To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - custom COLT by pawela

Kleju - 27-12-2009, 01:18

eee tam wyjdzie takie druciarstwo trochę :P Stożek w ori puszce blee
robertdg - 27-12-2009, 09:22

Kleju napisał/a:
druciarstwo trochę :P Stożek w ori puszce blee
a widziałeś Syrene z bebechami (silnik, napęd, zawiecha) od Porsche :?:
pyjte - 27-12-2009, 10:08

robertdg napisał/a:
a widziałeś Syrene z bebechami (silnik, napęd, zawiecha) od Porsche
Ja bym to nazwał Porsche z buda z syrenki.... :wink:
pawela - 27-12-2009, 10:25

Kleju napisał/a:
eee tam wyjdzie takie druciarstwo trochę :P Stożek w ori puszce blee

myślę, że lepsze to niż robić zabudowę z tektury albo rozciętego w pół 5L kanistra :D

Kleju - 27-12-2009, 10:50

robertdg napisał/a:
a widziałeś Syrene z bebechami (silnik, napęd, zawiecha) od Porsche :?:


Nie, nie interesuję mnie ten typ aut :wink:

pawela napisał/a:
myślę, że lepsze to niż robić zabudowę z tektury albo rozciętego w pół 5L kanistra


heh no na pewno, ale nie lepiej szukać jakiegoś filtra w obudowie (carbonowej, plastikowej, aluminiowej) :?:
Moim skromnym zdaniem jakbyś wywalił puszke filtra, z nadkola wszystkie puszki, przesunał trochę aku to lepiej by się to spisywało. Zimne powietrze było by zassysane z nadkola, że szpar z przodu. A to że w komorze robi się gorąco? Przecież jak w korku będziesz stał to nie podjeżdzasz w zakresie 6tyś obr ;)
A przy seryjnym rozwiązaniu będziesz ograniczony średnicą seryjnego dolotu.

pawela - 27-12-2009, 11:07

Kleju napisał/a:

heh no na pewno, ale nie lepiej szukać jakiegoś filtra w obudowie (carbonowej, plastikowej, aluminiowej)

filtr jest w obudowie aluminiowej, ale tak paskudnej, że od razu poszła w kosz.
Cytat:
A przy seryjnym rozwiązaniu będziesz ograniczony średnicą seryjnego dolotu.

od czego mam wiertarkę? ;) Wszystko się zrobi, zaufaj ;)

Kleju - 27-12-2009, 11:16

Ok, to nie uprzedzam faktów :)
Czekam na efekt finalny 8)

Anonymous - 27-12-2009, 11:21

a to coltow w czesciach mam jeszcze ze 4 mozna sie licytowac bez sensu, calosc miala charakter zartobliwy a juz odebrane to zostalo jako ugodzenie w ego, panowie troche jajca prosze ;p
mkm - 27-12-2009, 11:23

pawela napisał/a:

myślę, że lepsze to niż robić zabudowę z tektury albo rozciętego w pół 5L kanistra :D

Ło matko! pawela co Ty piszesz!
Nawet sobie tak nie zartuj...
W Hondzie jeszcze by uszlo :D , ale w Misku?
Niedopuszczalne :!:

Kleju - 27-12-2009, 11:25

pawela, a może parówa? :)


Ja chyba się skuszę na parówkę 8)

pawela - 27-12-2009, 12:00

Cytat:
Ło matko! pawela co Ty piszesz!

znam takich co tak robią :D
Cytat:
pawela, a może parówa? :)

hehe też myślałem, ale przepływomierz... zakładanie redukcji mija się z celem bo i tak na starcie miałbym jakąś 30% zwężkę...

londolut - 27-12-2009, 12:42

Browar, to było z jajem ;)

pawela napisał/a:
Kleju napisał/a:
eee tam wyjdzie takie druciarstwo trochę :P Stożek w ori puszce blee

myślę, że lepsze to niż robić zabudowę z tektury albo rozciętego w pół 5L kanistra :D
Kanister i tektura odpada ale kawałek blachy z kwasówki tak jak to robią w El-Tec`u jest lepszym rozwiązaniem.
Kleju - 27-12-2009, 12:44

Cytat:
hehe też myślałem, ale przepływomierz...


faktycznie, zapomniałem :oops:

pawela - 27-12-2009, 13:20

londolut napisał/a:
Kanister i tektura odpada ale kawałek blachy z kwasówki tak jak to robią w El-Tec`u jest lepszym rozwiązaniem.

zapłać za to :D
niedługo kupię spawarkę konwentorową, ale póki co wytestuję ori puszkę ;)
Kleju napisał/a:
faktycznie, zapomniałem :oops:

niby można go usunąć i ecumasterem wystroić ale nie widzę sensu.

pawela - 28-12-2009, 18:25

nie darowałem i stożek dziś wleciał, ale że zasypało śniegiem, to ani dopływu powietrza nie założyłem, ani nie testowałem w czasie jazdy.
Ale brzmi genialnie! ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group