To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Wszystko o ceramizerze

Anonymous - 03-04-2008, 18:09

3200 i jest OK
mlun - 03-04-2008, 20:28

Zauważ tylko że u saphire popychacze nie klekotały. Wielkim zdziwiniem by było gdby po tym zaczęły( tfu tfu wypluwam te słowa).
akbi - 04-04-2008, 09:15

Nie wiem czy pisałem w tym temacie (bo mam Galanta a nie Carismę), więc napiszę jeszcze raz ...
Ceramizer zalałem przy 4000 km po zalaniu świeżego oleju.
Była cisza ... lecz po ok -4000-4500 km od zalania ceramizera zaczęły walić popychacze.
Olej jaki mam to 5W40 Castrola

Proponuję przejrzeć poniższy temat, może nie bezpośrednio związany z ceramizerem, ale ze stukającymi popychaczami ...zwłaszcza chodzi mi o trzy ostatnie wypowiedzi Samplera
http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=60

emfranc - 04-04-2008, 17:50

Rozumiem sarkazm niektórych forumowiczów. Silnik to silnik, olej to olej, pierścienie to pierścienie, popychacz popycha popychacz, bla, bla, bla.. Może zamiast oleju wleję sam ceramizer, ciekawe co wtedy się stanie. Wzrost mocy o 200%, spadek spalania 300% - Cari przy 230km/h na A4 z Krakowa do Wrocka i z powrotem weźmie 3 litry PB95 na se-eeetkę! :shock: A oleju ani kropli.. Nie wiem co wali, stuka czy klekoce. Przed klekotało do momentu, aż wskazówka temperatury nie zatrzymała się w miejscu dla siebie przeznaczonym, teraz stuknie przez kilka, kilkanaście sekund, może minutę, czasem po odpaleniu w ogóle nie stuka. Czasem cicho cyka. W sumie jest poprawa, nie wiem jak długo utrzyma się ten stan. Sprawdziłem wczoraj olej, okazało sie, że musiałem dolać ok 0,5 litra, może dlatego zaczął stukać bo brakło mu mazidła. Przyznam się, że po zrobieniu ok 500km, nie oszczędzałem specjalnie silnika, toteż swoje musiał wypić. Jutro rano będę we Wrocku, jak ktoś chce odsłuchać to zapraszam pod uniwerek ok 9-10 :mrgreen:
Anonymous - 06-04-2008, 23:07

kto ogladal na TVN TURBO test tego ceramizera powinien zgodzic sie z nimi czyli NEGATYW z ich strony dla tego produktu

WYSTARCZY WYMIENIAC OLEJ* NA CZAS
FILTR OLEJU OCZYWISCIE PORZADNY/nie za 9,99zl/
PILNOWAC STANU OLEJU
NIE DOLEWAC JAKICHKOLWIEK SPECYFIKOW /uszlachetniaczy itd/


*na mysli jakis porzadny CASTROL LIQUI MOLY

Anonymous - 25-04-2008, 20:08
Temat postu: mam pytanie od nośnie o ceramizerze
Czy jak wymieniłem olej gdzieś 2 miesiące temu to mogę teraz wlać ten preparat czyli ceramizera
Pozdrawiam

Anonymous - 25-04-2008, 21:24

podobno zapodac dawke ceramizera powinno sie po zmianie oleju,czyli na swiezy olej..
tak mowil mi mechanik u ktorego zmienialem olej... ale to tylko jedna opinia,moze ktos bardziej "w temacie" sie wypowie

akbi - 26-04-2008, 21:03

sudan napisał/a:
podobno zapodac dawke ceramizera powinno sie po zmianie oleju,czyli na swiezy olej.

ceramizer możesz wlać później ... najważniejsze, aby z 4-5 tys km przed wymianą oleju, bo tak długo trwa obróbka ceramizera .... wg producenta:)

Havoc - 14-11-2008, 11:57

Jak z tym ceramizerem i olejem? Chciałbym sobie to zapodać aby troszkę na oliwie zaoszczędzić, mam już na min. Wcina mi dosyć sporo go. Chociaż i tak mniej niż na początku (od maja do lipca bodajże zeżarł całe 5litrów). Dolałem na początku września 2 litry i dopiero teraz doszło do krechy na min.

Więc pytanie. Jaki konkretnie preparat może pomóc i czy mogę go wlać i dolać oleju bez wymiany (bo jeśli się nie mylę wymiana oleju=wymiana filtru oleju?)

akbi - 14-11-2008, 12:13

Havoc napisał/a:
Jak z tym ceramizerem i olejem?

Ceramizer nie zniweluje Ci spalania oleju (lub jego wycieków)

Havoc napisał/a:
od maja do lipca bodajże zeżarł całe 5litrów

okres czasowy nie ma znaczenia ...napisz ile km zrobiłeś w tym czasie między dolewkami, oraz jaki jest styl Twojej jazdy (agresywny, spokojny)

Morfi - 14-11-2008, 12:28

Havoc, Panie ten silnik jest na wykonczeniu. Zapewne kopci z rury jak stary diesel tylko na niebiesko i przy tym charakterystyczny zapach (smród).
Do wymiany minimum pierscienie uszczelniacze..

akbi - 14-11-2008, 12:32

Morfi, no jeszcze nic nie wiadomo ... a może Havoc, w te dwa miesiące przejeździł 20 tys km na torze wyścigowym :)
wichura1 - 14-11-2008, 12:40

Trzeba zacząć od uszczelniaczy zaworowych, w moim poprzednim miśku ich wymiana spowodowała zatrzymanie ubytków oleju rzędu 1,5l/1200km. Po wymianie przez 6000km nie wziął nic i z tego co wiem do teraz nie bierze.
Havoc - 14-11-2008, 13:16

Przejechałem jakieś 3tys. Jazda miejska więc na specjalne szaleństwa nie ma i tak miejsca, choć za młody i głupi jestem aby trzymać się 40km/h a zamiast hamować do 20 przed zakrętem wolę docisnąć w połowie gazu i jeszcze przyśpieszyć. Czy na wykończeniu, silnik działa :D Kopci bardzo, ale raczej na siwo niż niebiesko i do diesela mu jeszcze daleko na szczeście.

p.s. jeśli możecie coś więcej w sprawie silnika i nie tylko napisać to prosiłbym Was bardzo o udzielenie się tutaj:
http://forum.mitsumaniaki...p=377061#377061

mlun - 15-11-2008, 00:44

Ale jakto dolałeś dwa litry i teraz zeszło do min? Za jednym razem wlałeś 2L? Jeśli tak to trocehe niedobrze że bez oleju jeździłeś.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group