Nasze Miśki - Black Ralliart
Luke1 - 09-11-2020, 17:03
Nie mam tego jak zmierzyć niestety. Poszukaj na forach może ktoś co pisze albo zagadaj czy nie wyślą tego w jakiejś normalnej cenie wysyłki
https://www.ebay.pl/itm/A...V0AAMXQwKdRe1As
Wgrywałem od wersji 2010 i bez AME Intake bo tego nie mam. Czyli konkretnie to:
2010 AUS/EDM - 98 RON - BoostPill - TBE - V3.1
Jak masz seryjny katalizator to wtedy dajesz to:
AUS/EDM - 98 ron - BoostPill - V3.1
grzesiopol - 11-11-2020, 12:56
Luke1 napisał/a: | Poszukaj na forach może ktoś co pisze albo zagadaj czy nie wyślą tego w jakiejś normalnej cenie wysyłki | pisałem na forum evolution tam gdzie mapy są. Zero odzewu ale wcale się nie dziwie skoro tyle kosztuje kawałek mosiądzu. Ja za 10 dysz zapłaciłem około 20 zł tylko trzeba je przerobić.
Czytałem, że można dawać program dostosowany do modyfikacji lub "mniejszy" jeżeli ktoś się boi.
Bzyk_R1 - 11-11-2020, 19:54
W O1T też się bawimy dyszami. Fabrycznego pilla zastępuje dysza z migomatu 1,0mm która daje zegarowe seryjnie doładowanie 0,9b w peaku do 1,1b. Dysza 0,8mm to jakieś 1,35b niestety nie miałem do testów seryjnego outlandera i taka dysza u mnie powodowała spadek doładowanie względem tego co w mapie (1,6b) Oczywiście w seryjnym sterowniku wywali auto już w overboosta. Najlepszą metodą sprawdzenia wydajności i tego ile dmuchnie turbo jest ściągnięcie wężyka z gruszki WG. Tutaj oczywiście na własne ryzyko bo można upalić to i owo! Jednak TD04 potrafi pod obciążeniem ładować wtedy stabilne 1,8b !
Luke1 - 28-04-2021, 19:24
Autko będzie do sprzedania.
Gdyby ktoś z forumowiczów chciał zakupić to pytać na PW.
Edit by Mod.
krzychu - 29-04-2021, 12:26
Na co zmieniłeś?
Luke1 - 29-04-2021, 14:24
krzychu napisał/a: | Na co zmieniłeś? |
Mitsubishi Colt CZT + Subaru Forester XT
|
|
|