To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse Cross Ogólne - Nowy Eclipse Cross

Krzyzak - 01-05-2018, 21:32

Cytat:
Samochód warty każdej złotówki.
poza wyglądem - bo ten jest szpetny, ale ecross jest ba szczęście dużo brzydszy, szkarada w każdym punkcie
Jackie - 02-05-2018, 10:56

Krzyzak napisał/a:
poza wyglądem - bo ten jest szpetny

Ty też urodą nie grzeszysz, a żonę masz piękną. Da się? Da.
:D
Pozdrawiam

Krzyzak - 02-05-2018, 20:16

Cytat:
Ty też urodą nie grzeszysz, a żonę masz piękną.

No i jak sobie człowiek tak skalkuluje to zupełnie inna kalkulacja :lol: - by Komedia małżeńska...
edit - ale rozumiem przesłanie... jej chodzi o moje inne zalety ;)

krzychu - 27-09-2018, 20:18

Przejechałem się ostatnio tym cudem techniki... Powiem tak z wyglądu każdy już chyba widział, mi się nie podoba - ale każdy ma swój gust. W środku wieje raczej klasycznością (aby dyplomatycznie było). A te Piano Black to masakra w tej klasie raczej. Bagażnik ma dziwną jakby skrzynkę. Ale spoko na papierze wygląda dobrze grzane fotele z tyłu, skóry, tempomaty aktywne (nie testowałem), kamera 360 (super sprawa już w innym samochodach ją polubiłem), podgrzewana przednia szyba to jest to o czym rozmyślam w każdą zimę. Za to grafika od czujników między zegarami w którą trzeba się wpatrywać który to czujnik pika to jakaś kpina... A dostępny jest taki duży wyświetlacz i w każdym samochodzie jakim jeździłem grafika od czujników jest na wyświetlaczu prezentowana razem z obrazami z kamery... Przejażdżka była krótka, CVT przy silniku turbo to raczej na plus będzie (nie dokłada tak lagów jak klasyczna czy 2 sprzęgłowa), bez gazu żwawo rusza (co mi się podoba). Ale jak wjechałem na lekko połataną drogę to poczułem się jak w wozie drabiniastym... Ostatnio jeździłem wieloma samochodami i wszystkie były bardziej komfortowe od Eclipse Crossa nawet pół tony lżejsza MX-5 z niskim profilem (większa waga resorowana powinna pomagać w tłumieniu) o CX-3 nie wspominając (wyrośnięty segment B na mniejszym profilu). I żeby daleko nie szukać że wyciągam z rękawa auta z segmentu premium taki Subaru XV (wiem ekoteroryści zajumali 2.0 ale może wróci) ciężko znaleźć jakąś przewagę Eclipse Cross...
jano35 - 30-09-2018, 23:36

No cóż to auto zaczęło mnie frustrować od momentu jak miało na liczniku 100km!
Kto by przypuszczał, że w pojeździe za 130K NIE MA!!!!
1. Podświetlanych przycisków do szyb.
2. automatycznych przycisków otwierania szyb
3. Podświetlanego schowka
4. klimatyzowanego schowka
5. automatycznego domykania szyb
6. podręcznego schowka na okulary np tak jak w L200
7. Brak podręcznego przycisku do zmiany funkcji wyświetlacza centralnego(zegara), tylko trzeba się schylać i na macanego szukać przycisku przy zegarach.
8. Brak Coming/Leaving Home ....paranoja

Dysfunkcje;
1. działanie spryskiwacza reflektorów wraz ze spryskiwaczem szyb. Nie wiem co autor miał na myśli...chyba tylko to aby podnieść sprzedaż płynu.
2. brak automatycznego ryglowania drzwi podczas jazdy.
3. Nie wspomnę, że brakuje mi takiej funkcjonalności jak otwieranie tylko drzwi kierowcy po jednym naciśnięciu pilota czy klamki.

Ktoś powie widziały gały co brały.

Auto teraz ma 200km!
Będę pisał co jeszcze mnie denerwuje.
Najgorsze jest to, że auto pali jakby miało silnik 3L
tzn na razie delikatna jazda po mieście i ........mam zużyte połowę baku.
ręce opadają.

artisan - 01-10-2018, 17:36

Mimo wszystko twój wpis jest dziwny. To co opisujesz, w zasadzie można sprawdzić przed zakupem. Może poza spalaniem.
apikus - 02-10-2018, 08:15

Co można powiedzieć o spalaniu, gdy auto ma przejechane 200 km?
Krzyzak - 02-10-2018, 09:23

Bak nie jest symetryczny. W Galancie na 1 połówce robiłem 400km a na drugiej ledwo 250. W Leonie mam podobnie. Za to w Mazdzie jest odwrotnie - pierwsza połowka to 150 mil a druga 180...
Wyjeździj cały bak na spokojnie, dotrzyj silnik, może będzie lepiej. Mój Leon zaczął od spalania średniego 6.7 (wg komputera pokładowego) a teraz jest 5.4.

jano35 - 02-10-2018, 19:32

Cytat:
To co opisujesz, w zasadzie można sprawdzić przed zakupem.

