Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
MKV - 09-08-2013, 20:27
A co to znaczy w aukcji "CENA DOTYCZY GOŁEGO SŁUPKA" ?? Co to jest ten goły słupek?
Owczar - 09-08-2013, 20:33
Silnik bez osprzętu. W Twoim wypadku szukałbym całego dawcy po wypadku, Anglika itp.
MATTNATTS - 09-08-2013, 21:05
MKV bierzesz się na poważnie za swapa czy reanimujesz n/a?
danino88 - 09-08-2013, 21:17
ten silnik to złom, stoi już z rok
sveno - 09-08-2013, 21:35
tomek84 napisał/a: | MKV napisał/a: | a sama kierownica jest z wersji Avance. |
a czym ona się różniła w Avance? | ano wyglądem:
Avance:
Przedlift:
Patrz na wzorek na poduszce
robertdg - 09-08-2013, 21:53
MKV napisał/a: | A co to znaczy w aukcji "CENA DOTYCZY GOŁEGO SŁUPKA" ?? Co to jest ten goły słupek? | Najlepiej zadzwonić i zapytać bo u wielu interpretacja goły słupek oznacza blok z wałem, korbami, tłokami, niekoniecznie zawierający miske olejową, znaczeniowo powinien być blok z głowicą/głowicami.
MKV - 09-08-2013, 22:40
MATTNATTS napisał/a: | MKV bierzesz się na poważnie za swapa czy reanimujesz n/a? |
Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia
Docelowo ma być SWAP ale kredyt jeszcze przez 3 lata jest upierdliwy w spłacaniu i przeszkadza w tym
Obecnie priorytety wyglądają następująco w miarę możliwości finansowych:
- kupno Suzuki Swifta/Subaru Justy) 4x4_ i przekładka mojego Swifta GTi do nowej mniej pordzewiałej budy
- kupno silnika z komputerem od VR4 i zrobienie u mnie VR2 (z manualem )
- docelowo zrobienie VR4 jeśli mi VR2 nie wystarczy
Tomek - 10-08-2013, 20:44
sveno napisał/a: |
Patrz na wzorek na poduszce |
taki wzorek to od 2000 roku masz w każdej wersji, w 2.0 także
poza tym MKV mówił o kierownicy, nie poduszce
zresztą nie ważne,
Tomek - 10-08-2013, 20:46
MKV napisał/a: |
Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia |
znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory?
Tomek - 10-08-2013, 20:50
tak dla przypomnienia z mojego tematu, kiedy wyskoczyło mi 157 koni, na tej hamowni:
Rafal_Szczecin napisał/a: |
dziwne, bo innym tez wychodzilo po 170 lub gdzies w tych granicach, moze faktycznie cos z ta hamownia bylo nie tak >? lub tez silnik mowi juz dosc... |
MKV - 10-08-2013, 22:41
tomek84 napisał/a: | MKV napisał/a: |
Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia |
znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory? |
Wszystkie testy które robiliśmy z Maretzkim na to wskazują.
m6riano - 14-08-2013, 16:00
Kiere to kup MOMO i sie nie chrzań z jakimiś półśrodkami..;-)
MKV - 14-08-2013, 17:30
m6riano napisał/a: | Kiere to kup MOMO i sie nie chrzań z jakimiś półśrodkami..;-) |
To sobie kup MOMO - mi tam pasuje oryginalna z miękka skórka to po co mam zmieniać?
m6riano - 14-08-2013, 18:03
bo nie jeździłeś na MOMO..;-)
MKV - 14-08-2013, 18:46
m6riano napisał/a: | bo nie jeździłeś na MOMO..;-) |
Mam MOMO w Swifcie
Z innej beczki to dziś zamontowałem kolejny alternator... kolejny od danino88.
Wymiana gratis a nowy regulator napięcia (co działał poprawnie 3 tygodnie) wysłali na gwarancji do producenta i drugi alternator sobie leży w bagażniku
Od razu poprawa na niskich obrotach - zniknęło lekkie szarpanie które występowało (chyba w momencie jak alternator zaczynał podawać zbyt wysokie napięcie i to niestabilne bo skaczące non stop 14-16V ze średnią 15V i tyle mi wskazywał voltomierz z silnikiem krokowym co mam na stałe zamontowany)
|
|
|