To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - projekt lancer

pawela - 02-08-2008, 11:54

jaaaa pierdykam :D Ale to zaczyna wyglądać :D
Morfi - 02-08-2008, 13:49

Coś pieknego:)
Podziwiam zapał i serce wkładane w ten projekt :)

Jogurt - 03-08-2008, 12:18

wszystko fajnie ale ja bym nie zniósł miny uradowanego dreswagenowca, który objechał ze startu EVO zwykłym 1.6 :roll: mogę spytać czemu nie zaczęliście od mechaniki ?
ps: tylko pytam z ciekawości, nie że się czepiam czy coś

Anonymous - 03-08-2008, 12:30

londolut napisał/a:
Teraz tylko podziel się ze mną na ucho jaki to wzór/kolor alu będzie lub kolorek autka :D


ojj tak prosisz i prosisz to napisze :D

bedzie to perła pochodząca z palety barw lexusa/toyoty :D :P


Jogurt napisał/a:
wszystko fajnie ale ja bym nie zniósł miny uradowanego dreswagenowca, który objechał ze startu EVO zwykłym 1.6 :roll: mogę spytać czemu nie zaczęliście od mechaniki ?


lancer 1,3 objeżdża golfa 1,6 :P , a dlaczego nie rozpocząłem od mechaniki ? bo jedni lubią jak auto ładnie wygląda a inni jak szybko zapier... ja lubię jedno i drugi ale nie stać mnie na obie rzeczy na raz, a że auto miało w między czasie mały crash to przyśpieszyło to montaż bodykit'u na nim. co do silnika, to wszystko w swoim czasie... może 2,5 V6 ? sie zobaczy....

pozdrawiam

Anonymous - 03-08-2008, 12:35

rafq napisał/a:
Bardzo ładny projekt, z niecierpliwością czekam na dalszą relację :!: :shock:
londolut napisał/a:
Teraz tylko podziel się ze mną na ucho jaki to wzór/kolor alu będzie lub kolorek autka :D


Morfi napisał/a:
Coś pieknego:)
Podziwiam zapał i serce wkładane w ten projekt :)


pawela napisał/a:
jaaaa pierdykam :D Ale to zaczyna wyglądać


dzięki za konstruktywną krytykę i wszystkie słowa uznania :occasion5: :occasion5: :occasion5: :occasion5: :occasion5: :occasion5: :occasion5: :occasion5: :occasion5:

Jogurt - 03-08-2008, 21:01

Derpin napisał/a:
co do silnika, to wszystko w swoim czasie... może 2,5 V6 ? sie zobaczy....
w takim razie czekam z niecierpliwością na stage2. a jakby tak przeszczepik z lancera gsr?
londolut - 03-08-2008, 21:20

Jogurt napisał/a:
przeszczepik z lancera gsr?
Chyba ciężko dostępny choć kuszące. Jak by dało radę ustrzelić Lancera GSR to środek też można przełożyć :D no chyba, ze to będzie popsuty dawca z kierą po prawej :?
Rafal_Szczecin - 03-08-2008, 23:10

znajdz gsr'ra ... duzo latwiej i mniej problemowo bedzie przeszczepic 2,5 V6 , gdzie przy 163 kucach i masie tony, bedzie to poprostu zapier...

wszystko w swoim czasie .

srodek bedzie oryginalny z Lancera EVO VI TME . dawca z UK

londolut - 03-08-2008, 23:26

Rafal_Szczecin napisał/a:
srodek bedzie oryginalny z Lancera EVO VI TME
:shock: szacun :salute:
A dlaczego by nie machnąć mechaniki z tego EVO :twisted: ?

Jogurt - 03-08-2008, 23:30

londolut napisał/a:
Chyba ciężko dostępny choć kuszące.
no co Ty. gsr-ów w uk do wyboru do koloru. a przy tym kursie funta to już wogóle.
a jeśli auto ma być repliką TME to tylko ori środek.
Rafał a nie wydaje Ci się że więcej można zrobić z uturbionym już silnikiem? tymbardziej że robisz plug&play. wpakowanie v6 bedzie chyba bardziej pracochłonne

Rafal_Szczecin - 03-08-2008, 23:31

londolut napisał/a:
Rafal_Szczecin napisał/a:
srodek bedzie oryginalny z Lancera EVO VI TME
:shock: szacun :salute:


A dlaczego by nie machnąć mechaniki z tego EVO :twisted: ?


ale to nie do zlotu . bo po 1. nie przyjdzie a po drugie $

za duza rzezba, chociaz wszystko jest mozliwe . jezeli robic wtedy wszystko , to auto mialoby naped na 4 lapy i bylo by juz prawdziwym EVO :P hehe

Rafal_Szczecin - 03-08-2008, 23:33

Jogurt napisał/a:
a jeśli auto ma być repliką TME to tylko ori środek.

jeszcze dominik zastanawia sie nad deska rozdzielcza .
bo ori jest czarna, natomiast u Dominika jest szara, i mysli co by nie zmieniac deski, ew. obic ja czarnym zamszem .

londolut - 03-08-2008, 23:35

Rafal_Szczecin napisał/a:
nie zmieniac deski, ew. obic ja czarnym zamszem .
Albo flokiem też wyglądało by ładnie.
Rafal_Szczecin - 03-08-2008, 23:36

Jogurt napisał/a:
Rafał a nie wydaje Ci się że więcej można zrobić z uturbionym już silnikiem? tymbardziej że robisz plug&play. wpakowanie v6 bedzie chyba bardziej pracochłonne

wiecej tzn co ?

powiem Ci tak, 2,5 V6 wchodzi plug&play, natomiast wiecej rzezby byloby wlasnie przy montazu jednostki z gsr'a bo trzeba rowniez wtedy prowadzic caly naped ,wal itp , i pamietajmy ,ze gsr bylby z kierownica nie po tej stronie . naprawde duzo roboty.

zreszta wydaje, mi sie, ze te 163KM sa wystarczajaca wartoscia, biorac pod uwage, tak jak juz napisalem wage auta .
popatrz , ze gal ma do 100km/h ok 7-8 sec tak ? a wazt cos kolo 1500 kg, to pomysl, ile do 100km/h mialoby auto o 500 kg lzejsze 6 sec ?

Jogurt - 03-08-2008, 23:37

a ori nie jest w zamszu ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group