To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Zwiększone SPALANIE

Dzik - 19-12-2011, 16:25

nie, samo PB
Owczar - 19-12-2011, 16:49

To pozostaje Ci ecoscan lub wymiana w ciemno. Ew ASO. Można też podpiąć pod oscylogram samą sondę.
Dzik - 19-12-2011, 20:09

ta, i za wszystkie ecoscany, podpinania kompa w ASO itp zapłace tyle samo ile za sondę.
Owczar - 19-12-2011, 20:43

W takim razie powodzenia :)
booohal - 19-12-2011, 20:51

A może znaleźć sprzedawcę który pozwoli na zwrócenie sondy jeżeli to nie będzie ona? Może ktoś życzliwy się znajdzie...
m6riano - 20-12-2011, 17:12

Dzik napisał/a:
tyle samo ile za sondę.

Możesz też zagadać z Traworem i kupić używke..ale czy jest sens..?

rajder - 20-12-2011, 22:33

Podobny przypadek do mojego jak u "Dzik"-a.pomiar na kompie zero błędów,analiza sond: pierwsza sonda(ta przed katalizatorem) ładnie falowała 200-900,druga 0-200 i tu dowiedziałem się że nie powinna spadać do zera.może to dziwne ale obniżyło się spalanie po wymianie oleju w skrzyni A/T.aktualnie trasa 8 miasto spokojnie jeżdżąc 13.5-14.Wiem że druga sonda jest do wymiany.silnik niezagazowany.
Dzik - 20-12-2011, 23:13

rajder, w opisie masz 2.0 więc jakie 2 sondy. BTW. strasznie te gale 2.0 z A/T wpierniczają paliwo. Chyba jednak podjadę jeszcze na jakieś kompy i ecoscany bo mi szkoda kasy ładować we wszystko.
rajder - 20-12-2011, 23:19

Za pomiar na kompie płaciłem 30zł.mój galant 2.0 16V A/T 98 rok. są dwie sondy -przed katalizatorem i za katalizatorem,druga służy do korekty pierwszej
Dzik - 20-12-2011, 23:20

Patrz, człowiek uczy się całe życie, byłem swięcie przekonany, że w 2.5 v6 są 2 sondy a w 2.0 jedna
rajder - 20-12-2011, 23:27

obie jednakowo się cenią.oglądałem niedawno chiński czy to koreański wynalazek (AUTO) o nazwie BRILLIANCE 2006rok pod maską wsadzili silnik mitsubishi 2.0 identyczny jak nasze,jedyna różnica po otwarciu maski to taka że tam jest jedna sonda widoczna na wydechu przy silniku
deejay - 20-12-2011, 23:31

Dzik wykręc świece i duzo ci powiedzą po kolorze elektrody :wink: , jesli czarne to z bogato czyli go przelewa i sonda raczej pewna , lub czujnik temp silnik .
Owczar - 21-12-2011, 00:12

rajder, jeśli masz gala przed wrześniem 2000 to druga sonda jest tylko do monitorowania kata i nie ma ŻADNEGO wpływu na korekty. Jeśli nie wywala błędu to nic nie trzeba wymieniać.
Dopiero standard OBDII zagonił drugą sondę do roboty.

Podczas sprawdzania sondy należy zresetować ECU na rozgrzanym silniku i obserwować zachowanie korekt oraz oscylacje sondy. Jeśli sonda nie zacznie od razu oscylować, a dopiero gdy korekty pójdą w górę to znaczy, że umiera.

Evoscanem można sprawdzić samemu. 3 ostatnie strony:
http://forum.mitsumaniaki...t=34863&start=0

Dzik - 21-12-2011, 00:23

Dobra, interfejsy, złączanie pinów itp to nie zabawa dla mnie. W którymś poście przeczytałem, że jest na forum człowiek który serwisuje z powodzeniem m.in. galanty. Czy możecie mi podesłać namiary?
Owczar - 21-12-2011, 00:25

Dzik, napisz do Maretzky85 lub Bartek. Mają w Warszawie warsztat i znają się na tym :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group