To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - Luźne rozmowy o naszych galantach 7 generacji

Wszyc - 11-01-2015, 13:13

tpodsiadlo napisał/a:
No ja na zywotnosc philipsow nie moge zlego slowa powiedziec.ja mam h4 i h1
Ja mam poltora roku,


Oh god to granatowy galant od 14 lat minimum ma te same i zrobiły z nim 80tys km bo jak wiadomo dużo nie jeździł ostatni czasy ale teraz reflektory siedzą w bordowym i dalej świecą :mrgreen:

Undercover - 13-01-2015, 21:00

tpodsiadło - Tomku : wspominałeś coś, że jeden z galantów pójdzie na szrot lub części ... A ja bym chętnie odkupił uszczelkę z drzwi kierowcy jeżeli jest cała. Moja ma wyrwane z 5 cm w samym górnym rogu i świszczy to niesamowicie :|
rsx - 29-01-2015, 18:31

Panowie.. jak zdemontowac ten glowny panel z konsoli srodkowej, aby dobrac sie do oswietlenia pokretel nawiewu i klimy? glowie sie nad tym dluzszy czas i mysle, ze problem tkwi w radiu, ktorego rowniez nie moge wyjac, bo nie posiadam takowych drucikow, a spinaczem nie idzie :D
kaczka81s - 29-01-2015, 19:28

Odkręć najpierw gałkę od biegów, ten plastik do którego doczepiony jest mieszek skórzany jest na klikach, tylko nie pamiętam czy z przodu czy z tyłu, spróbuj go delikatnie podważyć może pójdzie, jak ten plastik zejdzie oczom Twym ukażą się :wink: dwie śrubki od całego panelu konsoli środkowej, reszta jest na klikach i trzeba delikatnie czymś podważyć.

Koledzy poprawcie mnie jak coś źle napisałem, bo dawno tam nie grzebałem.

rsx - 29-01-2015, 20:24

dzieki wielkie! sprobuje jutro z samego rana i pochwale sie oczywiscie :D jezeli zaprowadzi mnie to tylko do nastepnej wskazowki to bede zły :twisted:

[ Dodano: 29-01-2015, 22:12 ]
i lipa nie dostane sie tam poki nie wyjme radia, do ktorego oczywiscie nie mam drucikow, a wiec taki moral dla przyszlych pokolen! :)

Hugo - 30-01-2015, 07:38

rsx napisał/a:
nie wyjme radia, do ktorego oczywiscie nie mam drucikow
Dopasuj sobie zwykłe gwoździe do desek. Włóż we wszystkie 4 otwory i próbując rozpychać je na zewnątrz, a jak nie pójdzie to ściskać do wewnątrz, wyjąć radio.
Sunderland86 - 30-01-2015, 09:30

Hugo napisał/a:
rsx napisał/a:
nie wyjme radia, do ktorego oczywiscie nie mam drucikow
Dopasuj sobie zwykłe gwoździe do desek. Włóż we wszystkie 4 otwory i próbując rozpychać je na zewnątrz, a jak nie pójdzie to ściskać do wewnątrz, wyjąć radio.


Jak miałem Opla to to wyjąłem radio pomagając sobie odpowiednio wygiętymi szprychami.

Hugo - 30-01-2015, 12:21

Sunderland86 napisał/a:
odpowiednio wygiętymi szprychami
Jak najbardziej się nadadzą.
kaczka81s - 30-01-2015, 19:34

Hugo napisał/a:
Dopasuj sobie zwykłe gwoździe do desek. Włóż we wszystkie 4 otwory

Nie wszystkie radia mają takie same mocowanie, mój Clarion ma dwie specjalne blaszki z łapkami i z oryginalnej kieszeni tylko nimi da rady wyjąć, próbowałem raz bo nie mogłem ich znaleźć i skończyło się wielkim szukaniem łapek do radia. Większość nowych grajdołów juz ma skomplikowane mocowania, po to właśnie żeby ich gwoździem nie wyhaczyć. :mrgreen:
rsx,na Alledrogo są komplety do demontażu radia, jeśli nie masz oryginalnych kluczy, może to Cię poratuje.

