To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Moja nowa (już stara) Żona.

WreX - 19-07-2015, 13:38

Bizi78 napisał/a:
Części blacharskie najlepiej kupować na miejscu, oczywiście jak jest przyzwoita odległość do pokonania .


Niestety ja do jakichkolwiek częsci do Galanta to mam zazwyczaj pół polski także kompletnie nie opłaca się jechać 600km w dwie strony po jedną część.

Masakra jest z tymi częściami i to się zdarza tak nagminnie że nawet w formularzu reklamacji jest większość rubryk jakby dedykowanych do opisu uszkodzeń blacharskich w samochodzie albo tylko takie wrażenie odniosłem.

W każdym razie rzekomo to wina kureira i będę sie starać o zwrot no ale zobaczymy jak wyjdzie...

WreX - 29-07-2015, 20:30

Jak urwałem gwinty w osuszaczu klimy to pozostaje tylko wymiana? widziałem "nowe" za 40-60zl na allegro to pasuje w ogóle? widziałem że ten w galancie miał wtyczke a te nie mają, czy szukać używki... ?
robertdg - 29-07-2015, 20:38

Kup nowy osuszacz, tam gdzie jest wtyczka jest wkrecany czujnik, OEM osuszacza MR398069
WreX - 29-07-2015, 22:23

robertdg napisał/a:
Kup nowy osuszacz, tam gdzie jest wtyczka jest wkrecany czujnik, OEM osuszacza MR398069


http://allegro.pl/osuszac...5507936902.html
to taki?
czy szukać po numerze dedykowany z jakiegoś sklepu z częściami?

robertdg - 30-07-2015, 07:53

Wg opisu niby ten, wizualnie też podobny, byleby był hermetycznie zapakowany, zorientuj się tez co z tą ceną, bo na górze strony pisze 47zł a w opisue 41zł.
WreX - 31-07-2015, 09:56

robertdg napisał/a:
Wg opisu niby ten, wizualnie też podobny, byleby był hermetycznie zapakowany, zorientuj się tez co z tą ceną, bo na górze strony pisze 47zł a w opisue 41zł.


Dzięki za informacje, zajmę się za to ale chyba po prostowaniu pasa pzredniego, bo jakbym bym zrobił i by mi coś ktoś urwał to bym też coś komuś chyba urwał....



Eh Ci dzisiejsi ginekolodzy... dobrze że miskę podłożył bo by trzeba cała podłogę czyścić...


WreX - 02-08-2015, 21:17

Ostatnio się trochę zdziwiłem, bo niby X czasu temu wymieniłem, świece na platynowe denso, przewody, kopułkę i palec rozdzielacza, później był jeszcze filtr paliwa i ostatnio cały aparat zapłonowy. Błędów żadnych a oscylacyjne przyspieszanie na zimnym silniku zostało, a czasem się nasila, do tego stopnia że raz czekając na włączenie się do ruchu zobaczyłem przed tirem lukę, jakież było moje zdziwienie jak wcisnąłem gaz do połowy a nawet więcej powoli poruszył się do przodu i nic się nie dzieje... aż dopiero po 0,5 sek szarpnęło i zaczęło jechać.... oczywiście na 1 delikatnie przyspieszając mamy wrażenie jakby ktoś bujał pedałem gazu... ktoś rozwiązał ten problem?
komarsnk - 02-08-2015, 21:33

WreX, mam wrażenie, że ten chochlik siedzi w ECU bo u mnie też wszystko w zapłonie jest praktycznie nowe. Nie wymieniałem tylko wtrysków Pb (bo po co) no i przyznam, że filtra paliwa też ale Ty wymieniałeś i masz to samo... Ktoś kumaty musiałby popatrzeć na parametry pracy podczas szarpania bo to jest dobra zagadka...
WreX - 02-08-2015, 21:42

komarsnk, ja u siebie stawiałem na trochę przytkane wtryski, bo raz mi się wlało wahy z troszeczkę brudnego kanistra. Ale skoro u Ciebie LPG i to samo jest to nie wiem. Brakuje mi pomysłów co może za tym stać... A wiem że Hugo chyba miał czy ma podobnie o ile mnie pamięć nie myli.
Hugo - 02-08-2015, 22:01

WreX napisał/a:
A wiem że Hugo chyba miał czy ma podobnie o ile mnie pamięć nie myli
Właśnie nie wiem czy miałem czy mam, bo u mnie występuje to tylko i wyłącznie jak temperatura powietrza spadnie poniżej +5 st. C, a ostatniej zimy to w ogóle rzadko się pojawiało. Wymieniłem wszystko w układzie zapłonowym oprócz aparatu zapłonowego.
komarsnk - 02-08-2015, 22:15

WreX napisał/a:
Ale skoro u Ciebie LPG i to samo jest

ALe nie napisałem, że tak samo mam na LPG bo
Hugo napisał/a:
u mnie występuje to tylko i wyłącznie jak temperatura powietrza spadnie poniżej +5 st. C,

u mnie jet podobnie - też tylko na zimno i jak jest chłodno - ok 10stC i mniej więc na LPG się jeszcze nie zdąży przełączyć.

WreX - 02-08-2015, 22:52

No u mnie niby też jak było zimniej, ale widzę że do tego dochodzi również wilgotność powietrza... bo raz tam nocy było chyba poniżej 10 ostatnio i jeszcze wilgotno i było bardzo czuć po nocy...

No dobra to skoro wszystko zostało praktycznie wymienione to co to może być? Ja poza wtryskami nie wiem, a Wy obaj macie UKP zamontowane?

Albo może to być problem natury czysto elektrycznej? np problem z uziemieniem? ostatnio niewiedzieć czemu, na postojowych światłach i zgaszonym silniku lewa postojówka zaczęła migać... po przejechaniu paru metrów problem zniknął... ale od prawej strony był jakiś problem z masą przy świetle mijania bo musiałem minusa podłączyć bezpośrednio do budy bo tak to mi żarówka nie świeciła wcale...

komarsnk - 02-08-2015, 23:12

WreX napisał/a:
Wy obaj macie UKP zamontowane?

Ja nie mam. Być może, że to coś z masą nie gra :roll:
Ciężko się czegoś czepić :roll:

Hugo - 03-08-2015, 15:39

Ja nie mam UKP, mi mruga czasami prawa żarówka w podsufitce, ale to dość częsty problem w Galach po II lifcie i chyba nie ma związku z tym pulsacyjnym przyśpieszaniem.
WreX - 03-08-2015, 23:35

No to ktokolwiek widział ktokolwiek wie... o co z tym przyspieszaniem chodzi... bo mi się serio pomysły kończą...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group