To prawda, jednak nie byłem tak błyskotliwy tym bardziej, że wiele aut oglądałem w przeciągu 2 miesięcy i możliwe, że stało się tak, że to co potwierdziłem w innej marce nie znalazło się na mojej liście pytań i sprawdzeń w tym aucie...roztargnienie.

Skoro w necie nie ma nic na temat tego auta to postanowiłem innym potencjalnym nabywcom pomóc. Oczywiście to co mnie drażni innemu może pasić, albo kolokwialnie mówiąc latać kolo ......

frustracji ciąg dalszy, czego nie zauważyłem przy zakupie:
1.Komputer pokładowy nie posiada języka polskiego!
2.Skłamałem, auto posiada Coming/Leaving Home tylko, że doświetla drogę do domu paskami LED...reasumując g...no widać po 5m.
3. W pojeździe na podsufitce są lampki do czytania....kieliszek może i widać, gazety na pewno nie.
4. Auto posiada Lampy mijania/drogowe LED. Oświetlenie dobre jako światła mijania (lepsze od ksenonów) Długie ....za słabe. No ale OK. Zauważyłem, że reflektory są podwójne (. Jednak światła są zorganizowane tylko na jednej soczewce. Druga jest ciemna i generalnie wizualnie słabo to wygląda jak spojrzy się na auto z przodu. Multipla! :) .
5.kupując wiedziałem już, że pojazd nie posiada doświetlania zakrętów. Akurat dla mnie nie było to istotne.
6.Czego nie wiedziałem...że światła cofania są ....a raczej ich niema. Ciemno jak w d.... Umówmy się nie robi się takiej skuchy w tego typu pojeździe. Będę musiał doświetlić wsteczny i żeby było jasne, kamera cofania nie rekompensuje widzialności.
7. Co wykryłem po czasie. pojazd ma kamery z widokiem 360st. Ok. można przełączyć widok na zbliżony spod prawego lusterka (pasażera) widać krawężnik, ok fajne. Ale nie można już przełączyć na widok od kierowcy. Co mam się wychylać jak w land roverze przez szybę :) .
8. ktoś już napisał, że funkcja czujników odległości w centralnych zegarach to porażka. Potwierdzam. pika, mruga i ciężko jest opuścić wzrok, potwierdzić co i jak i wrócić z powrotem wzrokiem na to co nas otacza. Generalnie wizualizacja nieprzydatna, trzeba słuchać pipka jak wejdzie w ciągły to hem-pel. Brak bagrafu z przyrostem pasków na głównym wyświetlaczu jest wadą. Kamery mimo podziałki......pewnie się przyzwyczaję, choć te pierdołki nie są najważniejsze.
9. No a teraz coś o SDA. Tego nie mogłem przewidzieć. W salonie miałem pokaz połączenia srajfona, zachwalanie patentu jako że auto staje się platformą multimedialną...google, yanosiki muza. Ale o tym, że jest nie wiele komórek które są w stanie się połączyć to o tym już mowy nie było. I tak….obecnie nie posiadam komórki za pośrednictwem której mógłbym docenić walory tego co kupiłem. HTC niby łączy się ale są problemy z wyświetlaniem aplikacji.
Samsung J5 nie kompatybilny. LG nie kompatybilny. I tak jeżdżę po znajomych i próbuje pożyczać komórki i próby jak na razie nie trafiłem na taką aby połączyć się z SDA. Obecnie nie mialem ipla dostępnego tylko same androidy. Nawet huawei p20 ma problemy za 2000zł!.
Niestety w tym przypadku będę reagował u dealera.
Żeby było jasne, patent z SDA miał służyć temu aby każy miał komórkę w pojeździe, żeby nie było potrzeby aktualizowania map itp. Strach pomyśleć co będzie jak się coś zmieni w technologi i oprogramowaniu komórek i cały ten SDA będzie można sobie wsadzić.......
Niestety przeglądając stronę z listą kompatybilnych komórek nie jestem w stanie znaleźć kogoś z takim modelem. W ciemno nie będę kupował nowej komórki poza tym mam huaweia p20 i nie zamierzam zmieniać. Wnioski... idź Pan w edit z SDA.
Panowie koniec narzekactwa…na dzisiaj 
Jutro napisze o plusach.
P.S. Bluetooth działa poprawnie na każdej, czyli telefon jest i gada.

[ Dodano: 03-10-2018, 23:19 ]
Cytat:
2.Skłamałem, auto posiada Coming/Leaving Home tylko, że doświetla drogę do domu paskami LED...reasumując g...no widać po 5m.