Wszyc - 30-01-2015, 21:16

A jak zdejmie sie oba boki konsoli ( przy nogach ) to nie można odkręcić całej ramy trzymającej radio? :P wydaje się to prostsze niż szukanie/kupowanie kluczy? musze zlukać w wolnej chwili bo już nie pamiętam czy tak wyjdzie
kaczka81s - 01-02-2015, 00:00

Wszyc, coś mi się kojarzy że nie bardzo, radio jest chyba wyżej. Poza tym jeśli rsx nie może ściągnąć panelu bez wyjęcia radia to nawet jeśli twój pomysł wypali i tak będzie problem. Ja miałem radio przykręcone od środka bez kieszeni, a dostać się można było do niego po ściągnięciu panela. rsx, zrób zdjęcie jak to u Ciebie wygląda, nie masz czasem ramki koło radia przez którą nie możesz go zdjąć. Wg mnie panel powinien zejść bez wyciągania radia.
tpodsiadlo - 01-02-2015, 21:28

Wszyc ma racje, jak zdejmiesz plastik ten duzy tocwykrecasz 4sruby i radio wyjdzie razem z ta polka.

a teraz elektryczna zagwozdka...

czy to normalne, ze jak wyjme bezpiecznik od radia to:
1.nie dziala radio
2.nie dziala zegarek
3.nie dziala oswietlenie kabiny
4. ? ustawienia klimy resetuja po kazdym wylaczeniu zaplonu
5. ???(uwaga najlepsze) predkosciomierz pokazuje na przemian ok 10-15kmh i aktualna predkosc co ok 0,5 sekundy. jadac powoli jest spoko, ale wyobrazcie sobie jak to wyglada jak sie jedzie 140 a wskazowka co pol sekundy zapitala z jednej w druga strone...

kaczka81s - 21-02-2015, 00:08

1 2 3 być może, trzeba by zerknąć na schemat elektryki czy idzie to wszystko z jednego "korka"
4 nie powinny, u mnie się tak nie działo
5 albo poruszaj wtyczkami przy prędkościomierzu, może gdzieś coś nie styka, albo przy czujniku prędkości, albo on sam już odmówił posłuszeństwa ewentualnie w nim coś urwane i głupoty pokazuje

tpodsiadlo - 21-02-2015, 06:42

Kaczka no w manualu tak nie bylo, ale to jest automat, moze ma inaczej.
W kazdym razie po zalozeniu bezpiecznika z powrotem wszystko dziala jak powinno...

Mam kolejny problem. Zalozylem instalacje LPG. tzn zalozyl mi gazownik, ale komp od gazu, emulator i wlcznik dalem mu swoj. reszte czyli zbiornik i przewody nowe. i teraz jest tak, ze mi wskazuje odwrotnie, czyli jak jest pelna butla to pokazuje rezerwe, a jak pusta to pokazuje stan full. Co mi mogli zrobic zle ze tak jest?

kaczka81s - 24-02-2015, 21:27

Są różne czujniki rezerwy gazu czy jakoś tak się to nazywa, zakłada się go na wielozawór przy butli, pływak w butli jest podpięty pod jakiś tam magnes, i w zależności jak on się wychyli ten czujnik ma wtedy jakieś napięcie, jedne czujniki mają wzrastające, drugie malejące. Poza tym w programie sterującym ustawia się rodzaj czujnika jaki jest, właśnie po to żeby na odwrót nie pokazywało. Podejrzewam że tu mógł się gość pomylić i odhaczył nie ten czujnik. Ja swój tak próbowałem ustawić i bawiłem się z nim dość długo, przełączałem tak i siak w programie, kombinowałem przy butli, aż w końcu urwał mi się z zaczepów i muszę kupić nowy. A dowiedziałem się i sam też do tego wniosku doszedłem, że trzeba patrzyć na km i kasować licznik przy każdym tankowaniu i wtedy wiesz mniej więcej ile robisz km na zbiorniku, bo czujnik raz tak pokazuje raz inaczej i bieda się z niego dokładnie wyznać :wink:
Jaką instalke założyłeś tak z ciekawości?

A odnośnie bezpiecznika, być może gdzieś to wszystko jest powiązane i prąd w tym wypadku idzie nie tam gdzie ma iść, ale do tego trzeba by prześledzić całą instalację elektryczną.
Miałem kiedyś ją drukować i śledzić to wszystko, ale w moim przypadku już mi to nie potrzebne.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group