półśrodkami..;-)


To sobie kup MOMO - mi tam pasuje oryginalna z miękka skórka to po co mam zmieniać?

m6riano - 14-08-2013, 18:03

bo nie jeździłeś na MOMO..;-)
MKV - 14-08-2013, 18:46

m6riano napisał/a:
bo nie jeździłeś na MOMO..;-)


Mam MOMO w Swifcie ;)



Z innej beczki to dziś zamontowałem kolejny alternator... kolejny od danino88.
Wymiana gratis a nowy regulator napięcia (co działał poprawnie 3 tygodnie) wysłali na gwarancji do producenta i drugi alternator sobie leży w bagażniku ;)

Od razu poprawa na niskich obrotach - zniknęło lekkie szarpanie które występowało (chyba w momencie jak alternator zaczynał podawać zbyt wysokie napięcie i to niestabilne bo skaczące non stop 14-16V ze średnią 15V i tyle mi wskazywał voltomierz z silnikiem krokowym co mam na stałe zamontowany)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group