Forum ogólne - Z auta jakiej marki przesiadłeś sie na Mitsubishi?
Anonymous - 18-11-2007, 11:43
Wcześniej jeździłem Polonezem, Seatem Ibizą, Golfem III ( wszystkie mojego ojca), później swoim Oplem Corsą i obecnie Carisma 1,8.
Ryczymiś - 25-11-2007, 17:04
Odnośnie moich autek zaczynałem od VW "ogórka", potem Garbusek następny Misiek Sapporo przez 9 lat. Następnie krótki epizod z oplem Omega 2,6 obecnie Sigma 3.0 24v.
Robson86 - 25-11-2007, 17:12
...wysunal sie na prowadzenie
Pozdroo
cns80 - 26-11-2007, 12:53
Robson86 napisał/a: | ...wysunal sie na prowadzenie |
Opel
Ford
Fiat
Daewoo czyli generalnie samochody dla ludu
W pierwszej piątce tylko Honda nie jest tak zwanym "autem popularnym".
Anonymous - 29-11-2007, 16:17
Pierwsze były dwa poldoloty (zawsze dojechałem, chociaż czasami z przygodami). Potem Gal E3 EXE a teraz E55.
Służbowo Opel Astra 2 opcja golas z silnikiem 1.6 (tragedia), Ford Focus kombi (zawieszenie i układ kierowniczy ok, ale rdza żre, generalnie bardzo dobrze się prowadził, podobnie do miśka), przez krótki czas Skoda Fabia HTP (silnik od nieco większej kosiarki a sam samochód bez polotu), potem Laguna II (to dopiero tragedia)... Nic dziwnego że wolałem pojechać swoim samochodem zamiast służbowego.
Anonymous - 30-11-2007, 10:41
pierwszy był vw golf 1,6 diesel z 76 roku i z ponad 400 tys na liczniku, super auto z duszą, melina na kółkach, wesoło było
następnie fiat punto'96 1,2 najgorszy z moich samochodów, jeszcze na kredyt, wyniósł mnie kupę kasy a oddałem ten złom za bezcen. Nigdy więcej fiata!
no i na samym końcu opelek corsa 1,0 2000r. przyjemny samochodzik, zrobiłem nim 40 tys km absolutnie bezawaryjnie, ale był za mały i bez polotu.
No i obecnie od 2 tygodni galant'99 2,0
kotomi - 03-12-2007, 16:56
Ja również zaczynałem od PF126p, potem była Lada2107, potem Opel Astra F i równolegle Honda Accord. Opel służył do pracy i w prawie 4 lata przejechałęm nim ok 270 000 km. Byłem zdziwiony wytrzymałością auta i jego bezawaryjnością. Honda....... no cóz, nadal mam wielki sentyment do tego modelu, ale po Sigmie nie zamieniłbym sie na Hondę . Jeździłem wieloma fabrycznie nowymie samochodami z przebiegiem 2 tys km lub coś około (np C4, Focus, Octavia), ale i tak wolałem wsiąść do swojej Sigmy.
Anonymous - 03-12-2007, 21:40
Wczesniej mialem dwa Volvo 480. Super auta, chcialem nastepne ale rozwojem bylo tylko turbo z konca produkcji prakktycznie niemozliwe do kupienia w PL.
Anonymous - 05-12-2007, 00:18
ja zaczynałem swoją karierę kierowcy od fiata 126 elx później była skoda 105 następnie vw golf II którego tak na marginesie nadal mam no a później colcik z którego jestem bardzo zadowolony
Anonymous - 05-12-2007, 09:12
ja tez najpierw 126P,nissan sunny,cinquecento 700,audi80,toyota celica,calibra,frontera i w koncu jest mam nadzieje ze mnie niezawiedzie L200
XL - 16-12-2007, 20:47
126p
126p
126p
Poldolot- dobry był, nigdy nie zawiódł, rdza go zabiła
Carisma od tygodnia i już tęsknię za napędem na jedynie słuszną oś...
Krzys - 17-12-2007, 10:44
Hmm...
Ja zaczołem od:
Fiat 125p(kość słoniowa)
Łada 2107(mexykańska czerwień)
Fiat 125p(combi/karetka )
Opel kadett E 1.6 cabrio
Opel omega A 3.0 24v
...
no i aktualnie
Galant 97r. 2.5 v6/vr4
Anonymous - 04-01-2008, 17:53
U mnie to było jakoś tak:
Fiat 125 P (rodziców)
Fiat 126 P (to juz mój)
Fiat 126 P
Zastava 1100 Mediteran (wspólnie z mężem)
Golf I GTI(wspólnie z mężem)
Ford Siera 2,0 1982 (wspólnie z mężem)
Ford Siera 2,3 D 1984 (wspólnie z mężem)
Ford Siera 2,3 D 1986 (wspólnie z mężem)
Fotd Siera 2,3 D 1990 (wspólnie z mężem)
Audi 80 1980 - własny
Ford Escort 1986 - własny
Ford Escort 1993 - własny
Opel Frontera 1993 (wspólnie z mężem)
no i wreszcie
Galancik EA5W 1999 - tylko MÓJ!!
a mój mąż
Pajero Sport 1999
no
jacek11 - 07-01-2008, 23:04
A ja tak:
126p -1978
126p- 1982
skoda 100s -1973
126p -1984
Lada 1500 -1982
łada 2105 -1985
fiat uno 11 -1983
polonez 1,6 1993
eskort 1,4 -1993
126p -1988
opel astra 1,7dtl -1995
galant e5 -1993
o zmianach poinformuję
Anonymous - 07-01-2008, 23:25
Ja z racji swoich gabarytow i ogolnej niecheci do autek malych i malutkich:
Audi 100CC 1.9 na 5 garach - 1983 popularnie cygaro (to byla locha )
Ford Probe 2.2 GT Turbo Intercooled - 1990 I gen. w wersji USA (to mialo kopyto i design)
no i w koncu Misio zwany rekinem czyli EA2A 1997(to sie nazywa bezawaryjne auto)
|
|
|