1. Podwójnie skłamałem. auto posiada pełen zakres Coming/Leaving Home. w SDA nie dopatrzyłem się ustawienia, a można wybrać czas i co się ma świecić paski LED czy światła LED.
2.Auto posiada funkcjonalność taką jak otwarcie tylko drzwi kierowcy, a po drugim naciśnięciu otwiera wszystko. Należało to aktywować kombinacją pilot klamka i wtedy pojawiły się rożne funkcje do ustawień w SDA. Jednak jeśli auto jest zamknięte i naciśniemy bagażnik, otwiera się wszystko łącznię z lusterkami.
3. jednak szkoda że nie ma domykania szyb, mimo iż jest pozycja w SDA .

Edit: Jest kilka innych słów na "ch" - wulgarów nie tolerujemy.

Jarl - 05-10-2018, 14:28

Tak czytam tę długą listę problemów, którymi Kolega się frustruje i być może się mylę, ale odnoszę wrażenie, że chodzi w większości o zagadnienia drugo- lub trzeciorzędne imo. Brak podświetlenia przycisków szyb - przecież i tak po miesiącu będę znal ich usytuowanie na pamięć po omacku. Komputer nie ma polskiego - jeśli ma angielski to nie zginę, a pewnie ma. Brak podświetlenia czy klimatyzowania schowka - do przeżycia. Drzwi nie ryglują się automatycznie? to można ręcznie. A otwieranie drzwi w pierwszym kroku tylko kierowcy można zaprogramować, np. przy okazji wizyty serwisowej.

Można odnieść wrażenie, że oczekiwania kolegi odbiegają nieco od profilu typowego nabywcy japońskich samochodów (pomijając marki quasi-luksusowe typu Acura, Infiniti, Lexus).
Wydaje mi się, ze typowy nabywca japońskich fur, a oprócz siebie znam takich kilku jeszcze, oczekuje przede wszystkim 1) niezawodności, 2) rozsądnych kosztów eksploatacji, 3) komfortu, osiągów itp. na poziomie akceptowalnym, 4) rozsądnego stosunku jakość/cena. Natomiast nowinki techniczne, błyskotki, elektroniczne gadżety tradycyjnie nie były mocną stroną japońskich fur gdyż mogłoby to kłócić się z pkt. 1). Dajmy na to Nissan po zmianie właścicielskiej poszedł dość mocno w różne nowinki i gadżety, i opinia o dawnej niezawodności mocno na tym ucierpiała.

Dla porównania - u nas pojawił się nowy samochód służbowy suv 2WD P. 5008 za właśnie cos około 130 tys., ma mnóstwo bajerów, światełek i elektronicznych gadżetów, i ciekaw jestem kiedy cała ta mega elektronika zacznie wariować. A komfort obsługi jak cholera, np. bajer w postaci wyłączania silnika na skrzyżowaniach (start/stop) jest wyłączalna nie zwykłym przyciskiem tylko poprzez menu komputera pokładowego (!). Regulacja nawiewu, temperatury - tez nie ma przycisków tylko wszystko przez tablet. Na tym tle prostota "japońców" to jak bezpieczna przystań.

jano35 - 06-10-2018, 00:56

Cytat:
Brak podświetlenia przycisków szyb - przecież i tak po miesiącu będę znal ich usytuowanie na pamięć po omacku

No właśnie, kierowca się nauczy, a pasażer z tylu to przecież może sobie komórką przyświecić bo świecąc lampkę na podsufitce (jak znajdzie przycisk do zaświecania) i tak nie widać przełącznika.
A pro po tylnych szyb, to że się otwierają do połowy to też trzeciorzędna sprawa.
Cytat:
A otwieranie drzwi w pierwszym kroku tylko kierowcy można zaprogramować, np. przy okazji wizyty serwisowej.
ta funkcja jest tylko najpierw zgodnie z instrukcją należało ją aktywować i w tedy pojawiło się podmenu w SDA. Ale auto samo już nie blokuje (zamyka) drzwi podczas rozpoczęcia jazdy. natomiast ma funkję automatycznego otwierania drzwi po zakończeniu jazdy i zgaszeniu pojazdu lub przełożenia dźwigni biegów w pozycję P. Tylko po co otwiera otwarte drzwi. jak by to robili Chińczycy to może i bym tą logikę zrozumiał, ale Japońce???
Cytat:
Komputer nie ma polskiego - jeśli ma angielski to nie zginę, a pewnie ma.

