To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Maglownica

Hugo - 27-04-2015, 18:35

lewy_GA napisał/a:
mam pytanko czy są jakieś rodzaje maglownic do 2.5v6 rok 98
Pasują wszystkie od wersji silnikowych 2,0 16V, 2,4 GDI i 2,0 TD w całym okresie produkcji, które były montowane w metalowym wózku zawieszenia przedniego oraz od 2,5 V6 z lat 1996-2000 (po marcu 2000 r. w wersji silnikowej V6 wprowadzono aluminiowy wózek zawieszenia i ta maglownica Ci nie podejdzie).
lewy_GA - 28-04-2015, 01:01

dzięki za :D pomoc
kondzik135 - 13-05-2016, 20:39

Siema. Musze u siebie wymienić magiel. Znalazłem takie cudo za no chyba bardzo małe pieniądze http://olx.pl/oferta/magl...5-ID9q4wF.html. Myślicie że warto zaryzykować i kupić taką przekładnie??
komarsnk - 13-05-2016, 23:09

Czy maglownica (poliftowa) ma jakąś śrubę do kasowania luzu?
Bo podobno mi tam właśnie stuka.

kondzik135 - 20-05-2016, 16:38

Pomocy!! Jak odkręcić, w którym miejscu najlepiej przewody hydrauliczne od maglownicy w celu jej wymiany??
Faza - 09-04-2019, 20:58

Jako, że jestem uczulony na każdy nowy dźwięk wydobywający się z auta potrzebuję waszej opinii.
Jakiś czas temu, gdzieś w czasie manewrowania usłyszałem puknięcie i żeby sprawdzić co to mogło być, pomachałem kierownicą lewo-prawo na wyłączonym silniku i doszedłem do wniosku, że pewnie drążek kierowniczy albo końcówka.
Stojąc przy lewych drzwiach wydaje się, że to z prawego koła ale po podniesieniu maski że jednak z lewego. Na przeglądzie corocznym nic nie wyszło ale, że miałem jeszcze coś do zrobienia u mechanika to miał zobaczyć co się dzieje.
No i tu zaczyna się problem.
Ponoć magiel i luzy na tulejach.
Podjechałem do jednego miejsca gdzie robią magle i po obadaniu auta na kanale oraz pokręceniu kierownicą przy włączonym silniku diagnoza taka, że nic mu nie dolega.
Z ciekawości pod domem podniosłem przód auta żeby obadać sprawę jeszcze raz.
Ręką nie idzie wyczuć żadnego luzu. Magiel dobrze przykręcony do sanek. Nie ma tego puknięcia przy kręceniu kierownicą jak oba koła są podniesione a także jak podniesiona jest tylko lewa albo prawa strona.
Puknięcie jest tylko jak cały przód stoi na kołach a silnik jest wyłączony. Z ciekawości poskręcałem jeszcze samymi kołami no i tu już coś hałasuje.
Pojechałem do innego warsztatu gdzie robią magle i diagnoza w sumie jak w tym pierwszym od magli. Może sobie pukać na zgaszonym i się nie przejmować do czasu aż zacznie myszkować albo pukać przy włączonym silniku lub cieknąć.
Wczoraj trafiłem na ten wątek i na pierwszej i drugiej stronie też piszecie, że tak może być, że sobie puka na wyłączonym.
No i pytanie brzmi, czy to ten zawór bez ciśnienia w maglu i się tym nie przejmować (tyle że wcześniej raczej tego nie było), czy może to wahacz albo coś innego w zawieszeniu?
Amortyzatory, łożyska amorów, sprężyny, sworznie górnych wahaczy, oba banany jak i prawy drążek z końcówką są nowe. Jedynie prostych dolnych nie wymieniałem.
Jeszcze 2 filmiki z kręcenia kierą jak auto stoi oraz skręcania kołami jak cały przód jest w powietrzu.
https://youtu.be/f3fCAnq5on4
https://youtu.be/S-fjfPKyy-U

Krzyzak - 10-04-2019, 15:13

na zgaszonym może pukać przy kręceniu kierą
raczej bym się skłaniał ku zawieszeniu

szwagierr - 10-04-2019, 16:30

Mi tak pukało i za chwilę tak się rozpukało że nie dało się utrzymać samochodu na drodze powyżej 120km/h. Podjedź na kanał, niech ktoś rusza kierownicą a Ty pod spodem łatwo namierzysz źródło tego dźwięku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group