Nasze Miśki - Biały Avance kombi EA5W 2001r. w manualu aka "Biały Miś
danino88 - 14-08-2013, 18:50
Cytat: | Z innej beczki to dziś zamontowałem kolejny alternator... kolejny od danino88. |
ciekawe jak dlugo ten podziała
MKV - 16-08-2013, 04:10
Na zlocie mocy nie było za dużo ale przynajmniej brzmiał jak należy
m6riano - 16-08-2013, 06:05
faktycznie lipna ta hamownia..raz sie kręci do przodu...raz do tyłu...;-)
Tank82 - 16-08-2013, 08:17
brzmienie dobre
ile wyplul?
mkm - 16-08-2013, 08:28
Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze
Tank82 - 16-08-2013, 08:32
mkm napisał/a: | Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze |
ups, juz nie draznie
MKV - 16-08-2013, 19:01
mkm napisał/a: | Tank82, cofnij sie do strony 55-tej i nie drażnij już MKV.
Następne będą lepsze |
Ja się nie wkurzam tylko szukam rozwiązania - a właściwie to rozwiązanie znalezione tylko trzeba je wprowadzić w życie
MKV - 09-10-2013, 05:24 Temat postu: Katalizator kaput czyli jak się rozpadają prekaty
tomek84 napisał/a: | MKV napisał/a: |
Silnika nie trzeba reanimować bo silnik jest w bardzo dobrym stanie - to katalizatory po prostu nadają się do wymiany z tego co widać ale na forum chyba zbyt wiele osób tego nie robiło i stąd powiedzmy to sobie wprost "durne" stwierdzenia, że silnik jest do wyrzucenia |
znaczy: już potwierdziłeś, że to katalizatory? |
No można powiedzieć, że już potwierdziłem, że to katalizatory.. .a właściwie chyba katalizator ostatni a nie prekaty bo.... oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami - to co wypadło zakładam, ze zatrzymało się właśnie na ostatnim katalizatorze
ps. ktoś zna może wymiary katalizatora w Galancie V6?
Krzyzak - 09-10-2013, 07:43
Jakaś masakra, stopione. Jakby paliwo się spalało w katalizatorze a nie w silniku.
MKV - 09-10-2013, 08:08
Krzyzak napisał/a: | Jakaś masakra, stopione. Jakby paliwo się spalało w katalizatorze a nie w silniku. |
No wypadające zapony dają własnie taki efekt... w dodatku na LPG jest wyższa temperatura spalin
Oba zdjęcia sa od strony wydechowej/tłumika końcowego
Marcino - 09-10-2013, 08:59
MKV napisał/a: | oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami |
A które to "prekaty" w 97 ich chyba nie ma, bo jest tylko jeden katalizator.... jak mi padnie łącznik a czekam na to to sprawdze swój w środku, z zewnatrz jest ok, jak by był ceramiczny to go może wystukam ze środka...:)
Rafal_Szczecin - 09-10-2013, 09:06
na bogato
MKV - 09-10-2013, 09:16
Marcino napisał/a: | MKV napisał/a: | oto jak wyglądały moje prekaty po przejechaniu 250tys km w tym okł 70tys na LPG i częściowo na starych świecach z wypadającymi zapłonami |
A które to "prekaty" w 97 ich chyba nie ma, bo jest tylko jeden katalizator.... jak mi padnie łącznik a czekam na to to sprawdze swój w środku, z zewnatrz jest ok, jak by był ceramiczny to go może wystukam ze środka...:) |
Nie no prekaty pojawiły się chyba dopiero wraz z normą Euro3 - najprościej mówiąc jesli masz silnik 163KM to nie masz prekatów a tylko jeden katalizator. Jeśli masz jak ja 160KM to już jest norma Euro3 i masz 2 prekaty, 1 katalizator i 4 sondy lambda
A swojego katalizatora nie wytłukuj tylko wymontuj cały i jedź sprzedać do specjalnego zakładu który zajmuje się odzyskiwaniem metali szlachetnych z katalizatorów - trochę kasy za niego dostaniesz
Torp12 - 09-10-2013, 09:24
A będą zdjęcia prekatów od strony silnika? Bo skoro z "tyłu" taka rzeźnia to ciekawe co "zostalo" z przodu :]
MKV - 09-10-2013, 11:35
Torp12 napisał/a: | A będą zdjęcia prekatów od strony silnika? Bo skoro z "tyłu" taka rzeźnia to ciekawe co "zostalo" z przodu :] |
Mogę spróbować ale od przodu bardzo trudno zrobić zdjęcie wkładu ze względu na zagięcie kolektora w stronę głowicy.
|
|
|