Żyję w Polsce, jestem Polakiem i żądam języka polskiego . Auto nie powinno uzyskać homologacji tak jak w innych krajach. No ale na władzę nie poradzę. Jest to kolejne niedopatrzenie moje bo skoro w innych markach byl PL to do glowy mi nie przyszlo że tutaj może nie być. W rozmowie z dilerem byłem zapewniony że jest język polski i nawet mi to pokazał gdzie się zmienia tylko że zauroczył mnie SDA i dlatego nie spojrzałem na komunikaty głównego zegara. I jeszcze jedno auto nie rozpoznaje polskiej mowy tylko co najmniej English, a gadać poprawnie po angielsku to ja już nie umiem. No i czar prysł.

Cytat:
komfortu, osiągów itp. na poziomie akceptowalnym, 4) rozsądnego stosunku jakość/cena

Jeśli chodzi o osiągi i komfort to nie wiem co kolega ma na myśli, natomiast jeśli chodzi o jakość/cena to 130K na to co auto sobą reprezentuje to stanowczo za dużo.

O niezawodności proszę nie pisać przynajmniej nie w tym egzemplarzu. Niestety już jestem na kosie po wizycie w salonie i próbie reklamacji usterek.
1. autem jak się stoi w korku to czujniki parkowania przednie popierduję. Wytłumaczenie serwisu że prawdopodobnie stałem w pobliżu stacji komórkowej. Rozumiem że stacje komórkowe są wdłuż mojej trasy na odcinku 15km.
2.Wyjazd z garażu mam pod gorę tyłem ok 20m. jak wyjeżdżam rano to auto osiąga ok 3,5tys obrotów i powoli jednostajnie pokonuje wzniesienie. wychylenie powoduje tylko wzrost obrotów prędkość ta sama...wolno noga za nogą. Odpowiedź serwisu że powinienem zapalić auto i poczekać ok min aby podgrzać olej w skrzyni. na moje pytanie czy przy temp. -10 będę musiał grzać godzinę olej.
3.już pięć razy mi się stało tak, że jak przejeżdżałem przez torowisko auto w momencie dostało ok 3,5tyś obrotów i skrzynia przestała reagować. przełączenie na manuał i powrót na D przywracał poprawną pracę. W to mi nie uwierzyli mam przyjechać jak usterka wystąpi na stałe lub będę mógł panom podczas jazdy zademonstrować objaw. To tyle co do niezawodności potencjalnego Japończyka. Cenie sobie komfort i nie będę się wypowiadał o pojeździe, który tego nie ma.
Niestety podjąłem decyzję auto idzie do sprzedania . Mój błąd życiowy moja strata finansowa.

sla - 06-10-2018, 10:47

Jarl napisał/a:
Tak czytam tę długą listę problemów
To nie jest lista problemów, tylko lista wyposażenia samochodu w rzeczy , które są obecne w autach o wiele tańszych. I nie są to żadne nowinki technologiczne czy błyskotki których brak ma zapewnić bezawaryjność, tylko efekt opóźnienia technologicznego. A zmiana właścicielska, Nissanowi wyszła tylko na dobre, i może też uratuje konające MMC.
mkm - 06-10-2018, 18:23

jano35 napisał/a:

Niestety podjąłem decyzję auto idzie do sprzedania . Mój błąd życiowy moja strata finansowa.

ojoj... XXI wiek, jazdy próbne, internet, kluby, fora, a tu taka wtopa.

Krzyzak - 06-10-2018, 20:23

Jarl napisał/a:
A komfort obsługi jak cholera, np. bajer w postaci wyłączania silnika na skrzyżowaniach (start/stop) jest wyłączalna nie zwykłym przyciskiem tylko poprzez menu komputera pokładowego (!). Regulacja nawiewu, temperatury - tez nie ma przycisków tylko wszystko przez tablet. Na tym tle prostota "japońców" to jak bezpieczna przystań.
miałem na weekedn opla grandland x i jest podobnie - do większości rzeczy trzeba odrywać wzrok i dłubać na ekranie dotykowym
do chrzanu z takim podejściem, gdzie najważniejszych rzeczy nie mogę pstryknąć 1 guziczkiem, którego położenie znam na pamięć

krzychu - 06-10-2018, 23:04

Jarl napisał/a:
Natomiast nowinki techniczne, błyskotki, elektroniczne gadżety tradycyjnie nie były mocną stroną japońskich fur



Hmmm w Subaru wieje nowościami w standardzie... Co prawda trochę to takie nieskładne moim zdaniem (np. asystent martwego pola bez akustycznego ostrzeżenia po włączeniu kierunkowskazu).

Za to wejdź sobie do Mazdy. Tam wszystko jest na swoim miejscu i stanowi jedną całość. Pod dzisiejszej przejażdżce jestem zauroczony matrycowymi światłami LED. SUPER sprawa. Jedziesz cały czas na długich. Nawet jak coś jedzie przed Tobą lub z przeciwka to samo wygasza tam gdzie by kogoś oślepiało ciągle oświetlając oba pobocza. Jak ktoś ma słabe światła to mu lepiej boki oświetlam jadąc za nim :finga:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group