Nasze nieMiśki ;-) - Hybrid Synergy Drive :)
Krzyzak - 27-01-2018, 10:04
A nie mówiłem - nie usiedzisz spokojnie
PS. Zmień auto w avatarze bo jeszcze renówke masz...
mackbeth - 27-01-2018, 11:21
swoją drogą znowu japońskie auto i znowu połacie samej blachy... i Ciebie jest miło i cicho a jechałem ostatnio Nowa Rav4 hybryda prosto z salonu.... blaszak i hałas jak w dostawczym Berlingo sama blacha...
deejay - 27-01-2018, 12:56
Maciek Latitude ten miało golasa z tylu 😉
Z wygluszeniem jest różnie i zależnie od marki .
W BMW np tylko te droższe modele mają wygluszenie które sięga aż bagażnika I tylnych blotników . Do wysokosci tylnej kanapy jest mega grubo i porządnie wygłuszone , np jak na fotkach z oryginalnym wygłuszeniem u mnie w Latitude.
Zerknij u siebie z tylu np 😉
mackbeth - 27-01-2018, 13:45
No właśnie nie rozumiem czemu często bagażnik to taka bieda u mnie akurat bagażnik to część osobowa i jest tak wygłoszony jak reszta auta::) widziałeś jak z przodu jest:)
mkm - 28-01-2018, 15:14
mackbeth, jak mogą dać wygłuszenie jak nawet na lakierze oszczędzają.
Toyota to i tak elegancja i pełna rozrzutność - zajrzyj do nowej Mazdy
deejay - 28-01-2018, 17:48
cd.
Fotki przed wygłuszeniem . Jak widać oryginalnego wygłuszenia nie brakuje z przodu .
Nawet nie było gdzie kleić mat butylowych , bo wszystko fabrycznie zagumowane, więc dwie maty poszły na tunel środkowy.

W trakcie


Po wygłuszeniu na oryginalnym filcu .
Drzwi przednie też dostały trochę "wsparcia" i od razu nagłośnienie JBL dostało smaczka
Matejko - 28-01-2018, 18:38
ile kg dołożyłeś?
deejay - 28-01-2018, 19:48
Wszystko ważyło ok 8 kg , pianka plus maty.
Hugo - 28-01-2018, 20:18
Masakra, japończycy wciąż do wygłuszania stosują filc jak w latach 80-tych i 90-tych Trzeba było go wywalić i dać maty butylowe i na nie piankę kauczukową, bo są nieporównywalnie bardziej skuteczne w wygłuszaniu niż filc.
joujoujou - 28-01-2018, 20:35
Hugo napisał/a: | Masakra, japończycy wciąż do wygłuszania stosują filc jak w latach 80-tych i 90-tych | Niezupełnie masakra, tylko ekologia - surowce na filc pochodzą z recyklingu, a "plastiki" (przynajmniej ich część) wytwarzane są z substancji organicznych, a nie z pochodnych ropy naftowej.
https://www.toyota-europe...er-earth/reduce
http://www2.toyota.co.jp/en/news/10/10/1013.html
Ewcia80 - 28-01-2018, 21:18
DeeJay czy warto wygluszać to miejsce blachę ktora jest pod siedziskiem tylnym?U mnie po zdjeciu siedziska tylnego jest praktycznie goła blacha i pokrywka do pompy paliwowej .Zastanawialam sie czy warto nakleic tam mate butylowa i na to pianke kauczukową bo siedzisko ma w sumie gabkę.
deejay - 28-01-2018, 21:51
Krzyzak napisał/a: | PS. Zmień auto w avatarze bo jeszcze renówke masz... |
Nie zmieniam , bo nadal jest ze mną i chyba juz zostanie
deejay - 28-01-2018, 21:53
Hugo napisał/a: | Masakra, japończycy wciąż do wygłuszania stosują filc jak w latach 80-tych i 90-tych |
Nie tylko Japończycy , BMW jako marka Premium też posiada z tyłu filc , który z zewnątrz pokryty jest czarnym maskującym obiciem .
Hugo - 28-01-2018, 21:55
joujoujou napisał/a: | Niezupełnie masakra, tylko ekologia | To jeszcze większa masakra, bo w tych czasach nie liczy się efekt i sens wygłuszania tylko najważniejsza jest EKOLOGIA. Rzucimy na podłogę trochę filcu, który ma mizerne właściwości wygłuszające, ale jest ekologiczny i nikt nam nie zarzuci, ze auta nie wygłuszyliśmy Coś w stylu lepsze to niż nic
deejay - 28-01-2018, 22:05
Ewcia80 napisał/a: | DeeJay czy warto wygluszać to miejsce blachę ktora jest pod siedziskiem tylnym?U mnie po zdjeciu siedziska tylnego jest praktycznie goła blacha i pokrywka do pompy paliwowej .Zastanawialam sie czy warto nakleic tam mate butylowa i na to pianke kauczukową bo siedzisko ma w sumie gabkę. |
Oczywiście że warto , zawsze to jakaś izolacja od drogi w postaci drgań i rezonansu blachy .
|
|
|